je hebt voor FFS niet meer zelfvertrouwen nodig dan voor SRS. En ik ageer heel erg tegen vroegtijdig doen van chirurgische ingrepen, laat de hormonen eerst hun werk doen, alleen wat echt super opvallend is laat je doen. En 10 jaar na SRS zal ik echt niet meer zo vlug kiezen voor FFS, ik kijk wel uit.
Nou ik slikte al jaaaaaaaaaaaaren hormonen en echt niet dat die mannelijke gelaatstrekken weggingen hoor. Tsja, ik weet niet hoe jullie oordelen. Voor de 1 zal een beetje vet en een wat zachtere huid in het gezicht meteen zijn van: "Oh MEID wat zie je er toch weer vrouwelijk uit!"
Ik zag naast die wat zachter geworden huid en die fijnere poriën toch nog echt wel die vet grote kaak, kin, uitstekende oogkassen, superlage wenkbrauwen en een hoge haarlijn.
Ik vind je er juist wel leuk en vrouwelijk uitzien Jamie, daarom denk ik dat verdere chirurgie (FFS) geldverspilling is en ik zie de positieve verschillen pre/post op wel (zoals in je postje op ts forum) en knap dat je al zover gekomen bent.
ben ik nou te positief? dan wil ik wel wat zielstergends verzinnen hoor
Saartje schreef:
Sommige vrouwen laten zich botoxen, boobjabben, etc.
Net zo'n dooddoener.
Doe wat je niet laten kan maar verwacht niet dat iedereen wat jij doet mooi vindt.
Dat geldt voor iedereen he.
Ik weet niet hoeveel hersencellen jij heb maar want het eerste wat je zegt slaat echt als een l*l op een drumstel.
En ik verwacht niet dat iedereen moet doen wat ik doe alleen vind ik het zo raar dat ik soms word aangevallen om het feit dat ik FFS heb laten doen. Dat moet iedereen toch voor zich weten?
Dorine schreef:Ik vind je er juist wel leuk en vrouwelijk uitzien Jamie, daarom denk ik dat verdere chirurgie (FFS) geldverspilling is en ik zie de positieve verschillen pre/post op wel (zoals in je postje op ts forum) en knap dat je al zover gekomen bent.
ben ik nou te positief? dan wil ik wel wat zielstergends verzinnen hoor
Nou die neus is echt verrot van mij. Dat heeft ook een kno-arts beoordeeld.
Het septum is zichtbaar en dat is niet de bedoeling.
Jamie schreef:Nee ik hoef idd niet met Janiek van uiterlijk te wisselen. Dan zou ik er weer als een man uitzien en die fase ben ik wel voorbij geloof ik. Ik blijf geld uitgeven.
En wel leuk dat jullie allemaal lekker oordelen over mijn foto's maar zelf hebben jullie miniscule foto'tjes uit zogenaamd nog de beste hoek genomen en nog zien jullie er nou niet al te vrouwelijk uit hoor.
En dat ik onzeker ben op mijn foto's vind ik ook wel knap beoordeeld.
Joy hoe weet jij nou hoe onzeker ik ben? Ik vind het nou niet echt van onzekerheid getuigen om in een micro-outfitje op een podium (en in het publiek) voor een electro feest te dansen... Of het van stijl en klasse getuigd is weer een ander verhaal maar daar hebben we het nu niet over.
a- als je niet tegen kritiek kan moeje de link naar je site weghalen
b -ik weet niet of je onzeker bent, ik heb die conclusie getrokken op basis van de fotos, en ik heb erbij gezegd:
dat is zuiver wat ik zie en zegt niets over haar beleving tov zichzelf
Jamie schreef:En wel leuk dat jullie allemaal lekker oordelen over mijn foto's maar zelf hebben jullie miniscule foto'tjes uit zogenaamd nog de beste hoek genomen en nog zien jullie er nou niet al te vrouwelijk uit hoor.
Is er echt van iedereen alleen maar een klein fotootje te vinden ? Op mijn website staat een duidelijke foto, en op mijn profiel ook. Ik ben nu 48, en zelfs 10 jaar geleden had ik geen behoefte aan ffs omdat ik er van overtuigd ben dat het vrouw zijn van binnen als je dat uitstraalt, dat je veel moet tegen hebben om niet als dusdanig te worden behandeld en aangesproken. Wat maakt mij het uit wat ze achter mijn rug om zeggen, dat gebeurt altijd dat mensen achter je rug om over je praten als ze daar zin in hebben. En sommige mensen zullen je nooit als vouw willen zien of behandelen als ze je verleden kennen, ook met ffs niet.
