ex-hetero travestiet schreef:Mila schreef :
kaak en kinverkleining zonder bijbehorende facelift
Je hebt het weer eens volledig mis, zoals meestal trouwens.
Er werd nooit een kinverkleining bij mij uitgevoerd.
Aan mijn kin is nooit gewerkt geweest.
De kans op HIV besmetting in België is trouwens nihil bij heteroseksuele contacten met een blanke hetero-man,
En zoals reeds verschillende malen gemeld.
1) Je hebt geen zaken met mijn seksleven.
3) Als mannen aan het rondneuken zijn dan denk ik dat zij misschien beter eens zouden nadenken over de gevolgen.
Groetjes,
Mel
Je hebt je kaakhoeken laten verkleinen schreef je indertijd en de losse huid die dat veroorzaakt heeft is naar voren gezakt, richting kin. het is alom bekend dat na een kaak en kin verkleining ook een lower facelift uitgevoerd moet worden om het teveel aan huid te ondervangen. meestal een na een jaar. na ja, dat heb jij dus duidelijk niet laten doen, vandaar die vreemde plooien in dat gebied van je gezicht.
ga je rascistisch doen? de meeste hiv besmettingen in belgie komen idd voor bij afrikaans belgische mannen, die het weer met blanke belgische vrouwen die het weer met blanke belgische mannen doen. dus bereikt het jou ook wel hoor, hoe dan ook.
ik heb wel zaken met je seksleven, want je postte er frank en vrij over in het verleden, en ja ook dat je het zonder condoom doet, 'omdat dat als echt vrijen voelt'.
als jij rondneukt dan moet JIJ OOK eens na gaan denken over de gevolgen.
it takes two to tango.
enneh, om je tamelijk debiele argument over dat ik om je geef even te ontkrachten: ik val niet op vrouwen en aanverwanten ex heterotravestiet........maar dat wist je al. LOL
als ik in de gaten krijg dat een man eerder contact heeft gehad met post op ts dan ben ik gewaarschuwd, want hij zou heel goed in contact kunnen zijn geweest met zo'n geschifte post op als jij die het zonder condoom doet.
nee hoor jij kunt geen AIDS oplopen, want je hebt geen baarmoeder.....ongelooflijk, werkelijk ongelooflijk, hoe zwakzinnig kun je zijn op dat gebied?
Het zegt allemaal nul komma niks over 'je vrouwelijkheid', wel alles over je labiele post op karakter.