Ja, das seh ich auch soJaniek_ schreef:Falle nicht, Gott, aus deinem Gleichgewicht....[....]....Du bist der Gast, der wieder weiter geht.
Moet Morbide god worden?
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
NL of D....??? .....en hoe's mun nederlands ....isset al beter gewordenMorbide schreef:Veel plezier met je één.
-
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Is of was Rainer Maria Rilke eigenlijk transgender.....ik bedoel, bij die naamJaniek_ schreef:Jetzt sieht es aus, als hätte ich das geschrieben
God was die iig nooit
Heb je eenJaniek_ schreef:Wil je un cijver ?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Kweenie. Wat doet het met mijn zesje?Mara schreef: NL of D....??? .....en hoe's mun nederlands ....isset al beter geworden
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
Hij was in elk geval niet onverdacht. Een heel leger Freudianen heeft gepoogd zijn dichterlijk genie en zijn psychische onevenwichtigheid te wijten aan het feit dat zijn moeder hem als haar Barbie-pop schijnt te hebben gebruikt en dat hij het op een jongenskostschool sociaal niet wist te redden.Mara schreef:Is of was Rainer Maria Rilke eigenlijk transgender.....ik bedoel, bij die naam
Een 'man' met een hoofdletter was Rilke in ieder geval niet.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
....als je al perfect bentNannette schreef:perfectie is nergens voor nodig.
Maarja, un zes is in beide landen ontoereikend voor un baan als godMorb schreef:Kweenie. Wat doet het met mijn zesje?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Daarvoor is dan ook deze poll.Mara schreef: Maarja, un zes is in beide landen ontoereikend voor un baan als god
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Daar schrijft die ook veelste mooi voor.....Janiek_ schreef:Een 'man' met een hoofdletter was Rilke in ieder geval niet.
....einfach nur schön....der Panther oder soRainer Maria Rilke schreef:... Nur manchmal schiebt der Vorhang der Pupille
sich lautlos auf
dann geht ein Bild hinein,
geht durch der Glieder angespannter Stille
und hört im Herzen auf zu sein.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Achja, der Poll.....Ich bin für einen friedlichen Untergang.....Morbide schreef:Daarvoor is dan ook deze poll.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik stem altijd alleen maar op polls als mijn antwoord er bij staat, zoals hoe oud ben je of welke maat schoenen heb je, niet dat dat interessant is, maar dan weet ik in ieder geval het antwoord.
Wat Morbide betreft, ze heeft een heel groot ik heb altijd gelijk gehalte, maar op de een of andere manier weet ze dat zo in te kleden dat ik het velen kan.
Wat God betreft, die heb ik niet nodig, dus hoeft Morbide wat mij betreft ook niet de godin van travestie.org te worden. (al zou dat op zichzelf wel heel erg grappig zijn )
Irene
Wat Morbide betreft, ze heeft een heel groot ik heb altijd gelijk gehalte, maar op de een of andere manier weet ze dat zo in te kleden dat ik het velen kan.
Wat God betreft, die heb ik niet nodig, dus hoeft Morbide wat mij betreft ook niet de godin van travestie.org te worden. (al zou dat op zichzelf wel heel erg grappig zijn )
Irene
Kleine stapjes