oorbellen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Veenendaal is wel protestant, van de andere kant ook grotendeels een vinex dorp/stad. Ik kan niet geloven dat daar zoveel bekrompenheid is, tenzij de school zelf ook echt duidelijk op een gelovige grondslag werkt en beheert wordt. Op straat zul je waarschijnlijk niet echt opvallen.
DingeZ
daar ben ik weer

Bericht door DingeZ »

Op straat valt het inderdaad wel mee, maar ik zit in Ede op een christenlijke school (mijn hele familie is ook christenlijk) en daar is het wel zeldzamer.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Het is vooral de school, want ook Ede is niet echt klein, en zelfs is er daar invloed van studenten uit Wageningen wel te merken. Maar de school zal best wel een heel groot probleem zijn.
karen_travestie
is nieuw hier

Bericht door karen_travestie »

Andere strategie: Je laat gewoon drie paar gaatjes in je oren schieten: Het is dezelfde stress, en later vindt men het nog meevallen als je er slechts één paar draagt ;-)
astrid.be
is nieuw hier

Oorclips

Bericht door astrid.be »

Leuke discussie, maar kan iemand me vertellen in welke winkel je oorclips kunt kopen?
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Astrid,
ik heb in Eindhoven en in Den Bosch gekeken en gevraagd naar Clpis om aan oorbellen te zetten, maar daar kon ik ze niet kopen.
Wel in Groningen, maar dat is voor jouw te ver denk ik.
Als je ze wilt hebben stuur mij dan een PBtje en dan regelen we iets daarvoor. Eventueel neem ik ze dan mee naar Eindhoven als jij daar ook wel komt.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Clips verkopen ze overal nog wel, al is de keuze een stuk beperkter.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Irene, wat ik bedoel zijn losse clips waar je bijna alle andere soorten oorbellen aan kunt maken. Dus bijna elek oorbel kun je een clipsoorbel van maken. en ook nog heel elegant.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
DingeZ
daar ben ik weer

Bericht door DingeZ »

Ik ben weer tferug na ruim een maand om deze topic weer op te pakken.

Zo af en toe blijf ik `s avonds wakker totdat m'n ouders naar bed zijn en steek ik de oude oorbellen van m'n zusje die ze nooit meer in heeft (ze raakt ze overigens ook af en toe wel kwijt dus het valt niet op) door m'n oren, inmiddels kan ik dit zonder al te veel pijn en van onstekingen heb ik nooit last gehad, wel some een beetje bloed. Ook op het moment van schrijven (het is nu 1:35 `s nachts) heb ik oorbellen in, 2 kleine creolen (2cm diameter om precies te zijn), ik voel me er erg lekker bij en ik steek het leifst er een paar bij maar dit doet meestal meer pijn.

Overigens vind ik alles wat jullie over oorbellen te vertellen hebben leuk om te lezen, ik heb net al het hele forum afgezocht. Alles is welkom.
DingeZ
daar ben ik weer

Bericht door DingeZ »

Ng ff wat erbij. Ik ben net ff naar de wc geweest, wat een tour: laptop uit, laptop en oplader verbergen, creolen verwisselen met onopvallende stekers, heel zacht van zolder naar beneden, pissen, heel zacht weer naar boven, laptop en oplader pakken, stekers verwisselen met creolen, en toen kon ik weer verder.
Ik heb nu toch de moed verzameld om er meer in te doen, en flink wat, in allebij de oren een blinkend knopje achter de creol en in m'n linker ook nog 2 bovenin het kraakbeen. Daarna stopte ik want ik heb verder geen oorbellen meer :p, anders was ik wel door gegaan.
Hier is een foto, slechte kwaliteit, met m'n mobiel ff gemaakt.
Afbeelding
kate
ff weer wat posten

Bericht door kate »

lieve oortjes en mooie bellen ;)
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Volgens mij best link om zelf oorbellen in je kraakbeen te gaan lopen rammen.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Er zijn ook genoeg juweliers die geen oorbellen in het kraakbeen zetten, alleen in gedeelte van het oor waar geen kraakbeen zit.
hester

oorbellen

Bericht door hester »

Hoi, Ik ben travestiet die diep in de kast zit. Maar als ik me als vrouw verkleed dan horen daar oorbellen bij en heb al een jaren gaatjes in mijn oren. Uiteraard moest dit ook stiekum ik prikte zelf met een oorknopje een gaatje in mijn oorlel en hield het knopje 's nachts in. Er ontsond een wondje maar naar een tijdje bleven de gaatjes open. Telkens als ik oorbellen in wil doen dan kan ik dat zonder ervoor in de spiegel te kijken net als vrouwen dat doen. Ik krijg vandaag de dag nauwelijks of geen commentaar over de gaatjes in mijn oren. Je ziet dat er veel mannen zijn een of meerdere gaatjes hebben. Als man draag ik geen oorbellen omdat ik het zelf en mijn omgeving ook ordinair vind. Maar als vrouw dan hoort het er echt bij vind ik. Soms doe ik maanden geen oorbellen in echter de gaatjes groeien niet meer dicht. Nu ben ik blij met mijn gaatjes vroeger schaamde ik me ervoor
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Hoi Hester,

Al heel wat jaren kijken de mensen totaal niet gek op als mannen aan beide kanten oorbellen dragen en vinden het heus niet ordinair hoor.
Waar de meeste bang voor zijn is de eerste confrontatie met familie en op het werk, mar bedenk wel .. het is ieders zijn "eigen" leven.
Plaats reactie