gezocht betaalbare highheels mt 41

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
cathytv
is nieuw hier

gezocht betaalbare highheels mt 41

Bericht door cathytv »

op zoek naar highheels mt41 voor aannemelijke prijs.Bijvoorbeeld iemand die haar kast ruimt.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Volgens mij heeft iedere lowbudget winkel in Nederland schoenen tot maat 41, maar ik kan me vergissen.

Irene
Kleine stapjes
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Irene schreef:Volgens mij heeft iedere lowbudget winkel in Nederland schoenen tot maat 41, maar ik kan me vergissen.

Irene
tegenwoordig zelfs tot 42

Bristol, markt, scapino, schoenenreus, etc, etc.

Ik denk dat dit meer een gevalletje "durf niet" is. :)
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

Saartje schreef:
Irene schreef:Volgens mij heeft iedere lowbudget winkel in Nederland schoenen tot maat 41, maar ik kan me vergissen.

Irene
tegenwoordig zelfs tot 42

Bristol, markt, scapino, schoenenreus, etc, etc.

Ik denk dat dit meer een gevalletje "durf niet" is. :)
durf niet,ooit wordt het tijd daarover heen te stappen!!!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Net alsof je moet of je voor het zelf is ? Met een maat 41 kun je ook voor een vriendin/vrouw aan het zoeken zijn en beide toevallig dezelfde maat hebben toch ?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat vind ik niet zo'n goed advies, als je het gewoon voor jezelf doet gaat het uiteindelijk veel gemakkelijker.

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Moet je het wel durven Irene, ik heb ook van het begin af aan alles zelf gekocht, met of zonder advies en hulp. Maar durf je niet, kan een smoesje je wel over een drempel heen helpen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Wat ik eigenlijk bedoel, is dat je de smoes niet voor jezelf gebruikt, maar voor de buitenwereld ( ;-) ) terwijl jezelf beter weet en het dus maar zeer beperkte invloed op je eigen gevoel heeft. Als je je over de drempel heen kan zetten maak je het voor jezelf zoveel gemakkelijker.

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Heb je volledig gelijk in, want eens zul je die drempel toch moeten nemen. Het net doen alsof is een vorm van jezelf voor de gek houden, maar ja, als dat voor je werkt in het begin ? En die verkoper maakt het soms wel en soms niet uit, dat is ook een kwestie van ook daar mee om (leren) gaan.
Chan
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Chan »

ik heb wel een schoentje maat 41 te koop maar geen "high heels" , heb zelf maat 42 dus heb er nix aan, dus kost maar een tientje + porti, nooit gedragen , foto op verzoek.
Chantalle
ben oersaai, dus nix te vertellen
Lomar
ff weer wat posten

Bericht door Lomar »

Of het nu voor jezelf is, of een vrouw of vriendin. Misschien heb je het nodig voor de toneelvereniging, whatever....
Volgens mij hoef je helemaal geen verantwoording af te leggen hoor. Je kunt kopen wat je wil.
En tja pas wanneer je ook gaat passen in de winkel en voor de spiegel wil zien hoe ze staan, wordt een en ander duidelijk.
Maar anders ben je gewoon een klant. En iedere klant die wil betalen, zien ze maar wat graag. Gewoon doen!
Plaats reactie