Gesnapt!

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sticky
ForumFan

Gesnapt!

Bericht door Sticky »

Wat is de wereld soms toch klein....

Zit ik vanavond samen met mijn lentesprookjesprins te eten bij de chinees bij mij om de hoek, hooguit 5 minuten lopen van mijn huis... zie ik daar ongeveer half trans-Nederland voorbij komen!
Sylvia, Yvon, Frederique en Monica herkende ik direct, en verder nog wat vaag bekende gezichten...
Helaas was ik niet in de gelegenheid om even naar buiten te stormen om jullie te begroeten, we waren in een diep fijn gesprek verwikkeld (en natuurlijk het eten), dus dan maar even zo: leuk om jullie onverwacht te zien!
Sometimes I love my neighborhood :)

Groetjes,

Sticky
Vrouw
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hey,

Inderdaad: de ledenvergadering van LKGT&T heeft daar met 24 mensen (ja, Pauline heeft het 3x nageteld :wink: ) gegeten. 't Was bijzonder gezellig!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
tanja-a
ff weer wat posten

Bericht door tanja-a »

Frederique_ schreef: Inderdaad: de ledenvergadering van LKGT&T heeft daar met 24 mensen (ja, Pauline heeft het 3x nageteld ) gegeten. 't Was bijzonder gezellig!
Zelfs het geld voor de rekening werd 3x nageteld :-? .

Zo zie je maar weer. We zijn overal. Alleen zien we elkaar niet altijd. Vijf minuten vroeger of later, zou je ( Sticky in dit geval ) ons niet gezien hebben.

Tanja.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

...en toen miste er nog geld dat ergens op een tafel lag :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Goh, en wij maar denken dat we in het dufste deel van Suburbia waren, waar het de overige 364 dagen van het jaar helemaal T-vrij is :-)

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
tanja-a
ff weer wat posten

Bericht door tanja-a »

De volgende ledenvergadering in Rotterdam, dan ?

Tanja
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Graag, dat scheelt me een hoop reistijd. Maar ja, kost anderen misschien weer meer tijd. Volgens mij is er nog geen lokatie geprikt, en ik weet ook niet of Rotterdam al weer aan de beurt is.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Monica Dreamgirl schreef:het dufste deel van Suburbia
Dat is het zeker! Ik woon er wel met veel meer plezier sinds ik dagelijks merk hoe ik ongestoord mijn gang kan gaan in dit toch wel burgerlijke forensenwijkje (de eerste caravans staan alweer op de parkeerplaats :) ). Het is zelfs een stokpaardje van me geworden om te zeggen dat je anno 2008 als trans of homo beter in zo'n slaapdorp kunt wonen dan in Amsterdam.
Die chinees heeft in mijn part-time-als-vrouw-periode nog een grote rol gespeeld, want als vrouw naar het restaurant om de hoek is nog groter dan New York, Parijs of Londen. Ik ben er met heel wat vriendinnen geweest...

Sticky
Vrouw
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

niet onbelangrijk, je woonomgeving, die mag wel ondersteunend zijn ipv tegenwerkend
tanja-a
ff weer wat posten

Bericht door tanja-a »

Sticky schreef: Dat is het zeker! Ik woon er wel met veel meer plezier sinds ik dagelijks merk hoe ik ongestoord mijn gang kan gaan in dit toch wel burgerlijke forensenwijkje (de eerste caravans staan alweer op de parkeerplaats :) ).
Lijkt wel een beetje op de straat waar ik woon. Een bijna doodstille straat. Maar wel zo handig, anders zou ik er moeite mee hebben gehad om 'enfemme' uit te gaan en weer thuis te komen.

prettig weekend,

Tanja
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Sticky schreef:(de eerste caravans staan alweer op de parkeerplaats :) ).
Dat zijn geen caravans, maar sleurhutten :lol: :lol: :lol: 8) :wink:
liefs, Josette
Plaats reactie