wtf?
Moderator: Moderators
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hallo,
Ik zal in 1 keer proberen antwoord op de vragen te geven.
Wel moet me op voorhand van het hart dat je zaken ook moeilijker kunt maken dan het is cq overal iets achter zoeken (deze zin is geheel op persoonlijke titel.)
Travestie = € 40,--
Lijkt me dat daar geen onduidelijkheid over bestaat.
Overigens is het geen probleem om als 'man' binnen te komen en je daar om te kleden.....je bent dan toch 'travestie'
Koppel (dat is een man EN vrouw samen als (echt)paar = € 55,--
Dat deze strikte scheiding zo gemaakt is heeft te maken met ervaringen uit het verleden.....alleengaanden stonden in de oprijlaan anderen op te wachten die kennelijk ook alleengaand waren om zo als 'koppel' binnen te kunnen.
Alleengaande mannen = € 75,--
Dit is een op zich niet ongebruikelijke maatregel bij clubs om op die manier een overschot aan (vergeef de uitdrukking) 'loslopende' mannen een beetje te temperen..
Het lijkt mij als vrouw niet prettig om continue 10 tot 15 mannen om je heen te hebben draaien (uitzonderingen daargelaten)
Vrouwen = € 20,--
Ook dit is een niet ongebruikelijke maatregel bij clubs om op die manier wat meer vrouwen (ook hier: vergeef me de uitdrukking) te 'lokken' (ik las dat dit als 'neukvee' werd betiteld, maar die uitdrukking laat ik met nadruk voor rekening van degene die dat schreef).
Voor de duidelijkheid: onder 'vrouw' vallen diegenen die een 'V' op hun legitimatie hebben staan
En over legitimatie gesproken, dit is een wettelijke verplichting om bij je te hebben en er kan dus naar gevraagd worden (Dit geldt overigens voor ieder, niet alleen vrouwen).
Uiteraard ben je niet verplicht hieraan gevolg te geven als dit door een niet bevoegd iemand (lees: opsporingsambtenaar) gevraagd wordt.....maar de club heeft dan het recht (eigenlijk zelfs de plicht) je te weigeren.
Dit is nu eenmaal het prijsbeleid van Mystique en eerlijk gezegd kan ik er goed mee leven.
Benader het ook eens van de andere kant......een (echt)paar is nu 'maar' € 55,-- kwijt ipv € 80,-- in fun4two.
Een 'alleengaande' vrouw is nu 'maar' € 20,-- kwijt ipv € 40,-- in fun4two.
En voor de T*'s onder ons maakt het qua prijs niets uit
Dan las ik ook nog de vraag waarom het in een dergelijk club gehouden wordt ipv een ander 'passend' zaaltje cq zaal.
Deze hebben we al vaker voorbij zien komen en het antwoord daarop is simpel.......men is daar nu eenmaal prima ingesteld voor dergelijke feesten.
Bij elke andere horeca gelegenheid cq zalencentrum loop je het risico hetzelfde te overkomen als Mariposa indertijd.
Daarnaast liggen dergelijke gelegenheden vaak toch meer 'in de loop' zodat men echt over straat moet.....en niet ieder is daar aan toe cq in staat.
Daarnaast is kleedruimte ook vaak een probleem.
Blijft over zelf een zaaltje huren en het helemaal zelf regelen.......buiten de laatse opmerking hierboven zit daar het grote nadeel aan dat dan simpelweg niet dezelfde kwaliteit van bijv. eten/drinken en aankleding gehaald kan worden.
Dit alles dan nog los van de financiele zaken.
Ik hoop hiermee de gestelde vragen voldoende (duidelijk) beantwoord te hebben.
Ik zal in 1 keer proberen antwoord op de vragen te geven.
Wel moet me op voorhand van het hart dat je zaken ook moeilijker kunt maken dan het is cq overal iets achter zoeken (deze zin is geheel op persoonlijke titel.)
Travestie = € 40,--
Overigens is het geen probleem om als 'man' binnen te komen en je daar om te kleden.....je bent dan toch 'travestie'
Koppel (dat is een man EN vrouw samen als (echt)paar = € 55,--
Dat deze strikte scheiding zo gemaakt is heeft te maken met ervaringen uit het verleden.....alleengaanden stonden in de oprijlaan anderen op te wachten die kennelijk ook alleengaand waren om zo als 'koppel' binnen te kunnen.
