Net alsof je moet of je voor het zelf is ? Met een maat 41 kun je ook voor een vriendin/vrouw aan het zoeken zijn en beide toevallig dezelfde maat hebben toch ?
Moet je het wel durven Irene, ik heb ook van het begin af aan alles zelf gekocht, met of zonder advies en hulp. Maar durf je niet, kan een smoesje je wel over een drempel heen helpen.
Wat ik eigenlijk bedoel, is dat je de smoes niet voor jezelf gebruikt, maar voor de buitenwereld ( ) terwijl jezelf beter weet en het dus maar zeer beperkte invloed op je eigen gevoel heeft. Als je je over de drempel heen kan zetten maak je het voor jezelf zoveel gemakkelijker.
Heb je volledig gelijk in, want eens zul je die drempel toch moeten nemen. Het net doen alsof is een vorm van jezelf voor de gek houden, maar ja, als dat voor je werkt in het begin ? En die verkoper maakt het soms wel en soms niet uit, dat is ook een kwestie van ook daar mee om (leren) gaan.
ik heb wel een schoentje maat 41 te koop maar geen "high heels" , heb zelf maat 42 dus heb er nix aan, dus kost maar een tientje + porti, nooit gedragen , foto op verzoek.
Chantalle
Of het nu voor jezelf is, of een vrouw of vriendin. Misschien heb je het nodig voor de toneelvereniging, whatever....
Volgens mij hoef je helemaal geen verantwoording af te leggen hoor. Je kunt kopen wat je wil.
En tja pas wanneer je ook gaat passen in de winkel en voor de spiegel wil zien hoe ze staan, wordt een en ander duidelijk.
Maar anders ben je gewoon een klant. En iedere klant die wil betalen, zien ze maar wat graag. Gewoon doen!