Kijken passabele transen neer op niet passabele transen?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Kijken passabele transen neer op niet passabele transen?

ja want anno 2008 kun je gewoon naar thailand van alles aan je laten *verbouwen* dus een niet passabele trans kiest er zelf voor onpassabel te zijn
3
9%
een beetje trans zorgt dat ze passabel is anders is het geen trans
3
9%
nee het gaat om het innerlijk en niet om het uiterlijk ik heb meer respect voor minder passabele transjes dan aan transjes die er alles aan doen om als trans *onzichtbaar* te worden
11
31%
een FFS is uiteindelijk nep mensen vallen dan de rest van je leven op een creatie van een thaise chirurg, geef mij mijn eigen gezicht maar die is tenminste naturel
12
34%
door FFS passabel gemaakte transen wanen zich meer vrouw dan een ander terwijl ze eerder gewoon een neanderthalerhoofd hadden
6
17%

Totaal aantal stemmen: 35

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

@Janiek: ik reageer in z'n algemeenheid alleen op inhoud en niet op naam. Als wie-dan-ook te agressief is in het taalgebruik dan reageer ik gewoon niet... Dat zorgt er misschien ook wel voor dat ik jouw gevoel niet deel.

Overigens vind ook ik dat de forumwatch een compliment verdient voor haar oplettendheid.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

ook ik vind dat de forumwatch een compliment verdiend! Hulde, een tien met een griffel en een zoen van de juffouw/meester! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef:@Janiek: ik reageer in z'n algemeenheid alleen op inhoud en niet op naam. Als wie-dan-ook te agressief is in het taalgebruik dan reageer ik gewoon niet... Dat zorgt er misschien ook wel voor dat ik jouw gevoel niet deel.
Ik zie de mensen met wie ik hier communiceer wel echt als mensen en de geschiedenis die ik met ieder afzonderlijk heb, heeft zeker invloed op de manier waarop ik met die iemand verder praat. Daarom had ik ook meteen argwaan, die ik ook heb uitgesproken, toen Sticky 'out of character' ging.

Als mijn vermoeden juist is, dan zit er nu een gat in de bodem tot waar een mens in mijn achting kan dalen.

Er heeft eens een junk in mijn auto overnacht en daar zijn ontlasting achtergelaten. Zo voelt het ongeveer, als je erachter komt dat iemand je door het aannemen van een valse identiteit antwoorden ontlokt, die je dezelfde persoon, indien die je met open vizier tegemoet treedt, niet zou hebben gegeven. Nog nooit eerder zoiets achterbaks meegemaakt.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Nou is het wachten op het verschijnen van Stinky, of Marma Loekruis of..
de poppekast gaat door!
terra incognita
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

o ja ik stel voor de poll resultaten dan ongeldig te verklaren omdat de pollschrijfter en lobbyisten gebanned zijn

bij deze is de poll ongeldig en is FFS geweldig ;-)

amen
terra incognita
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

FFS = Full Facial Surgery, ik heb er maar heel weinig voorstandsters hiervan gezien. Er zijn genoeg mensen die bepaalde facetten van hun gezicht aangepast willen hebben, kaaklijn minder hard, beter vorm van de neus. Maar dat komt niet in de buurt van FFS.
Ik persoonlijk blijf erbij dat je FFS alleen maar doet als je na een paar jaar hormonen nog steeds een manlijk gezicht hebt. Dat je dan al je kaaklijn en neus hebt laten aanpassen, okee.
En iemand die zegt, ja, maar die paar jaar zijn zo moeilijk om door te komen daar heb ik maar 1 antwoord op. En die jaren voordat je toegaf dat je in het verkeerde lichaam leefde waren o zo makkelijk zeker ?
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

FFS = Full Facial Surgery
neen=Facial Feminization Surgery

moet daar ook een protocol voor komen Nanette ? Wat stel je voor?
terra incognita
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Iemand was zo laf om niet hier maar via mijn profiel te laten weten dat FFS Feminizing Facial Surgery betekend. Waarom diegene dat dan niet gewoon hier durft neer te zetten ? Zeker een ban oid, maar kan diegene dan niet een ban voor de hele site krijgen ?
Iedereen kan een fout maken, ik ben de laatste om dat toe te geven, maar de lafheid om iedere keer beledigende teksten bij iemands profiel te zetten vind ik persoonlijk het laagste van het laagste, lager kun je niet zinken. Maar dit laatste ter zijde.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Dorine schreef:FFS = Full Facial Surgery
neen=Facial Feminization Surgery

moet daar ook een protocol voor komen Nanette ? Wat stel je voor?
Daar waren in het verleden protocollen voor bij het genderteam. Alleen zijn de vergoedingen tegenwoordig anders. En als iemand naar verwegistan wil om zich daar te laten opereren staat diegene dat vrij om te doen. Maar niet iedereen heeft (zoveel) geld om dat te kunnen betalen.
In het verleden werden kaak, neus en kincorrecties vergoed in ieder geval.

In ieder geval vind ik dat iedereen zelf moet weten wat ie laat doen. Maar alles vergoeden vind ik ook overdreven. Protocol ? Dat is maar een ander woord voor regels en afspraken. En die zijn er voor elke medische vergoeding, lichamelijk of psychisch. Alles ligt in DBC's vast.
Plaats reactie