Hoogstwaarschijnlijk iemand zonder leven buiten het forum omanjatheefee schreef: En wie staat er op 1 met 3921 berichten? Eenmaal raden.

Moderator: Moderators
Hoogstwaarschijnlijk iemand zonder leven buiten het forum omanjatheefee schreef: En wie staat er op 1 met 3921 berichten? Eenmaal raden.
Bea-tg schreef:Lieve Petra,
hier schrijven mee de Travestieten de Transgenders en de Transsexuelen.
ik zelf beschouw me bij de middelste. En daarnaast zijn er ook die meelezen maar alleen ervan genieten.
Groetjes Bea.
Harde opmerking.Amber79 schreef:Hoogstwaarschijnlijk iemand zonder leven buiten het forum omanjatheefee schreef: En wie staat er op 1 met 3921 berichten? Eenmaal raden.
JA er zijn er die alleen maar contacten hebben via dit medium en zich niet verder durven uiten. Die zullen ook alleen in huis zich als vrouw verkleden.Amber79 schreef:Hoogstwaarschijnlijk iemand zonder leven buiten het forum omanjatheefee schreef: En wie staat er op 1 met 3921 berichten? Eenmaal raden.
Ja het was destijds wel een lastige stap, maar het was ook heel prettig te weten dat je niet alleen bent. Ik ben blij dat ik destijds die stap gemaakt heb in ieder geval.toen internet niet bestond moest dat via contactadvertenties, of je moest naar een t en t en dat lijkt mij zonder internet een lastige stap
Ik denk het wel, als ik de forums zo doorlees heb ik het idee dat sommige mensen zich weer door de succesverhalen van anderen laten stimuleren om ook die stap te durven zetten. Ik weet niet of ik zelf naar buiten was gegaan als ik niet eerst over de meestal toch wel positieve ervaringen van anderen had gelezen.Het vermakkelijkt het contact met andere T's maar maakt het ook de stap naar buiten makkelijker?
Ik ben het met dhiamara eens ook ik kijk dagelijks hier op het forum maar heb niet de behoefte om te reageren dat doen er al genoeg te pas en te onpas.dhiamara schreef:Hmm geregistreerde leden. Weet wel dat er een klein aantal stevige schrijvers zijn maar was eigenlijk wel benieuwd hoeveel er zijn die alleen alles lezen en niet reagerenIk kijk bijv. dagelijks op de forum site en lees het en soms reageer ik. Hoeveel zouden er zijn die ook dit dagelijkse ritme hebben maar niet reageren?
Dus eigenlijk benieuwd naar de dagelijkse hits of de forum. Dan krijg je denk ik een meer realistischer beeld van het gebruik van de forums.