transen en blowen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Snap ik, maar heb toch niks over operaties tegen jou gezegd? :P (niet lullig bedoeld, je mag natuurlijk reageren) maar dat was meer toz. van Melina.
I'm Conceited. I've Got a Reason~
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Sticky schreef :

Maar Melina, je moest eens weten hoeveel vrouwen anale seks met mannen hebben.


Uiteraard en dat weet ik.
Maar die vrouwen hebben geen piemel en zijn dus technisch niet van hetzelfde geslacht als hun mannelijke partner.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksueel

De term homoseksualiteit wordt ook gebruikt voor seksuele gedragingen tussen mensen van dezelfde sekse.


Ik meen dat een travestiet of pre-op TS nog steeds van de mannelijke sekse is ? Of niet dan volgens jullie definitie ?
De genderidentiteit kan gerust anders zijn dan de sekse.
Je sekse zal pas wijzigen na de SRS.
Dat is mijn opinie en die is niet gewijzigd hoor na mijn SRS.
Ik dacht er net zo over toen ik zelf nog travestiet of pre-op TS was.


Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

ex-hetero travestiet schreef: Ook ben ik altijd transvrouw geweest
Ehm, je hebt hier anders zelf geschreven dat je van hetero trav naar hetero trans bent gegaan. Laat dat gedoe over tg's nou eens rusten. Ik ga er vanuit dat jij er als pre op ook niet blij mee was als men je ging meneren. Laat staan dat je mensen corrigeerde als je mevrouw noemden. "Excuseer, ik ben nog in het bezit van een penis en dus zou ik het op prijs stellen als u mij in de mannelijke vorm aanspreekt." Dat lijkt me niet hè? Laat Patricia en al haar alter ego's lekker flamen, maar stop met het voeren van haar eetlust. Ze is fan van de zangeres zonder naam en heeft het dus al moeilijk genoeg.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

ex-hetero travestiet schreef: Ik meen dat een travestiet of pre-op TS nog steeds van de mannelijke sekse is ? Of niet dan volgens jullie definitie ?
De genderidentiteit kan gerust anders zijn dan de sekse.
Je sekse zal pas wijzigen na de SRS.
Dat is mijn opinie en die is niet gewijzigd hoor na mijn SRS.
Ik dacht er net zo over toen ik zelf nog travestiet of pre-op TS was.
Godsamme, dat krijg je nou van sms-en tijdens het typen... Rare redenatie, Melina. Iemand met een prostaat is geen vrouw is er een in dezelfde lijn.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

ex-hetero travestiet schreef: Groeten,

Melina

* geeft het op *

Je hebt gelijk Melina, piemel is man.

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja en iemand die blowt is homo :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Morbide schreef :

Ik ga er vanuit dat jij er als pre op ook niet blij mee was als men je ging meneren. Laat staan dat je mensen corrigeerde als je mevrouw noemden. "Excuseer, ik ben nog in het bezit van een penis en dus zou ik het op prijs stellen als u mij in de mannelijke vorm aanspreekt."


Daar gaat het hier ook niet om.
Men kan je getoonde gender inderdaad best respecteren ....
Er is een verschil tussen gender en geslacht.
Als travestiet toonde ik mijn vrouwelijke gender, maar bleef toch altijd geslachtelijk een man.


Ik kon mezelf echter pre-op niet wijsmaken dat als ik seks zou hebben met een man ik dan een heteroseksueel contact had.
Nu voelt het wel aan voor mij als een vrouw-man relatie tijdens het vrijen.
Dat is gewoon mijn eigen gevoel en visie op de dingen.
Het heeft niks te maken met travestieten of TG's gewoon mannen te noemen. ....daar gaat het niet om.

In plaats van hier mensen over mij te krijgen zou ik eigenlijk graag horen hoe men daarmee omgaat in het dagelijkse leven ?
En hoe zien mannelijke partners zichzelf bij het vrijen met een travestiet of pre-op trans ?

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

G*dverdomme, nog nooit heeft iemand me zo vaak voor man uitgemaakt.

Doet me een beetje denken aan een ts-forum barbeque vorig jaar, waar een pre-op die al om was, het niet kon laten om mij (als ertusseninnetje toen, je doet niet alles in een dag he) zo vaak mogelijk met meneer aan te spreken.

