![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tot dan, aanbevolen maar met bedenkingen.
edit:
promofilmpje van de concurrent
Moderator: Moderators
Ik werd er bij de salon op gewezen dat er voor het gezicht ook ontharingscreme bestaat.samantha schreef: (veet) ontharingscreme is dan toch voor mij tot nu toe het beste alternatief, wederom echt niet geschikt voor het gezicht!! ook de gevoelige huid versie niet. wel snel, proper(onder de douche) en langer goed resultaat dan scheren maar niet zolang natuurlijk als geëpileerd.
Daar ben ik ooit een thread over begonnen.samantha schreef: nu is er de laatste tijd veel reclame van telsel (vt4 en 2be)voor een laserontharingsapparaat voor thuis prijs zo'n 300 à 400 euro,hangt ervan af of je de versie voor één haartje of de versie voor meer haartjes in één keer aanschaft. (ook te zien op www.telsell.be) ik weet niet wat ervan te verwachten. zijn er hier mensen die het al gezien en/of geprobeerd hebben? telsell salon hair remover dat is hem en de handleiding kan daar wel al gedownload worden.
btw die reclame vindt ik toch goed gevonden!
groetjes Samantha
Als ik het niet zelf had gezien zou ik het niet geloven.Anitamichelle schreef:Op de site van philips staat een mooie reclame van de satinelle http://www.philips.nl/ en dan de reclame van de satinelle aanklikken............... toch iets verrassends in deze reclame............BRAVO !!!!!!!!