BAN

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:Dat gebeurt nu dus weer en daar probeerde ik je op te wijzen. Onder de namen Prescilla en Miss Kelly worden er bij de laatst gewijzigde profielen steeds dezelfde berichten geplaatst.
Ok....dat kwartje was bij mij dus niet gevallen.
Temeer daar ik net (uurtje geleden) de profielen had nagekeken en mij niets 'vreemds' was opgevallen.
overigens, dat nakijken moet je zien als: ik lees het bericht van de profielhoud(st)er en bekijk de foto.
Ik ga niet de geplaatste berichten zitten bekijken, daarvoor verwijs ik je naar het laatste deel van mijn (1e) antwoord.
Het bijhouden cq opschonen van berichten die geplaatst worden is in principe een zaak van de profielhoud(st)er zelf.
Wel kunnen (en zullen) wij ingrijpen als er echt klachten (bij ons binnen) komen van/over iemand die steeds (zeg maar) 'niet passende' berichten plaatst bij profielen van anderen (voorbeeld: Marianne van Brabant).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Natalie schreef:Mensen zouden is moeten leren gedragen maar dat schijnt erg moeilijk te zijn in deze wereld. :evil:
If all else fails, buy new shoes
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Spiegell heeft ook een ban te pakken,
Dit wegens persoonlijke aanval.
Groetjes,
Afbeelding

Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik ben het eens met deze maatregel en ben blij dat jullie deze keer snel gereageerd hebben.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Frederique_ schreef:Ik ben het eens met deze maatregel en ben blij dat jullie deze keer snel gereageerd hebben.
+1!!! Ik heb met enige verbijstering een en ander zitten lezen...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Morbide schreef:Dat gebeurt nu dus weer en daar probeerde ik je op te wijzen. Onder de namen Prescilla en Miss Kelly worden er bij de laatst gewijzigde profielen steeds dezelfde berichten geplaatst.
Ik heb net een paar van de berichten gelezen, inderdaad allemaal door dezelfde persoon geschreven. Wat een kleingeestig, kinderachtig gedoe allemaal. Overigens welke gebande forumlid maakte regelmatig gebruik van de afkorting 'oid'?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lisa met een S schreef: Overigens welke gebande forumlid maakte regelmatig gebruik van de afkorting 'oid'?
Is dat een prijsvraag oid? =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Morbide schreef:Het gedoe heeft zich volgens mij enkel maar verplaatst naar de profielen waar je nu dit soort reacties aantreft.

Geplaatst op: 2008-02-26 11:03:06 Door: Prescilla
Bericht: haaaaaaaaaaaay, ik gebruik dus ook kilo's make-up om m'n baardgroei te verdoezelen. Verder ben ik dus ook druk bezig om iets aan m'n roofdieren gebit te laten doen. Je kan me altijd een berichtje sturen, want ik ben dus ook 'sociaal werkster'. Neem maar eens een kijkje op m'n profiel prescilla groetjesssssss Pressie
Inderdaad morbide was er al achter want kreeg dus ook berichten via mijn mail binnen door andere meiden waar dus ook berichten werden geplaatst onder mijn naam..Heb dus ook gezegt dat ik het niet ben geweest en kan bijna wel raden wie het wel is denk dat iedereen wel kan raden wie het is hier een ban en dan verder gaan op de profielen erg zielig hoor..Jammer dat ze mensen proberen de grond in te trappen omdat ze zo jaloers zijn of mensen proberen af te kraken om er zelf een beter gevoel door te krijgen...Maar ik sta boven dit soort vervelende berichten en reageer er dus ook maar niet meer op dat zijn dat soort mensen niet meer waard..

Liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
petra71
ff weer wat posten

Bericht door petra71 »

ik geef het op en vraag bij deze of johnn mijn profiel wil verwijderen.
Ik plaats hier in het begin 2 foto's over mijn eerste keer als tv en meteen duikt er een dame in het bestandsopslag van die site en daar bleken nog 2 niet zo nette foto's van mij te staan ( geef ik toe) uit en ver verleden en heb die onmiddelijk verwijderd maar helaas blijven je maar met die modder gooien ik heb het gehad hier.

dus johnn aub ff mijn pro verwijderen en ik wens jou en de rest van het forum beheer veel sus6 met deze kinderencreche

een fijne dag verder
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

ah die foto's heb ik ook gezien, zo erg was dat toch niet?
niets om je voor te schamen in elk geval - niet in mijn wereld :)
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Er hebben wat berichten in het forum gestaan van een 4-tal 'gebruikers'
Wij hebben deze bewust even laten staan zodat ieder ook kon zien waar we als moderator (ook) tegenaan lopen.
Ook -zoals Lisa al schreef- waar (voor een deel) onze tijd in gaat zitten.
Deze berichten zijn nu weg (ik vond dat ze lang genoeg gestaan hadden).
Tevens hebben deze 'gebruikers' weer een ban plus dat zij verwijderd zijn.
Om een idee te geven wat we bedoelen met de tijd die hiermee gemoeid is.....voor deze totaal 28 berichten plus het bannen en verwijderen ben ik bijna 3 kwartier bezig geweest (e.e.a. moet wel zorgvuldig gebeuren)

Het betreft hier:
Doortje1980
Jolie
Petrardevries
Magdalena.
Groetjes,
Afbeelding

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het was me al opgevallen dat je ze bewust had laten staan, en ik vermoedde ook je motief, dat hiermee bevestigd wordt.
:-)

Irene
Kleine stapjes
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Wat nu te doen he, met de ghost/proxy-writers?
Het lijkt een beetje een impasse te worden zo.

Ik kan me zeker niet altijd verplaatsen in wat er geschreven wordt, gelukkig ben ik niet de advocate van Mila (al zou dat aardig verdienen :) )
Wel denk ik dat er in het verleden dingen gruwelijk fout zijn gegaan, die je nu niet makkelijk even recht zet.
De persoonlijke aanvallen van Lisa zijn daarvan een voorbeeld.
Het toppunt van fout vond ik wel, toen Mila te horen kreeg dat haar terugkeer hier gedoogd zou worden, mits ze niet zou vervallen in "Mila-achtig gedrag".
Go figure...

Sindsdien doet het me steeds meer denken aan hoe het mij verging op de lagere en middelbare school. Op de eerste stond ik (letterlijk!) sommige jaren meer op de gang dan dat ik in de klas zat. Daarna, op de middelbare school, ging ik van de ene naar de andere schorsing. Het werd bijna een identiteit. Ik was er geweldig goed in om leraren het bloed onder hun nagels uit te halen, ik liet me de les uitsturen voordat die begonnen was, en maakte daar dan weer bezwaar tegen, het was tamelijk onhoudbaar.
Er was maar 1 argument waar ik vatbaar voor was: van school gestuurd worden. Dat liet ik niet gebeuren, ik liet me eenvoudig niet wegsturen! Ondanks alle strijd was het toch een soort veilige plek daar. Ik was boos op het hele leven, achteraf wel verklaarbaar, en daar kon ik het uitleven. Het was de enige plek die daar veilig genoeg voor was.

Behalve advocate ben ik ook niet Mila's psycho-analytica, ik ga hier geen beschouwing ten beste geven van haar beweegredenen voor wat ze doet.
Maar de situatie is wel herkenbaar voor me.

"Niet vervallen in Mila-achtig gedrag", ik vind het zo symbolisch voor hoe de verhoudingen geworden zijn in een tijd dat dit forum (en dat is wat mij betreft vergeven maar niet vergeten) wat minder consequent beheerd werd.
Het is helaas niet meer terug te vinden, en dat is ook zoiets kwalijks wat hier nu al duizend keer aan de orde is gesteld en nooit bevredigend beantwoord.

Sticky
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Sticky,

Persoonlijk zit ik hier anders in dan jij. Ik vind dat iedereen aanspreekbaar is op de berichten die iemand zelf schrijft. Zoals ik eerder al in een andere thread schreef: een forum is geen chat. Bij een forum kun je een bericht 1, 2, 10x doorlezen voor je het verstuurt. En -als- je het verstuurt dan ben je er ook op aanspreekbaar, -wat- een ander daar ook vooraan schreef.