Alleengaande mannen = € 75,--
Dit is een op zich niet ongebruikelijke maatregel bij clubs om op die manier een overschot aan (vergeef de uitdrukking) 'loslopende' mannen een beetje te temperen..
Het lijkt mij als vrouw niet prettig om continue 10 tot 15 mannen om je heen te hebben draaien (uitzonderingen daargelaten)
Vrouwen = € 20,--
Ook dit is een niet ongebruikelijke maatregel bij clubs om op die manier wat meer vrouwen (ook hier: vergeef me de uitdrukking) te 'lokken' (ik las dat dit als 'neukvee' werd betiteld, maar die uitdrukking laat ik met nadruk voor rekening van degene die dat schreef).
Voor de duidelijkheid: onder 'vrouw' vallen diegenen die een 'V' op hun legitimatie hebben staan
En over legitimatie gesproken, dit is een wettelijke verplichting om bij je te hebben en er kan dus naar gevraagd worden (Dit geldt overigens voor ieder, niet alleen vrouwen).
Uiteraard ben je niet verplicht hieraan gevolg te geven als dit door een niet bevoegd iemand (lees: opsporingsambtenaar) gevraagd wordt.....maar de club heeft dan het recht (eigenlijk zelfs de plicht) je te weigeren.
Dit is nu eenmaal het prijsbeleid van Mystique en eerlijk gezegd kan ik er goed mee leven.
Benader het ook eens van de andere kant......een (echt)paar is nu 'maar' € 55,-- kwijt ipv € 80,-- in fun4two.
Een 'alleengaande' vrouw is nu 'maar' € 20,-- kwijt ipv € 40,-- in fun4two.
En voor de T*'s onder ons maakt het qua prijs niets uit
Dan las ik ook nog de vraag waarom het in een dergelijk club gehouden wordt ipv een ander 'passend' zaaltje cq zaal.
Deze hebben we al vaker voorbij zien komen en het antwoord daarop is simpel.......men is daar nu eenmaal prima ingesteld voor dergelijke feesten.
Bij elke andere horeca gelegenheid cq zalencentrum loop je het risico hetzelfde te overkomen als Mariposa indertijd.
Daarnaast liggen dergelijke gelegenheden vaak toch meer 'in de loop' zodat men echt over straat moet.....en niet ieder is daar aan toe cq in staat.
Daarnaast is kleedruimte ook vaak een probleem.
Blijft over zelf een zaaltje huren en het helemaal zelf regelen.......buiten de laatse opmerking hierboven zit daar het grote nadeel aan dat dan simpelweg niet dezelfde kwaliteit van bijv. eten/drinken en aankleding gehaald kan worden.
Dit alles dan nog los van de financiele zaken.
Ik hoop hiermee de gestelde vragen voldoende (duidelijk) beantwoord te hebben.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Hoezo plicht? Welk groter goed is ermee gediend als Mystique weet hoe lelijk je niet lachen anders mag je niet naar Amerika pasfoto is? Een club als Mystique is natuurlijk vrij om eigen regels te bedenken en dat er een ontmoedigingsbeleid gevoerd moet worden vanwege mannen die met hun kleinste hoofd denken is me ook duidelijk. Waar ik niet bij kan is dat jullie daar gewoon akkoord gaan met de wat op je id staat is je geslacht gedachte. Dat kan namelijk erg kwetsend zijn voor delen van de doelgroep en dat lijkt mij een hogere drempel dan dat jullie feesten altijd gehouden worden in sekspaleizen.johnn schreef:maar de club heeft dan het recht (eigenlijk zelfs de plicht) je te weigeren.
@Mara, nee. Echt niet want ik heb zomaar het idee dat ik gezien de ambiance weleens loslopende travestieten van me af zou moeten slaan.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
John,
Wat ik jammer vind is dat door te kiezen voor deze locatie/ambiance, het natuurlijk wel heel moeilijk zal zijn om begrip en respect te kweken voor de transgenderwereld. Iedereen zal direct de link blijven leggen tussen travestie en sex(club). Ook bij mij komt er dan onwillekeurig het onbestemde gevoel dat dit mogelijk een onderdeel vormt van het travestie.org kerstfeest...?
