Moet Morbide god worden?
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Volgend de Poll is Morbigod nog niet met meerderheid van stemmen gekozen.....
Volgens mijn telraampje hebben we 7 voor de Morbigod en 10 tegen.........
Kan Morbide mischien die manty aantrekken.....................lol
Volgens mijn telraampje hebben we 7 voor de Morbigod en 10 tegen.........
Kan Morbide mischien die manty aantrekken.....................lol
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
-
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Een tip vanuit een 40jarige fasjistoïde diktatuur 500km ten oosten van NL:Morbide schreef:Niet onaardig, ietwat verveeld. Hoezo sterveling?
Tel het totaal aantal leden van dit forum en dan die, die nie tegen je hebben gestemt als positieve stem en je hebt een eenduidig resultaat
En als iemand komt met verkiezingsfraude....zeg je gewoon, iedereen heeft z'n kans gehad....
Morb, je bent het nieuwe opperwezen.....nu moet je alleen nog verhuizen naar de hemel
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Pfffffffffffffffffffffffffffff............ ................ik viel van mn stoel.Mara schreef: Morb, je bent het nieuwe opperwezen.....nu moet je alleen nog verhuizen naar de hemel
Mara, jij gaat haar met je truck er toch niet heensturen hoop ik?
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
De pijp aan Maarten geven, bedoel je? Nah, doe maar niet. Ik ben een beetje bang dat ik bepaalde verloren lichaamsdelen weer terugkrijg bij de hemelpoort, zoals me vroeger op zondagsschool geleerd is.Mara schreef:
Morb, je bent het nieuwe opperwezen.....nu moet je alleen nog verhuizen naar de hemel
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
@Morbide: ik snap de redernatie niet zo goed... Alleen onze ziel komt toch aan bij de hemelpoort? Waarom zou men dan een tweede lichamelijke SRS willen uitvoeren?!
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wie is Maarten....ik was nooit op zondagschoolMorb schreef:De pijp aan Maarten geven, bedoel je?
Tja....kijk uit met wie je wat geeftMorb schreef:Ik ben een beetje bang dat ik bepaalde verloren lichaamsdelen weer terugkrijg
Optie drie: op aarde blijven....daar heb je allebei....hemel en helLianne schreef:Haha andere optie is enkeltje naar de Hel, daar mag alles wat God verboden heeft
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
@Mara, meet Maarten.
@Frederique, toen ik een jaar of tien was kreeg een meisje van drie huizen verderop kanker en daardoor moest haar been geamputeerd worden. Op zondagsschool werd ons verzekerd dat ze in de hemel weer gewoon twee benen zou hebben.
@Frederique, toen ik een jaar of tien was kreeg een meisje van drie huizen verderop kanker en daardoor moest haar been geamputeerd worden. Op zondagsschool werd ons verzekerd dat ze in de hemel weer gewoon twee benen zou hebben.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Best onprecies deze uitdrukking, vind je niet.....was ik maar in Limburg geboren, wist ik misschien nu wat je me wou zeggenMaarten schreef:sterven, opgeven, opgeven in een wedstrijd, uitvallen, in de bezemwagen worden opgenomen, het katholieke geloof afzweren
Dat is pas morbide....komt un beetje zo over, het kind mede te delen, dat ze maar beter kan stervenMorb schreef:Op zondagsschool werd ons verzekerd dat ze in de hemel weer gewoon twee benen zou hebben.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik doelde dus op sterven, anders is het lastig in de hemel komen. Hopelijk ben je niet serieus met je was ik maar in Limburg geboren...
Dat zondagsschool ziek is, ben ik met je eens.
Dat zondagsschool ziek is, ben ik met je eens.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Och...je kunt het vaak slechter treffenMorbide schreef:Hopelijk ben je niet serieus met je was ik maar in Limburg geboren...
Zoals gezegt, ben er nooit geweest....maar de rest van me leeftijdsgenoten in dat dorpje wel, Christenlehre heette dat...en wat hun vertelden, vond ik al raar en daarbij was het maar de evangeelse kerkMorbide schreef:Dat zondagsschool ziek is, ben ik met je eens.