Moet Morbide god worden?
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Sorrie, ik ben niet beschikbaar, ik bedank voor de eer .
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Eredivisie
-
- Eredivisie
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik ben nooit TL (teamleider) geweest (helaas niet). Wel TM (teammanager). Op dit moment ben ik TPL (technisch project leider). Ja, kom er nog maar eens uit met al die afk'n
En God als bijberoep? Je onderschat de functie een beetje, denk ik
Nee, God wil ik niet worden. Bovendien: er is een andere kandidate voor die functie die heel graag wil, waarom zou ik dan nog solliciteren? Hehehe...
Groetjes,
Frederique
En God als bijberoep? Je onderschat de functie een beetje, denk ik
Nee, God wil ik niet worden. Bovendien: er is een andere kandidate voor die functie die heel graag wil, waarom zou ik dan nog solliciteren? Hehehe...
Groetjes,
Frederique
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Wij noemden het teamlijer, maar dat terzijde. Als Frederique in staat is om veel fora vol te schrijven haar juist meer geschikt maakt voor de functie van god? Multitasken is een must met miljoenen mensen die tegelijk bidden/vloeken/zondigen/de barmhartige samaritaan uithangen/etc etc.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Je vergist je als je denkt dat ik graag wil. Die baard optie als eerste keuze leek me duidelijk genoeg om dat aan te geven, maar helaas.Frederique_ schreef: Bovendien: er is een andere kandidate voor die functie die heel graag wil, waarom zou ik dan nog solliciteren? Hehehe...
Edit: in de vorige posting moet dus "Als Frederique in staat is om veel fora vol te schrijven dan maakt dat haar juist meer geschikt" staan.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik ging meer af op "Ja, want Morbide is Alfa en Omega, almachtig en alwetend". Maar goed, verkeerd gedacht, dus.
Zijn er nog functies waar je wel interesse in hebt?
Groetjes,
Frederique
Zijn er nog functies waar je wel interesse in hebt?
Groetjes,
Frederique
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ja hoor, minister president bijvoorbeeld. Maar mijn huidige parttime functie is ook super. =) Daarnaast wil ik wel iets met computerTs. =P
Dat almachtig en alwetend kon ik natuurlijk niet laten. Ik had alleen niet verwacht dat ook maar iemand dat zou stemmen.
Dat almachtig en alwetend kon ik natuurlijk niet laten. Ik had alleen niet verwacht dat ook maar iemand dat zou stemmen.
- Forumwatch
- de baas van de dag
Sticky,
Het lijkt alsof je solliciteert naar een ban. Heb je problemen met ons, hoor je dat niet door een andere lid van het forum op zo een laag manier aan te vallen.
Je hebt kort ervoor geschreven:
Het lijkt alsof je solliciteert naar een ban. Heb je problemen met ons, hoor je dat niet door een andere lid van het forum op zo een laag manier aan te vallen.
Je hebt kort ervoor geschreven:
Je krijgt gedeeltelijk je wens. Je wordt gebannd. En de zeer beledigend post wordt verwijderd.Sticky schreef:[meer gebruikelijke toon hier]
Nou ik ben er ook klaar mee hoor! Van mij hoeft het niet meer! Je wordt hier toch alleen maar neergesabeld! Forumwatch, verwijder alsjeblieft mijn account! Jullie kunnen er allemaal inzakken!
[/meer gebruikelijke toon hier]
Sticky
-
- Forumdiva