Ik vind dat als iemand bewust een ander aanvalt, vernedert, kleineert dat iemand dan kan weten dat dat op dit forum niet gewenst is. Ik heb het vakje linksonder op de homepage (zeker in de periode 2004 - 2006) heel vaak geciteerd:
Homepage travestie.org schreef: Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
Mila is een volwassen vrouw. Weet wat ze doet. Weet -dus- ook wanneer ze te ver gaat.

Ik heb haar serieuze, niet-aanvallende, berichten altijd wel gewaardeerd. Maar gezien haar berichten van de laatste tijd vind ik het -ook- terecht dat we haar minstens de rest van dit jaar niet meer gaan zien op dit forum.

Groetjes,

Frederique
N.B: Over de rol van Lisa in dit soort discussies heeft John al iets geschreven. Ik denk dat het iedereen duidelijk is dat daar elementen inzitten die niet door de beugel kunnen. Aan de andere kant geeft dat Mila mijns inziens geen vrijbrief om te doen wat ze deed.
Kijk ook eens op de genderkalender !
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Sticky schreef:Wat nu te doen he, met de ghost/proxy-writers?
Het lijkt een beetje een impasse te worden zo.
Tja, helaas zitten we indeze situatie en zullen we moeten zien waar die eindigt.
Wel vind ik het frappant dat mensen het hier niet naar hun zin hebben, want er deugt niet veel van cq mensen hier doen het helemaal niet goed, maar je blijft wel terugkomen en doet daar ook erg veel moeite voor.
Ik vergelijk het een beetje met een winkel.
Als ik in een winkel niet goed behandeld wordt (terecht of onterecht laat ik even in het midden) kom ik daar niet meer.
Ik blijf dan niet alle mogelijke moeite doen (incl 'vermomingen' ) om daar toch binnen te komen en dat ik er elke keer weer buiten gezet wordt.
Ik zou me zoiets nog voor kunnen stellen als het de enige winkel was, maar dat gaat hier ook niet op.......we zijn niet de enige op dit gebied.
Sticky schreef:Ik kan me zeker niet altijd verplaatsen in wat er geschreven wordt, gelukkig ben ik niet de advocate van Mila (al zou dat aardig verdienen :) )
Wel denk ik dat er in het verleden dingen gruwelijk fout zijn gegaan, die je nu niet makkelijk even recht zet.

Je mag haar advocate zijn hoor....ik gun je een goed inkomen :lol: .....alleen of je veel zaken zou 'winnen'...........ik durf daar geen geld op te zetten.
En dan nog.....wat is 'winnen'?
Ik persoonlijk geloof niet dat er 'winnaars' zijn in dergelijke zaken.
Sticky schreef:De persoonlijke aanvallen van Lisa zijn daarvan een voorbeeld.
Het toppunt van fout vond ik wel, toen Mila te horen kreeg dat haar terugkeer hier gedoogd zou worden, mits ze niet zou vervallen in "Mila-achtig gedrag".
Go figure...
Ik heb al geschreven dat Lisa haar opmerkingen niet altijd even 'handig' waren, daar zal ik ook niets aan af doen, al sta ik wel achter haar besluiten.
Dat Mila weer gedoogd werd, mits zij niet zou vervallen in 'mila gedrag'.....mogelijk had dat wat anders gezegd kunnen worden, maar de kern was toch dat ze weer binnen mocht mits ze niet weer zich zou gaan gedragen op de manier die tot de ban geleid had.
Woordkeus kun je over discuseren, inhoud lijkt mij duidelijk.
Sticky schreef:Sindsdien doet het me steeds meer denken aan hoe het mij verging op de lagere en middelbare school. Op de eerste stond ik (letterlijk!) sommige jaren meer op de gang dan dat ik in de klas zat. Daarna, op de middelbare school, ging ik van de ene naar de andere schorsing. Het werd bijna een identiteit. Ik was er geweldig goed in om leraren het bloed onder hun nagels uit te halen, ik liet me de les uitsturen voordat die begonnen was, en maakte daar dan weer bezwaar tegen, het was tamelijk onhoudbaar.
Er was maar 1 argument waar ik vatbaar voor was: van school gestuurd worden. Dat liet ik niet gebeuren, ik liet me eenvoudig niet wegsturen! Ondanks alle strijd was het toch een soort veilige plek daar. Ik was boos op het hele leven, achteraf wel verklaarbaar, en daar kon ik het uitleven. Het was de enige plek die daar veilig genoeg voor was.
Als je zo vaak de les uitgestuurd bent (om jouw voorbeel te gebruiken) kun je op enig moment verwachten dat je 'van school gestuurd' wordt.
De enige manier om dat te voorkomen is gaan zorgen dat je niet meer de les uitgestuurd wordt.
Je hebt het ook over bloed onder nagels vandaan halen....dat is ook zoiets.
Ik maak dat in mijn werk regelmatig mee (ik ben buitengewoon opsporingsambtenaar)....mensen gaan tot aan het randje met hun gedrag ....soms zover dat je ze met liefde een ram voor hun kop zou verkopen (om maar iets te noemen), maar net niet ver genoeg dat dit ook (volgens de wet en (ambts)instructie(s)) kan/mag.
Dan op enig moment gaan ze net ff een klein streepje TE ver, waardoor je net wel die ram mag verkopen......dan hebben ze hem ook.
Onder 'normale' omstandigheden, dus zonder die voorgeschiedenis, zou je die ram nog niet eens geven ondanks dat het mag......het is dus een opstapeling.
Sticky schreef:Behalve advocate ben ik ook niet Mila's psycho-analytica, ik ga hier geen beschouwing ten beste geven van haar beweegredenen voor wat ze doet.
Maar de situatie is wel herkenbaar voor me.
Haar beweegredenen ken ik ook niet.
Ik handel naar de feiten die ik zie en de achterliggende gedachte daarvan....geen idee.
Sticky schreef:"Niet vervallen in Mila-achtig gedrag", ik vind het zo symbolisch voor hoe de verhoudingen geworden zijn in een tijd dat dit forum (en dat is wat mij betreft vergeven maar niet vergeten) wat minder consequent beheerd werd.
Ik zal niet ontkennen dat er in het verleden fouten gemaakt zijn....evenmin ga ik garanderen dat er in de toekomst geen fouten meer gemaakt zullen worden.
We deden en doen ons best om de zaken zo goed mogelijk te laten verlopen en dat het hier voor iedereen prettig is.
Sticky schreef:Het is helaas niet meer terug te vinden, en dat is ook zoiets kwalijks wat hier nu al duizend keer aan de orde is gesteld en nooit bevredigend beantwoord.
Dat er berichten verdwenene zijn klopt.
Jij geeft aan dat het waarom nooit bevredigend is beantwoord, maar in mijn ogen is dat al een aantal keer verteld.
Het was simpel een kwestie van ruimte.
Er is toen in ondeling overleg gekozen voor opschonen (weggooien) van het forum.
We hebben daarbij ook de hulp van de gebruikers ingeroepen, maar daar kregen we geen reactie op.....althans we kregen wel wat reacties, maar niet in de zin van 'daar helpen we in mee' (zie ook "de Site" draad "afslanken forum")
Jij geeft aan dat Lisa daarop bewust die draden en berichten gewist heeft die haar onwelgevallig waren.
Ten eerste heeft Lisa het niet alleen gedaan (al heeft zij wel het meeste werk daarin verzet), dus die draden/berichten waar over gesproken wordt, kunnen heel goed door een van de anderen (incl. mijzelf) gewist zijn.
Ten tweede geloof ik niet dat Lisa zo heeft zitten uitzoeken dat dat zij precies die berichten te pakken had.......dat is nogal een klap werk om het op die manier te doen....
Ik geloof er echt in dat ook Lisa heeft gekeken naar die draden en berichten die niets toevoegde (en scheldkanonades, persoonlijke aanvallen etc. vallen daaronder in mijn optiek) en die verwijderd.
Groetjes,
Afbeelding

Plaats reactie