Eigenlijk is het te gek voor woorden dat deze discussie hier gevoerd moet worden, maarja, helaas is dat momenteel de realiteit.
Het algemene deel zou gewoon voor iedereen toegankelijk moeten zijn, als er dan een apart subforum voor de tv's zou moeten komen, dan vindt ik dat de keuze bij hun moet liggen, ik kan daar mijn mening niet over geven.
Voor mij is het wel zo dat ik mij echt niet meer of beter dan een tv voel, alleen gaat mijn gevoel een stukje verder dan het hunne op verschillende vlakken, zij hebben hun problemen en ik het mijne.
groetjes Lianne
Moet het forum ALGEMEEN 'teruggegeven' worden aan tv's?
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Even heel objectief bekeken: voor TV's is er maar één besloten forum: "hallo allemaal". En daar is het niet echt on-topic om het over TV-zaken te hebben die je liever achter een gesloten deurtje wilt hebben dan op een open forum. Daarom lijkt het mij een goed idee om ook een besloten TV-forum te hebben (onafhankelijk van de vraag of TG's/TS'en daar wel-of-geen toegang toe hebben - ik kan me bij beide iets voorstellen).
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi,
Nee, natuurlijk niet. Er valt ook niks 'terug te geven', het forum algemeen lijkt me bedoeld voor algemene zaken die iedereen (kunnen) aangaan. Het is nooit exclusief voor TV's geweest en hoeft dat mijns inziens ook niet te zijn.
Ik zie ook niet zoveel in een apart TV-forum, net zo min als ik ooit het nut heb begrepen van aparte subfora voor TS-en en TG's. Onderwerpen die me niet interesseren sla ik vanzelf wel over, daarvoor hoeven ze niet weggestopt te zitten in een besloten forum. En TG zijn we allemaal, volgens de definitie van transgender die ik hanteer, dus dat hokje snapte ik ook al niet. Ik begrijp sowieso nooit zoveel van de neiging onder ons soort mensjes om per sé in zoveel mogelijk hokjes te willen denken.
groetjes,
Monica
Nee, natuurlijk niet. Er valt ook niks 'terug te geven', het forum algemeen lijkt me bedoeld voor algemene zaken die iedereen (kunnen) aangaan. Het is nooit exclusief voor TV's geweest en hoeft dat mijns inziens ook niet te zijn.
Ik zie ook niet zoveel in een apart TV-forum, net zo min als ik ooit het nut heb begrepen van aparte subfora voor TS-en en TG's. Onderwerpen die me niet interesseren sla ik vanzelf wel over, daarvoor hoeven ze niet weggestopt te zitten in een besloten forum. En TG zijn we allemaal, volgens de definitie van transgender die ik hanteer, dus dat hokje snapte ik ook al niet. Ik begrijp sowieso nooit zoveel van de neiging onder ons soort mensjes om per sé in zoveel mogelijk hokjes te willen denken.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
+1! Ik snap daarom ook niet waarom de organisatie maar zo dol blijft op de googlebaarheid van dit forum terwijl het tegelijkertijd een enorme drempel blijkt om te gaan posten. Los van wat er nu aan de hand is drempelgewijs dan.Frederique_ schreef:Even heel objectief bekeken: voor TV's is er maar één besloten forum: "hallo allemaal". En daar is het niet echt on-topic om het over TV-zaken te hebben die je liever achter een gesloten deurtje wilt hebben dan op een open forum. Daarom lijkt het mij een goed idee om ook een besloten TV-forum te hebben (onafhankelijk van de vraag of TG's/TS'en daar wel-of-geen toegang toe hebben - ik kan me bij beide iets voorstellen).
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Weet je, de hele suggestie dat TS-en MEER zouden zijn dan TV's vind ik toch zo stuitend... mag ik eens een lans breken voor tv's?Mara schreef:dus een gesloten subforum waar geen TS wat te zoeken heeft en waar niet het gevaar bestaat dat TVs door TSsen afgekraakt worden in hun verscheidenheit of als minder neergezet worden door TSsen
Word trava, het is geweldig! Je kunt in de huid van de vrouw kruipen die in je zit, je kunt zelf kiezen en afwegen voor wie je uit de kast komt en voor wie niet, je sociale status hoeft nergens onder te lijden.
Laat je baard laseren als je wil, daar kom je best mee weg.
Hormonen? Tricky, maar het is jouw lijf en leven.
Moet ik er nou trots op zijn of mezelf meer voelen omdat het niet lukte om het daarmee te redden?
Of dat het als uit-de-kast-ertusseninnetje ook alleen maar als een soort tussenfase kon werken?
De realiteitsstoornis ten voeten uit!
(Niet tegen jou hoor Mara, ik denk niet dat jij dat allemaal denkt, ik heb de gezien ).
Maar een besloten tv-forum, +1 hoor!
Trava's hebben toch ook hun hele eigen en intieme zaken te bespreken?
Kunnen we het open ts-forum weer terugzetten naar algemeen en daar met z'n allen verder schrijven wat googlebaar mag zijn. Wat mij betreft.
Sticky
- mireille
- Eredivisie
+1Sticky schreef:
Weet je, de hele suggestie dat TS-en MEER zouden zijn dan TV's vind ik toch zo stuitend...
en er zijn al genoeg hokjes... straks krijgen we nog aparte subfora voor transige tv's en tv'rige transen omdat ze elkaar niet zouden kunnen luchten... zitten allemaal in hetzelfde schuitje hoor...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Sticky schreef:Maar een besloten tv-forum, +1 hoor!
Trava's hebben toch ook hun hele eigen en intieme zaken te bespreken?
Dat bedoel ik dus......
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--