Wat een vervelende opmerking weer,het is niet altijd nodig om je mening met anderen te delen als ie kant nog wal raakt.Jawel,Esther schreef:Kan ik me in jouw geval heel goed voorstellen, om iets of iemand kwijt te raken moet je eerst iets of iemand hebben, moet je liefde, warmte kunnen geven en kunnen ontvangen. Het enige dat jij kwijt kunt raken is jezelf.Frederique_ schreef:Hoi Nannette,
Ik zal het even afkloppen, maar ik ben tot dusver op geen enkel gebied mensen kwijtgeraakt in mijn transitie...
Groetjes,
Frederique
Moest het even kwijt.
Bij ons om de hoek is vorig jaar een nieuwe kapsalon gevestigd waar ik nu al 4 keer geweest ben.
De laatste keer zijn onze kids meegeweest voor een knipbeurt.
pas toen de dames een paar keer hadden gehoord dat ik papa werd genoemd viel het kwartje,en kwamen de vragen.
als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk heeft niemand iets in de gaten,op mijn ietwatzware stem na.
Soms als ik geen zin heb iets aan mijn uiterlijk te doen (iets wat elke vrouw wel eens overkomt denk ik)en met een lichte baardgroei en een spijkerbroek de straat op ga,wordt er wel eens raar gekeken door mensen die me echt niet kennen,maar wordt niet per definitie aangezien voor man.
Ik kan me zelfs ongestoord met de kids in bikinie in het zwembad begeven.
Zelf vind ik het af en toe nog heel onwerkelijk omdat ik nog steeds af en toe die mannenkop zie in de spiegel.
Voor de buitenwereld ben ik dus vrij passabel al vind ik zelf van niet.
Gr Helen