En ja in het jader van gelijkheid zou ik er ook voor pleiten 'mensen' toe te laten onafhankelijk van ras, sexe, gender, geaardheid, etc. etc.
Zo gaat de organisatie een beetje voorbij aan eigen doelstellingen:
"Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf."
Nu wordt er teveel nadruk gelegd of één van de facetten en respect van buitenaf zullen we hier niet gauw mee bereiken...
In 2009 toch eens bezinnen?!
Wat ik jammer vind is dat door te kiezen voor deze locatie/ambiance, het natuurlijk wel heel moeilijk zal zijn om begrip en respect te kweken voor de transgenderwereld. Iedereen zal direct de link blijven leggen tussen travestie en sex(club). Ook bij mij komt er dan onwillekeurig het onbestemde gevoel dat dit mogelijk een onderdeel vormt van het travestie.org kerstfeest...?
En ja in het jader van gelijkheid zou ik er ook voor pleiten 'mensen' toe te laten onafhankelijk van ras, sexe, gender, geaardheid, etc. etc.
Zo gaat de organisatie een beetje voorbij aan eigen doelstellingen:
"Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf."
Nu wordt er teveel nadruk gelegd of één van de facetten en respect van buitenaf zullen we hier niet gauw mee bereiken...
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja, ik snap hem Morb......Morbide schreef:@Mara, nee. Echt niet want ik heb zomaar het idee dat ik gezien de ambiance weleens loslopende travestieten van me af zou moeten slaan.
Ik wens iedereen een ruisend feest toe.
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- johnn
- Contacteer:
Ik denk dat je even moet vergeten dat het een sexclub is.marga schreef: Wat ik jammer vind is dat door te kiezen voor deze locatie/ambiance, het natuurlijk wel heel moeilijk zal zijn om begrip en respect te kweken voor de transgenderwereld. Iedereen zal direct de link blijven leggen tussen travestie en sex(club). Ook bij mij komt er dan onwillekeurig het onbestemde gevoel dat dit mogelijk een onderdeel vormt van het travestie.org kerstfeest...?
Fun4two is dat ook, echter voor onze feesten is het simpel een locatie.
Zie het maar als de pastorie van een kerk.....als daar een (bijv.) bruiloft gevierd wordt is het ook niet in gebruik als een pastorie maar is het 'gewoon' een feestzaal(tje).
Zo geldt dat ook hiervoor.
Dat we bij dergelijke locatie's uitkomen heb ik in mijn antwoord al aangegeven.
Niet ieder kan of durft over straat en dergelijke locatie's liggen doorgaans (zeg maar) 'verscholen'.
Het onderwerp sex....tja.....daar is het feest niet om begonnen en er is dan ook een dresscode en die is 'dressed'.
Dat wil zeggen dat men normaal gekleed is.
Toegegeven, er is -door de inrichting van de locatie- gelegenheid om iets meer te doen dan alleen wat eten/drinken en een dansje.
Dit geschied echter dan in een apart deel van de club, dus wil je daar niets mee van doen hebben hoef je daar ook niet mee geconfronteerd te worden.
Onze ervaring in fun4two is dat het best wel gebeurt, echter in beperkte mate.
Vrij vertaald, boven was het niet zo heel druk.
Hiermee denk ik dat je vraag beantwoord is dat wij de nadruk leggen op een 'sexfeest'....dat is zeker niet het geval.
Volgens mij wordt er niemand uitgesloten.marga schreef:En ja in het jader van gelijkheid zou ik er ook voor pleiten 'mensen' toe te laten onafhankelijk van ras, sexe, gender, geaardheid, etc. etc.
Ieder is welkom, het verschil is alleen (en dat is prijsbeleid van Mystique) dat er wat verschillende prijzen zijn.
In fun4two was er idd één prijs voor ieder.
Ik vind voor beide systemen iets te zeggen (zie ook in mijn antwoord.)
Dat ieder het T* zijn op een andere (eigen) wijze kan beleven is zo, maar daar wordt volgens mij ook geen afbreuk aan gedaan.marga schreef:Zo gaat de organisatie een beetje voorbij aan eigen doelstellingen:
Evenzo het respect, ik zie nergens dat er naar wie dan ook respect ontbreekt.