Saartje schreef:
Sommige vrouwen laten zich botoxen, boobjabben, etc.
Net zo'n dooddoener.
Doe wat je niet laten kan maar verwacht niet dat iedereen wat jij doet mooi vindt.
Dat geldt voor iedereen he.
Ik weet niet hoeveel hersencellen jij heb maar want het eerste wat je zegt slaat echt als een l*l op een drumstel.
En ik verwacht niet dat iedereen moet doen wat ik doe alleen vind ik het zo raar dat ik soms word aangevallen om het feit dat ik FFS heb laten doen. Dat moet iedereen toch voor zich weten?
Omdat jij niet begrijpt wat ik typ, heb ik geen hersencellen..., natuurlijk!
Doe maar lekker nog meer laten veranderen.
Het moet bij jou blijkbaar van de buitenkant komen zo te lezen aan al je reacties.
Saartje, sommige mensen zijn van binnen of te onzeker, of willen gewoon niet meer met het gezicht van het verleden geconfronteerd worden.
Als iemand FFS wil laten doen, moet iemand dat zelf weten, wat de reden ook zijn mogen. Iemand wordt er in mijn ogen niet meer of minder om.
Jamie schreef:Nee ik hoef idd niet met Janiek van uiterlijk te wisselen. Dan zou ik er weer als een man uitzien en die fase ben ik wel voorbij geloof ik.
Joy hoe weet jij nou hoe onzeker ik ben?
Sommige TG's hebben alle mazzel van de wereld, die hebben zelfs geen hormonen nodig, laat staan een FFS. Alleen een streepje kohl onder de ogen en een paar oorbellen in doen doen de passabiliteitstruc.
Vinden ze zelf dan
En Joy leeft en werkt al jaaaaaren als vrouw, dus die heeft gaandeweg een scherp oog ontwikkeld voor andertrans 'onzekerheid'
Ik ga waarschijnlijk / uiteindelijk ook wat FFS laten doen.. wenkbrouw botstruktuur en neus ietsjes aanpassen. Maar dat is niet dat ik me er meer of minder vrouw door zou voelen. Dat is meer omdat ik geen zin heb om als een russische boerin rond te lopen (ik heb nogal stevige "brow-bossing").
Ennuh... Jamie... die opmerking over avatar fototjes was niet echt netjes vind ik Kan er dan echt geen enkel topic op dit forum verlopen zonder dat er een bitchfight uitbreekt ?
Jamie schreef:En ik verwacht niet dat iedereen moet doen wat ik doe alleen vind ik het zo raar dat ik soms word aangevallen om het feit dat ik FFS heb laten doen. Dat moet iedereen toch voor zich weten?
Natuurlijk mag je zelf weten of je wel-of-geen FFS wilt doen. Maar over het eerste stukje, dat je niet verwacht dat iedereen moet doen wat jij doet: mag ik je even herinneren aan je bericht op vrijdag:
Nou het aantal transseksuelen in Nederland dat FFS laat doen is nog steeds bedroevend laag. Ik was vandaag bij de VU en zag daar weer de hele wachtkamer volzitten met transseksuelen die zo mannelijk waren als de pest. Wat een problemen zullen die in de maatschappij hebben als ze zich zo profileren. Echt naar als je uitgescholden wordt of constant nagekeken. Ben je niet gek dan word je het wel als je zo de RLE doormoet.
Dat klinkt niet alsof je iedereen vrijlaat om wel-of-geen FFS te doen. En dat klinkt ook niet alsof je werkelijk met die mensen gepraat hebt: ik ben zelf zo on-passabel als de pest. In alle ernst: daar is -heel- goed mee te leven en nee, ik ben niet gek.
Geld zonder t is geld, pecunia, poen, etc. Je schrijft overal en nergens op dit forum dat je je kleding en schoeisel van rommelwinkels, en allerlei supergoedkope zaken en de markt betrekt.
Dat doet vermoeden dat jij een budget-trans bent die niet eens gezichtsonharing laat staan een FFS kan bekostigen.
Op zich niks mis mee, maar gebruik dat niet als reden om anderen die wel een FFS hebben kunnen betalen af te branden want zo leest het tussen de regels door wel.