transen en blowen
Moderator: Moderators
Voor zover ik het heb kunnen bezien waren Franka en haar partner de gastvrouwen, en heeft iemand anders (ik weet wie) een van de gasten (ik weet ook wie) gemeneerd. Ook dat vind ik onbeschoft en volstrekt belachelijk, en zeker niet in de sfeer van de bbq. Dat sommige mensen het nodig achten anderen op een dergelijke manier te schofferen, zegt iets over de persoon die dergelijke dingen zegt, en, mijns inziens, niets over Franka, diens partner of de bbq.
Babette.
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
BBQ's. Bah! Ik word altijd heel onbeschoft als mensen mooi weer vieren met het cremeren van dierenlijkjes.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
+1. Zoals het stukje geschreven is (geen idee van de sfeer destijds), heeft het er alle schijn van dat de schrijfster zelf niet op de bbq aanwezig was wegens ziekte, en vanuit de stokpaardjes (vader heterotransen) en horen zeggen een naargeestig verhaaltje heeft opgeschreven. Ook zou je je kunnen afvragen of het privé van de kinderen van Franka en haar partner niet geschonden wordt op deze manier, en niet te vergeten Franka en haar partner zelf...Lisa met een S schreef:Goh, Spiegell, zoiets had bijna uit Mila's pen kunnen komen. Gaat het een beetje?
Babette.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Nope. Er is in de speeltuin naast mijn huis eenmaal per jaar buurt bbq. Dan zorg ik dus dat ik niet thuis ben vanwege de crematielucht. En ik wil niks eten van een bbq waar net vlees op gelegen heeft.Sticky schreef: Lijkt me enig, kom je ook?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat valt tegen omdat er in de meeste vleesvervangers ei zit waardoor het uitelkaar valt op de bbq. Veganistische vleesvervangers doen het wel goed.Babette schreef:
je kunt ook hartstikke leuk vegetarisch bbq-en hoor!
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Los van het privéleven van Franka, kan ik me er best iets bij voorstellen dat het voor kinderen niet bepaald makkelijk is als hun vader net uit de kast is en er dan ook nog een leger T-etc's over de vloer komt.Babette schreef:+1. Zoals het stukje geschreven is (geen idee van de sfeer destijds), heeft het er alle schijn van dat de schrijfster zelf niet op de bbq aanwezig was wegens ziekte, en vanuit de stokpaardjes (vader heterotransen) en horen zeggen een naargeestig verhaaltje heeft opgeschreven. Ook zou je je kunnen afvragen of het privé van de kinderen van Franka en haar partner niet geschonden wordt op deze manier, en niet te vergeten Franka en haar partner zelf...Lisa met een S schreef:Goh, Spiegell, zoiets had bijna uit Mila's pen kunnen komen. Gaat het een beetje?
vind je niet dat dit iets is voor Franka en haar gezin om op te lossen, in plaats van er hier over te delibireren? M'n partner en ik hebben over dat onderwerp best wel een heel goed gesprek gehad met de partner van Franka, en dat schept toch net een iets ander beeld dan eerder beschreven...Morbide schreef:Los van het privéleven van Franka, kan ik me er best iets bij voorstellen dat het voor kinderen niet bepaald makkelijk is als hun vader net uit de kast is en er dan ook nog een leger T-etc's over de vloer komt.
Groetjes en liefs,
Babette.
-
- Forumdiva
Ja ja, we weten het nu wel dat jij de TS versie van Marianne Thieme bent. O o o, wat hou je toch veel van dieren, zielsveel!Morbide schreef:BBQ's. Bah! Ik word altijd heel onbeschoft als mensen mooi weer vieren met het cremeren van dierenlijkjes.
Maar helaas hou je a la Volkert van der G niet zo veel van mensen, door heel onbeschoft dronken achter het stuur te stappen.
Psychopathisch gedrag heet dat.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Misschien leuk voor als ik 1000 postjes heb, forumpsychopaat. ^^ Forumdiva vind ik niet zo geweldig.
Het is heel 'travestiet-like' om evt geplaatste foto's van deze of gene te overladen met complimenten in de trant van 'je ziet er zo vrouwelijk uit' of 'beeldschoon' enzenz, terwijl de kijker dus een foto van een mannelijk ogend persoon ziet met een kilo make up en een pruik op.JennyChan schreef:
Heb net de post "Hoe zag je er voor je transitie uit" ff snel doorgelezen, en je foto's doen het dan weliswaar niet meer, maar uit de reacties blijkt dat zo goed als iedereen toch vind dat je er goed uitziet, -x-
Ook al plaats je hier een foto van een hond met een pruik op, dan nog zal die foto veel 'complimenten' genereren.
Dat is namelijk (verplicht) politiek correct gedrag hier.
Dat verplicht politiek correcte commentaar op foto's geldt voor iedereen hier, behalve voor Kimmy, die fakkelt ongegeneerd geplaatste foto's tot op de grond toe af ('hahahaha, ik zie je baardgroei dwars door je make up heen') , zelfs tot na hun dood door zelfmoord.
Maar goed, Kimmy is dan ook van hetzelfde kaliber psychopaat als Morbide/Petra, alleen dan op een iets ander vlak.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: