Hai Nannette, helaas lijkt het wel af te brokkelen;
veel minder zaken worden nog vergoed,
en andere instellingen, zoals het erasmus , waar ik ook loop, moet ik gedwongen de pasjes en ponsplaatjes/stickertjes weer terug veranderen in dhr.
Ze wilden zelfs dat ik bij m'n ziekenfonds(pasje) het weer terug liet zetten
naar dhr., want sinds kort is alles gekoppeld en ben je overal verplicht exact zo in vermeld te staan zoals in je paspoort, waar in mijn geval nog dhr in staat,
andrs kunnen hun computers niet koppelen en niet (goed) kosten declareren enz. De ''verexcuseer brief'' van het vu van m naar v in de pasjes mag niet meer, of men wil dat niet, of het wordt zelfs als fraude gezien.
Lang leve de controlestaat, lang leve EUROPA
.
Ik meende dat er zelfs een rechter was die zei dat de geslachtsaanduiding formeel best afgeschaft kon worden; hij staat in dat boek "man of vrouw, min of meer".
Maar als jij zegt dat er binnen de ggz wel weer meer ruimte komt,leg dat dan eens uit; bedoel je dan de ondersteuning/begeleiding,
want juist die maatschappelijke dingen zoals aanspreekvorm zijn wezenlijk voor mijn gevoel iig,
maar ja, oké, juridisch met dát EUROPA lijkt me dat wel moeilijk of dat dat ook versoepeld kan worden.
Liefs, Sanne
Ik droom, dus ik ben.