Wat zou het probleem zijn van passabele post op TS vrouwen?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Misschien tijd voor een nieuwe show & tell thread? :wink: (foto's bedoel ik dan he.. hehe) :D
I'm Conceited. I've Got a Reason~
Queen P
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 25, 2008 17:51

Bericht door Queen P »

Het probleem is is dat ze zichzelf uit niet onderkende onzekerheid VIRTUEEL overschreeuwen.
Als je tussen de regels door leest van sommige postjes dan lees je dus dat Melina 100% passabel is, behalve voor rotjongetjes in winkelcentra. Heel summier vermeld uiteraard.
Of dat niemand iets in de gaten heeft van Kimmy, tot ze haar mond open doet, ook al zo summier tussen de regels door vermeld.
Oftewel: je kunt jezelf virtueel als een wandelend wonder verkopen, en er virtueel zelf in gaan geloven, in tegenstelling tot wat ze (soms) in het dagelijks leven ondervinden aan bevreemde blikken, evt opmerkingen, starende mensen.
Prettig toch, dat je jezelf virtueel op kunt poetsen dan?
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Ja toch?
Whatever works for you, zullen we maar zeggen ;)
I'm Conceited. I've Got a Reason~
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Queen P

Als je tussen de regels door leest van sommige postjes dan lees je dus dat Melina 100% passabel is, behalve voor rotjongetjes in winkelcentra. Heel summier vermeld uiteraard.


Juist, weer Mila ? Of is het opnieuw Patricia ?

Inderdaad , die rotjongens is ook weer een situatie van voor de FFS ...dus ook weer van een hele tijd geleden.
Dat zijn dus situaties die er me toe gebracht hebben om toch voor de FFS te gaan.
Ik moet zeggen dat ik er de voorbije maanden geen last meer van heb gehad.........

Groeten,

Melina
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Tja, die rotjongens... Waarom heb ik die dan nooit gehad ? Er is ooit gezegd dat ik niet 100% passabel ben (wie wel.....), toch heb ik echt zelden last gehad in 10 jaar tijd. Of zouden ze in Rotterdam zo beleefd zijn tegenwoordig ?
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb regelmatig last van mensen die me "homo" naroepen (ze roepen nooit "hetero", of "lange", heel raar...). En gegiebel etc. komt ook regelmatig voor.

't Is maar net hoe druk je je er zelf over maakt. En nee, 't wordt nooit leuk. Maar wel hanteerbaar. En ondanks dit soort zaken blijft het prettiger leven als niet-passabele-trans(gender) dan als wel-passabele man.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou....ik kom net van de super in Boskoop en ja daar heb je dus ook de nodige hangpeuters.....en ja ik loop echt nie opgetut rond.....en maarja, aan het twijfelen waren ze wel, maar toen ik de mond opendeed, was het dan toch oohh u bent toch un meisje.....en nee, ik ben nog pre-FFS....

......verder valt over Boskoop nie veel positiefs te vertellen, het is na Lelystad blijkbaar de saaiste plaats in Europa :roll:

Pffff, hang hier al un hele dag rond en zal blij zijn morgen weer richting zuiden te kunnen vertrekken :-?

Dus kraakt mij ook maar af, omdat ik vertel, dat er ook zoiets als passabiliteit bij mij te vinden valt :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

ja boskoop of all places... ik heb familie wonen daar...
deprimerende bende idd...

fijne reis morgen ! - X -
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Mara schreef: Pffff, hang hier al un hele dag rond en zal blij zijn morgen weer richting zuiden te kunnen vertrekken :-?
laat ik dan maar met de deur in huis vallen: je bent een bofkont! :wink: Ik zou wel willen dat ik zover was! Heerlijk: la bella Italia!

Groetjes, liefs, en alvast een hele fijne reis toegewenst! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Om ff on-topic te blijven. Ken persoonlijk geen post-op TS, dus weet niet of ze wel of niet op een roze wolkje zitten ons te beoordelen ;) Maar uit bv. de posts van Joanna/Joanne (sorry spelling ;)) en de meeste op het besloten TS forum lijkt het er niet op :)
I'm Conceited. I've Got a Reason~
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

nee maar Joanne is dan ook heel leuk ja! en bovendien exho ipv exaseksueel :) dat is toch van een andere orde blijkbaar...
exaseksuelen willen zich toch wat graag de vrouwenwereld binnenwurmen...desnoods door het wettelijk af te dwingen als het fysiek niet lukt... waar exho's het blijkbaar niet zo nodig vinden allemaal, te concurreren met vrouwen dmv looks of competitiesporten :)
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja bedankt Babette en Mina :wink: , drie dagen geleden nog op Sicilia te zijn geweest valt dit dorp hier best tegen..... :-?

@ JennyChan, ik ken Joanne ook alleen maar via dit forum, maar haar uitspraak, dat ze het levende bewijs is, dat homoseksualiteit te genezen valt, bleef me nog hangen :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik heb voor mijn geslachtsverandering letterlijk met 1 vrouw sex gehad, en ja, de kinderen waren geen ongelukjes. Dat ik me altijd daar even prettig bij voelde was een 2e. Na het orgasme was alles weg, en als vrouw zijnde ebt een orgasme weg, en is het niet meteen weg na de 'daad'. Ik leef niet op een roze wolk, en wil daar ook niet op leven. Ook niet op de zwarte waar ik oa door depressies nu vaak op leef.....
Plaats reactie