Ja, ik ben best boos.

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Sticky schreef:Ja, ik ben best boos.
Wil je een blowtje misschien....??? Wellicht kun je het dan ff vergeten :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Dank je Mara, geen zorgen, dat is al geregeld :)
Je bent homo of je bent het niet he :wink:

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Okee dan....weet zelfs niet us of ze hier wel un koffieshop hebben in Boskoop.....zit namelijk aan de rode wijn......en nee, dat maakt me niet minder homo :lol:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

ex-hetero travestiet schreef: Men kan je getoonde gender inderdaad best respecteren ....
Dat doe jij niet.

ex-hetero travestiet schreef: Ik kon mezelf echter pre-op niet wijsmaken dat als ik seks zou hebben met een man ik dan een heteroseksueel contact had.
Nu voelt het wel aan voor mij als een vrouw-man relatie tijdens het vrijen.
Dat is gewoon mijn eigen gevoel en visie op de dingen.
Het heeft niks te maken met travestieten of TG's gewoon mannen te noemen. ....daar gaat het niet om.
Jawel, want dat had je heel wat gedoe kunnen besparen. En het gaat er om dat alleen transen snappen hoe het is om trans te zijn. Bio's snappen daar over het algemeen niks van. Gelukkig gaan de meesten er wel goed mee overweg. Zo mag jij zelfs meedoen in de dame elite, terwijl je longinhoud dankzij je chromosomen misschien wel groter is. Zou je een dergelijk protest logisch vinden? Of vindt je het redelijk dat Fiona haar ouders denken dat ze ooit wel eens hetero wordt omdat ze met mij is aan komen zetten?
ex-hetero travestiet schreef: In plaats van hier mensen over mij te krijgen zou ik eigenlijk graag horen hoe men daarmee omgaat in het dagelijkse leven ?
En hoe zien mannelijke partners zichzelf bij het vrijen met een travestiet of pre-op trans ?
Zodat jij kunt roepen dat ze homo zijn als ze anders beweren?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

JennyChan schreef:Snap ik, maar heb toch niks over operaties tegen jou gezegd? :P (niet lullig bedoeld, je mag natuurlijk reageren) maar dat was meer toz. van Melina.
sorry...kwam omdat het direct achter mn post stond
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Sticky schreef:
Doet me een beetje denken aan een ts-forum barbeque vorig jaar, waar een pre-op die al om was, het niet kon laten om mij (als ertusseninnetje toen, je doet niet alles in een dag he) zo vaak mogelijk met meneer aan te spreken.

Ja, ik ben best boos.
Op één van mijn eerste transenmeetings werd me gevraagd hoe ver ik was. Na ja, op eigen houtje hormonen enzo. Op mijn vraag hoever zij was kreeg ik "ik ben klaar" te horen. Op de terugweg hebben we in de auto haar lage stem proberen na te doen. Hoe ver ben jij? IK BEN KLAAR! Niemand die in de buurt kwam. Dus, post ops... =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Gelukkig gaan de meesten er wel goed mee overweg. Zo mag jij zelfs meedoen in de dame elite, terwijl je longinhoud dankzij je chromosomen misschien wel groter is. Zou je een dergelijk protest logisch vinden?

Uiteraard, als dat zo zou zijn.
Maar dat is dus niet hé.
Om die reden bestaan er dus sportdokters.
Die meten tegenwoordig werkelijk alles.
Zowel mijn kracht (Wattage) als mijn VO2max liggen niet boven het gemid van een bio-vrouw.
Dus echt niks aan de hand, uiteraard ligt mijn testo-level ook binnen de norm

Of vindt je het redelijk dat Fiona haar ouders denken dat ze ooit wel eens hetero wordt omdat ze met mij is aan komen zetten?

Minder te snappen, maar niet onmogelijk.
Mogelijk is dat meer gevoed door hun achtergrond ?
Namelijk naar ik vaak mag horen, heeft vrijwel niemand een probleem met homoseksualiteit ....als het maar niet over hun eigen kinderen gaat.

Groeten,

Melina
Plaats reactie