Normaliter ben ik niet iemand die zich snel druk maakt over dingen, maar dit is een van de dingen die me echt bezig houdt op het moment.
De situatie is als volgt... Ik weet hoe het zit met mezelf, ik weet dat ik me niet lekker voel in m'n lichaam zoals het nu is, en wil er zeer zeker iets mee doen. Ik sta op de wachtlijst van het VU, en gezien de wachttijd van 5 tot 6 maanden ben ik over een week of 6 - 7 aan de beurt. Morgen begin ik met een nieuwe baan. Het is echt een super leuk bedrijf, een snel groeiend bedrijf en ook een behoorlijk stabiel bedrijf. De functie (hoofd systeembeheerder) is ook echt wat ik al een tijdje zoek, en het is dus redelijk veilig om te zeggen dat dit ook echt een baan is die ik zeer zeker wil houden. Het is echter een echte typische mannen omgeving (ICT).
Ik zit met een lading vragen in m'n hoofd waar ik niet 1-2-3 antwoord op weet
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Bijvoorbeeld.. stel dat ik over een maand of 3 te horen krijg van "Ok, we gaan je op hormonen zetten.. maar dan moet je uiteraard wel binnen X weken fulltime gaan. ". Hoe ga je daar mee om op je nieuwe baan ? Sure ik werk er dan 3 maanden, dus ze kennen me wel een beetje.. maar ze kennen me dan een beetje als "die dude" in plaats van "die chick". Wanneer kom je uit de kast op het werk ? Als je het te vroeg doet, en bijvoorbeeld een blauwtje loopt bij het genderteam, dan sta je mooi voor *** op je werk... als je het te laat doet, dan heb je kans dat mensen zich bedrogen voelen dat je het pas zo laat doet, terwijl je het al wist tijdens de solicitatie. Wanner is de juiste tijd ? Hoe ga je om met twijfelaars ? Hoe ga je om met mensen die het niet (willen) snappen ? Zit ik me druk te maken om niets ? Zit ik me te vroeg druk te maken ? etc.. iemand die een dergelijke situatie mee heeft gemaakt en me een duwtje in de goede richting kan geven ?
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)