ik ben een trans op pre, mijn vraag is hoeveel kans is er op werk voor mensen zoals ons.
ik heb al hier en daar het een en ander gelezen maar het geeft me nog geen duidelijk beeld wat voor kansen er zijn om je baan te behouden of werk te vinden.
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderator: Moderators
Ik denk dat het niet zo zeer het soort werk is wat uitmaakt, maar het "soort" werkgever. Als een werkgever vertrouwen in je heeft, dan maakt het niet echt uit of je wel of niet losgelaten wordt op de externe contacten.joandelynn schreef:Het hangt denk ik ook van het soort werk af. Moet je bijvoorbeeld veel met mensen omgaan? Steeds met dezelfde mensen zodat die er aan kunnen wennen of met wisselende mensen die er niet op voorbereid zijn? Of zit je de hele dag alleen achter een computer schermpje?
Het zou helaas niet uit mogen maken maar voor een werkgever maakt dit soort afwegingen denk ik wel uit.
Vertrouwen in jezelf heb je nodig om te kunnen solliciteren en je werk goed te kunnen doen, maar als er geen werkgever is die in je gelooft, dan krijg je toch geen werk.Joyy schreef:what about vertrouwen in jezelf?
ik vind dat de nadruk te veel ligt op de werkgever, en daarmee leg je je kansen buiten jezelf, je stelt jezelf afhankelijk op en dat lijkt me niet de juiste manier