Hmmmzzz...beetje opletten Nannette, dan had je de antwoorden inderdaad kunnen zien staan. Dit heeft eerlijk gezegd namelijk ook weinig toevoeging.Nannette schreef:Wat is het nut en doel van deze quote ? Het staat toch al duidelijk aan het begin ? Waarom dan herhaling zonder enige toevoeging ?Joyy schreef:JoyAmber79 schreef:
Even wat punten die mij altijd zijn bij gebleven:
* God schiep man en vrouw. er is ......
@Lisa: Over het gedeelte van deut22 heb ik ook andere verhalen gehoord. Zo zou het in die tijd gebruikelijk zijn dat mensen zich kleden als het andere geslacht voor prostitutie en dat het daarom een gruwel in Gods ogen zou zijn.
@ Joan: Het bestaan van interseksualiteit, transseksualiteit, etc is ook niet te ontkennen. Dat doen ze ook niet. Alleen verklaren ze t als een product van de "zondeval" en zien het als werk van de satan.
@ Claudia: het overgrote deel van christelijk Nederland is helaas niet zo ruimdenkend als jouw omgeving. En een beweging hierin is ook niet te merken. Misschien in jouw kring, maar daarbuiten (nog) niet.
Hoe ik het zelf zie? Als n gift van God. Alhoewel, ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, wat het precies is, weet ik niet. Maar om alles op toeval af te schuiven gaat mij te ver.