V.w.b. acceptatie, ik denk dat we daar al wel een klein beetje opgeschoten zijn (al zijn we er met z'n allen nog lang niet) doordat een dergelijk feest nu mogelijk is.
Ik ben dat dus met je oneens.marga schreef:Nu wordt er teveel nadruk gelegd of één van de facetten en respect van buitenaf zullen we hier niet gauw mee bereiken...
Dit is iets wat mensen er zelf van maken.
(even niet naar jou persoonlijk, maar meer in het algemeen)
Men hoort van een feest als dit, hoort/ziet de locatie en trekt gelijk de conclusie dat het 'dus wel een orgie' zal zijn.
Wat ik boven al schreef, onze ervaring is (gelukkig) anders.
Ook (en dit is ook in z'n algemeenheid) is er elk jaar wel discussie over plaats, tijd, prijzen door een aantal mensen.
Echter de opkomst is op z'n minst redelijk te noemen waardoor wij de (ik denk, gerechtigde) conclusie trekken dat we er een groot aantal mensen wel een plezier mee doen.
Tot nu toe hebben we van de mensen die op een feest geweest zijn niet anders gehoord dat het een geslaagd feest was.
Het meeste commentaar kregen we van mensen die er niet geweest waren en/of op voorhand comentaar hadden maar niet van plan waren om te komen (om wat voor reden dan ook).
In deze kiezen we dan ook voor de 'grote' groep die we er wel een plezier mee doen en steken we onze energie en tijd er in.
Groetjes,
- johnn
- Contacteer:
We kunnen lang of kort gaan discuseren over de wet op identificatie (was ik overigens niet van plan) maar die is er nu eenmaal.Morbide schreef:Hoezo plicht? Welk groter goed is ermee gediend als Mystique weet hoe lelijk je niet lachen anders mag je niet naar Amerika pasfoto is? Een club als Mystique is natuurlijk vrij om eigen regels te bedenken en dat er een ontmoedigingsbeleid gevoerd moet worden vanwege mannen die met hun kleinste hoofd denken is me ook duidelijk. Waar ik niet bij kan is dat jullie daar gewoon akkoord gaan met de wat op je id staat is je geslacht gedachte. Dat kan namelijk erg kwetsend zijn voor delen van de doelgroep en dat lijkt mij een hogere drempel dan dat jullie feesten altijd gehouden worden in sekspaleizen.johnn schreef:maar de club heeft dan het recht (eigenlijk zelfs de plicht) je te weigeren.
Een club als Mystique, fun4two enz. hebben de plicht om ervoor te waken dat mensen beneden een bepaalde leeftijd binnen komen (om maar iets te noemen).
Dat men dan gebruik maakt van een identificatiemiddel vindt ik nogal logisch.
Hetzelfde geldt bijv. voor een hotel, Daar is men (wettelijk) verplicht een gastenregister bij te houden en om die reden vraagt men inzage van je ID (en maakt daar zelfs een kopie van).
Dan de opmerking over het geslacht waar iemand toe behoort, we kennen wettelijk (helaas) alleen maar M en V....kunnen we het mee eens of oneens zijn, we hebben het ermee te doen.
Ik denk dat daar ander plaatsen en andere wegen zijn om dat aan de kaak te stellen dan een feest als dit.
Groetjes,
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
johnn schreef: Travestie = € 40,--
johnn schreef:Vrouwen = € 20,--
Lees ik het hier goed?johnn schreef:Voor de duidelijkheid: onder 'vrouw' vallen diegenen die een 'V' op hun legitimatie hebben staan
Wordt een pre-op trans hier tot "travestie" bestempeld door t*.org?
Dit kan je niet serieus menen als je in je doelstellingen hebt staan dat je je nadrukkelijk ook op transen richt:
marga schreef: Zo gaat de organisatie een beetje voorbij aan eigen doelstellingen:
"Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
- johnn
- Contacteer:
Zo kun je het lezen echter ik denk dat dit toch een beetje doorschiet dan.Arike schreef:johnn schreef: Travestie = € 40,--
Overigens is het geen probleem om als 'man' binnen te komen en je daar om te kleden.....je bent dan toch 'travestie'johnn schreef:Vrouwen = € 20,--Lees ik het hier goed?johnn schreef:Voor de duidelijkheid: onder 'vrouw' vallen diegenen die een 'V' op hun legitimatie hebben staan
Wordt een pre-op trans hier tot "travestie" bestempeld door t*.org?
