oorbellen
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
-
- Forumdiva
-
- is nieuw hier
Wel Astrid,
ik heb in Eindhoven en in Den Bosch gekeken en gevraagd naar Clpis om aan oorbellen te zetten, maar daar kon ik ze niet kopen.
Wel in Groningen, maar dat is voor jouw te ver denk ik.
Als je ze wilt hebben stuur mij dan een PBtje en dan regelen we iets daarvoor. Eventueel neem ik ze dan mee naar Eindhoven als jij daar ook wel komt.
Groetjes Bea.
ik heb in Eindhoven en in Den Bosch gekeken en gevraagd naar Clpis om aan oorbellen te zetten, maar daar kon ik ze niet kopen.
Wel in Groningen, maar dat is voor jouw te ver denk ik.
Als je ze wilt hebben stuur mij dan een PBtje en dan regelen we iets daarvoor. Eventueel neem ik ze dan mee naar Eindhoven als jij daar ook wel komt.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ik ben weer tferug na ruim een maand om deze topic weer op te pakken.
Zo af en toe blijf ik `s avonds wakker totdat m'n ouders naar bed zijn en steek ik de oude oorbellen van m'n zusje die ze nooit meer in heeft (ze raakt ze overigens ook af en toe wel kwijt dus het valt niet op) door m'n oren, inmiddels kan ik dit zonder al te veel pijn en van onstekingen heb ik nooit last gehad, wel some een beetje bloed. Ook op het moment van schrijven (het is nu 1:35 `s nachts) heb ik oorbellen in, 2 kleine creolen (2cm diameter om precies te zijn), ik voel me er erg lekker bij en ik steek het leifst er een paar bij maar dit doet meestal meer pijn.
Overigens vind ik alles wat jullie over oorbellen te vertellen hebben leuk om te lezen, ik heb net al het hele forum afgezocht. Alles is welkom.
Zo af en toe blijf ik `s avonds wakker totdat m'n ouders naar bed zijn en steek ik de oude oorbellen van m'n zusje die ze nooit meer in heeft (ze raakt ze overigens ook af en toe wel kwijt dus het valt niet op) door m'n oren, inmiddels kan ik dit zonder al te veel pijn en van onstekingen heb ik nooit last gehad, wel some een beetje bloed. Ook op het moment van schrijven (het is nu 1:35 `s nachts) heb ik oorbellen in, 2 kleine creolen (2cm diameter om precies te zijn), ik voel me er erg lekker bij en ik steek het leifst er een paar bij maar dit doet meestal meer pijn.
Overigens vind ik alles wat jullie over oorbellen te vertellen hebben leuk om te lezen, ik heb net al het hele forum afgezocht. Alles is welkom.
Ng ff wat erbij. Ik ben net ff naar de wc geweest, wat een tour: laptop uit, laptop en oplader verbergen, creolen verwisselen met onopvallende stekers, heel zacht van zolder naar beneden, pissen, heel zacht weer naar boven, laptop en oplader pakken, stekers verwisselen met creolen, en toen kon ik weer verder.
Ik heb nu toch de moed verzameld om er meer in te doen, en flink wat, in allebij de oren een blinkend knopje achter de creol en in m'n linker ook nog 2 bovenin het kraakbeen. Daarna stopte ik want ik heb verder geen oorbellen meer :p, anders was ik wel door gegaan.
Hier is een foto, slechte kwaliteit, met m'n mobiel ff gemaakt.
Ik heb nu toch de moed verzameld om er meer in te doen, en flink wat, in allebij de oren een blinkend knopje achter de creol en in m'n linker ook nog 2 bovenin het kraakbeen. Daarna stopte ik want ik heb verder geen oorbellen meer :p, anders was ik wel door gegaan.
Hier is een foto, slechte kwaliteit, met m'n mobiel ff gemaakt.
-
- Forumdiva
oorbellen
Hoi, Ik ben travestiet die diep in de kast zit. Maar als ik me als vrouw verkleed dan horen daar oorbellen bij en heb al een jaren gaatjes in mijn oren. Uiteraard moest dit ook stiekum ik prikte zelf met een oorknopje een gaatje in mijn oorlel en hield het knopje 's nachts in. Er ontsond een wondje maar naar een tijdje bleven de gaatjes open. Telkens als ik oorbellen in wil doen dan kan ik dat zonder ervoor in de spiegel te kijken net als vrouwen dat doen. Ik krijg vandaag de dag nauwelijks of geen commentaar over de gaatjes in mijn oren. Je ziet dat er veel mannen zijn een of meerdere gaatjes hebben. Als man draag ik geen oorbellen omdat ik het zelf en mijn omgeving ook ordinair vind. Maar als vrouw dan hoort het er echt bij vind ik. Soms doe ik maanden geen oorbellen in echter de gaatjes groeien niet meer dicht. Nu ben ik blij met mijn gaatjes vroeger schaamde ik me ervoor
-
- dagelijks aanwezig