Gesnapt!
Moderator: Moderators
Gesnapt!
Wat is de wereld soms toch klein....
Zit ik vanavond samen met mijn lentesprookjesprins te eten bij de chinees bij mij om de hoek, hooguit 5 minuten lopen van mijn huis... zie ik daar ongeveer half trans-Nederland voorbij komen!
Sylvia, Yvon, Frederique en Monica herkende ik direct, en verder nog wat vaag bekende gezichten...
Helaas was ik niet in de gelegenheid om even naar buiten te stormen om jullie te begroeten, we waren in een diep fijn gesprek verwikkeld (en natuurlijk het eten), dus dan maar even zo: leuk om jullie onverwacht te zien!
Sometimes I love my neighborhood
Groetjes,
Sticky
Zit ik vanavond samen met mijn lentesprookjesprins te eten bij de chinees bij mij om de hoek, hooguit 5 minuten lopen van mijn huis... zie ik daar ongeveer half trans-Nederland voorbij komen!
Sylvia, Yvon, Frederique en Monica herkende ik direct, en verder nog wat vaag bekende gezichten...
Helaas was ik niet in de gelegenheid om even naar buiten te stormen om jullie te begroeten, we waren in een diep fijn gesprek verwikkeld (en natuurlijk het eten), dus dan maar even zo: leuk om jullie onverwacht te zien!
Sometimes I love my neighborhood
Groetjes,
Sticky
Vrouw
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hey,
Inderdaad: de ledenvergadering van LKGT&T heeft daar met 24 mensen (ja, Pauline heeft het 3x nageteld ) gegeten. 't Was bijzonder gezellig!
Groetjes,
Frederique
Inderdaad: de ledenvergadering van LKGT&T heeft daar met 24 mensen (ja, Pauline heeft het 3x nageteld ) gegeten. 't Was bijzonder gezellig!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Zelfs het geld voor de rekening werd 3x nageteld :-? .Frederique_ schreef: Inderdaad: de ledenvergadering van LKGT&T heeft daar met 24 mensen (ja, Pauline heeft het 3x nageteld ) gegeten. 't Was bijzonder gezellig!
Zo zie je maar weer. We zijn overal. Alleen zien we elkaar niet altijd. Vijf minuten vroeger of later, zou je ( Sticky in dit geval ) ons niet gezien hebben.
Tanja.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
...en toen miste er nog geld dat ergens op een tafel lag
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Dat is het zeker! Ik woon er wel met veel meer plezier sinds ik dagelijks merk hoe ik ongestoord mijn gang kan gaan in dit toch wel burgerlijke forensenwijkje (de eerste caravans staan alweer op de parkeerplaats ). Het is zelfs een stokpaardje van me geworden om te zeggen dat je anno 2008 als trans of homo beter in zo'n slaapdorp kunt wonen dan in Amsterdam.Monica Dreamgirl schreef:het dufste deel van Suburbia
Die chinees heeft in mijn part-time-als-vrouw-periode nog een grote rol gespeeld, want als vrouw naar het restaurant om de hoek is nog groter dan New York, Parijs of Londen. Ik ben er met heel wat vriendinnen geweest...
Sticky
Vrouw
Lijkt wel een beetje op de straat waar ik woon. Een bijna doodstille straat. Maar wel zo handig, anders zou ik er moeite mee hebben gehad om 'enfemme' uit te gaan en weer thuis te komen.Sticky schreef: Dat is het zeker! Ik woon er wel met veel meer plezier sinds ik dagelijks merk hoe ik ongestoord mijn gang kan gaan in dit toch wel burgerlijke forensenwijkje (de eerste caravans staan alweer op de parkeerplaats ).
prettig weekend,
Tanja