Dit kan je niet serieus menen als je in je doelstellingen hebt staan dat je je nadrukkelijk ook op transen richt:
marga schreef: Zo gaat de organisatie een beetje voorbij aan eigen doelstellingen:
"Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten.
Mystique heeft een bepaald prijsbeleid waar ook wij niet omheen kunnen.
Nu kunnen we lang of kort gaan praten of alles helemaal naar ieders zin is, maar dan zitten we volgend jaar nog te praten en is er geen feest.
Het is in dit soort zaken vaak ook compromissen sluiten ten behoeve van de grootste gemene deler.
Voor hetzeflde geld had men de wettelijke scheiding aangehouden en dan hadden er simpel slechts 2 groepen geweest: die met een M in het paspoort (á € 75,--) en degene met een V in het paspoort (á € 20,--) .
(Overigens hadden we dan zeker niet voor Mystique gekozen.)
Ik denk dat op dit moment -gelet op het prijsbeleid wat men voert- het minst ongustigste is bereikt.
Ik wil best nog even doorfilosoferen over wie is Pre-op?
Is dat degene die denkt dat te zijn, is dat degene die zich aangemeld heeft voor de intake, is dat iemand die de intake heeft gehad, is dat iemand die aan de hormonen is, is dat iemand van wie DE datum bekend is???
Moet dat iemand zijn die hier in NL geholpen wordt...of geldt dat ook voor degenen die voornemens zijn naar het buitenland uit te wijken???
Bij de laatste groep....valt duitsland of belgie dan onder 'buitenland' of is dat alleen (bijv.) Thailand.???
Wat te doen met een pre-op die in duitsland of belgie woont (waar wat andere regels gelden)??
Je ziet, ook daar had je weer verschil van opvatting kunnen krijgen.
En dan komen de transgenders ook nog om de hoek......hoe gaan we daar mee om, waar zouden die dan onder moeten vallen???
Kortom hoe lang wil je de prijslijst maken.....of zou het een optie zijn om 'travestie' te lezen als 'T*', dus travestie, (pre-op)trans en transgender als (zeg maar) één groep.
Groetjes,
-
- Forumdiva
Het lijkt net of je verplicht bent om te gaan.... Volgens mij is het vrijblijvend, en helaas, er moeten keuzes gemaakt worden. Ook uiterst passabel (ik dacht ergens gelezen te hebben dat er mensen zijn die vinden dat dat niet kan), als je een vliegticket koopt staat er ook een M op. Die heeft weliswaar geen prijsverhoging tot gevolg, maar kun je ook als meneer worden aangesproken. En gaat het nu om het principe of die 15 euro ? Want hoe onprettig ook, zelfs na je operatie blijf je wettelijk M tot alles is geregeld. Uitspraak bij de rechtbank, wachttijd, aanpassing geboorteregister en aanpassing bevolkingsadministratie.
Verheeug me weer
Beste John,
fijn dat je het weer organiseert. Ik zal er bij zijn,
Alice
fijn dat je het weer organiseert. Ik zal er bij zijn,
Alice
- Kim Femme
- dagelijks aanwezig
Graag sluit ik mij aan bij Alicesim:
Dank je Johnn,
Wat fijn dat jij en jouw team wederom tijd maken en de moeite nemen om een kerstfeest voor ons te organiseren.
Tot 18 december!
groetjes,
Kim Femme.
Dank je Johnn,
Wat fijn dat jij en jouw team wederom tijd maken en de moeite nemen om een kerstfeest voor ons te organiseren.
Tot 18 december!
groetjes,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Johnn schreef:
dus deze opmerking klopt niet helemaal:
Dat er een discussie uitbarst zal je hopelijk niet verbazen, gezien de nogal ongelukkige uitnodigingstekst.
Ik denk dat we duidelijk kunnen stellen dat feesten van org niet bedoeld zijn voor het grootste deel van de forumbezoekers, dat geeft overigens niet, want ik heb ook een paar reacties voorbij zien komen van mensen die zich wel tot de doelgroep rekenen.
Ik wens jullie veel succes met de organisatie en veel plezier voor de bezoekers.
Irene
Voor mij is persoonlijk is de drempel om bij een dergelijke locatie het terrein op te rijden vele malen groter dan om gewoon over straat te gaan.Ik denk dat je even moet vergeten dat het een sexclub is.
Fun4two is dat ook, echter voor onze feesten is het simpel een locatie.
Zie het maar als de pastorie van een kerk.....als daar een (bijv.) bruiloft gevierd wordt is het ook niet in gebruik als een pastorie maar is het 'gewoon' een feestzaal(tje).
Zo geldt dat ook hiervoor.
Dat we bij dergelijke locatie's uitkomen heb ik in mijn antwoord al aangegeven.
Niet ieder kan of durft over straat en dergelijke locatie's liggen doorgaans (zeg maar) 'verscholen'.
dus deze opmerking klopt niet helemaal:
Nou vind ik het niet zo erg om buitengesloten te worden, maar het zou je sieren als je niet net deed of het de normaalste zaak van de wereld is.Volgens mij wordt er niemand uitgesloten.
Dat er een discussie uitbarst zal je hopelijk niet verbazen, gezien de nogal ongelukkige uitnodigingstekst.
Ik denk dat we duidelijk kunnen stellen dat feesten van org niet bedoeld zijn voor het grootste deel van de forumbezoekers, dat geeft overigens niet, want ik heb ook een paar reacties voorbij zien komen van mensen die zich wel tot de doelgroep rekenen.
Ik wens jullie veel succes met de organisatie en veel plezier voor de bezoekers.
Irene
Kleine stapjes
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Naar mijn bescheiden mening is een persoon die iemand die er volledig uit zal als vrouw toch aanspreekt met "meneer" echt een enorme lomperik!! Zeker als dat alleen is omdat er een M op vliegticket of paspoort staat.Nannette schreef:...als je een vliegticket koopt staat er ook een M op. Die heeft weliswaar geen prijsverhoging tot gevolg, maar kun je ook als meneer worden aangesproken. ...
Wie er gewoon keurig als dame uitziet op een vliegveld of waar dan ook, wordt echt wel keurig als mevrouw aangesproken en indien nodig ook door een vrouw gefouilleerd.
Overigens begrijp ik ook best wel dat het niet makkelijk is geweest om een vervangende locatie voor de fun4two te vinden. En ik waardeer ook zeker de inspanningen van het org-team omdat toch voor elkaar te krijgen. Zoals ook door meerdere posters hiervoor al is aangegeven is het behoorlijk normaal in clubs dat er een bepaald prijsbeleid gevoerd om het juiste gezelschap binnen te krijgen (op een bepaalde avonden schijnen "actieve" dames zelfs gratis naar binnen te mogen in de Mystique).
Het gevolg van een dergelijk prijsbeleid zal altijd zijn dat bepaalde mensen zich minder welkom voelen dan anderen, ook daar is in beginsel natuurlijk niets mis mee, want dat is immers het doel van zulke prijzen!
Ik voel me zelf wel geheel vrij om te concluderen dat dit prijsbeleid mogelijk niet helemaal zal uitwerken zoals bedoeld.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
Uiteraard waardeer ook ik de inspanning van iedereen die er voor gezorgd heeft dat er uberhaupt een feest is.
Naar mijn mening hadden jullie het alleen niet met die deurprijzen eens moeten zijn.
Hoeveel mannen alleen verwacht je?
Hoeveel vrouwen alleen?
Is het niet een "exclusief" travestie.org kerstfeest?
De prijzen zoals ze nu zijn, zijn de standaard prijzen van de locatie.
Oftewel, die van een open avond waar flink genaait gaat worden, zal ik maar even plat zeggen.
Naar mijn mening hadden jullie het alleen niet met die deurprijzen eens moeten zijn.
Hoeveel mannen alleen verwacht je?
Hoeveel vrouwen alleen?
Is het niet een "exclusief" travestie.org kerstfeest?
De prijzen zoals ze nu zijn, zijn de standaard prijzen van de locatie.
Oftewel, die van een open avond waar flink genaait gaat worden, zal ik maar even plat zeggen.