bezuinigingen op TS-ontharing

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Simone schreef:Uiteraard, jij hebt het alleenrecht op intelligente opmerkingen
Klazien uut Zalk kon ook soms zo quasi-intelligent uit de hoek komen, Simone. En ook zij liep op klompen, hè ?
('t zal toch niet...... nee, nee, vast niet.)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Hoi,

Waar het om gaat is alsvolgt: je wilt, je soms overdadige, lichaamshaar eraf hebben. Het werd als je ts was altijd vergoed.

Het gaat helemaal niet om lichaamsbeharing, die is nooit vergoed geweest.
Het gaat enkel en alleen om baardharen en die vergoeding was voor velen al te weinig.
Als de regeling daadwerkelijk doorgaat treft dat de ts-en met een laag inkomen of uitkering.

Groetjes van, Amanda (vrouw met snor)
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Amanda schreef:Het gaat helemaal niet om lichaamsbeharing, die is nooit vergoed geweest.
Het gaat enkel en alleen om baardharen en die vergoeding was voor velen al te weinig.
Als de regeling daadwerkelijk doorgaat treft dat de ts-en met een laag inkomen of uitkering.
Dat niet alleen. Ik kan me voorstellen dat een hoop TS-girls hierdoor psychisch ook getroffen worden. Althans dat zou ik wel hebben.

Zijn er al gesprekken geweest of gepland tussen de minister en belangengroepen?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Simone schreef:
Uiteraard, jij hebt het alleenrecht op intelligente opmerkingen.


Nee hoor, dat recht heb jij en hebben alle anderen ook.
Maak er eens gebruik van, zou ik zeggen 8)
En op ultieme bitcherigheid.
Bitcherig, ikke? Ben de zachtheid en meegaandheid zelve.

Esther
Laatst gewijzigd door esther1 op za dec 06, 2003 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Nathalie, foei toch.

Waarom doe je altijd toch zo lelijk tegen me? :P
Klazien uut Zalk kon ook soms zo quasi-intelligent uit de hoek komen, Simone.


Misschien verre familie van je Nathalie?
En ook zij liep op klompen, hè ?
('t zal toch niet...... nee, nee, vast niet
Ja, ja echt, ik ga je nu misschien vreselijk teleurstellen, maar ik loop soms op klompen. Heerlijk joh, in de zomer in de tuin, door de aarde tussen de bloemen en planten, heerlijk!!! Kan het je aanraden.
Maar ja, de een lijkt niet op een vrouw met een overdosis make-up en een divapruik, de ander is het gewoon, zelfs op klompen.

Groetjes,
Esther.
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op zo jul 11, 2004 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Amanda schreef:Het gaat helemaal niet om lichaamsbeharing, die is nooit vergoed geweest.
Het gaat enkel en alleen om baardharen en die vergoeding was voor velen al te weinig.
Als de regeling daadwerkelijk doorgaat treft dat de ts-en met een laag inkomen of uitkering.

Groetjes van, Amanda (vrouw met snor)
Dank voor de toevoeging, Amanda. Met exacte feiten kan beter over deze materie en idioterie van Hans Hoogervorst worden gediscussieerd.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Ha Joost,

Je schreef:
Dank voor de toevoeging, Amanda. Met exacte feiten kan beter over deze materie en idioterie van Hans Hoogervorst worden gediscussieerd
Neem maar van mij aan dat de exacte feiten bij de groep die er echt belang bij heeft heel goed bekend zijn.
Gelukkig is daarvoor deze site niet nodig.

Groetjes,
Esther
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Esther,

In zaken van belangenbehartiging werkt alleen "samen sterk". Met "onze" bedoel ik dat het in politiek weinig zin heeft om in zo'n klein groepje nog eens de onderlinge verschillen te benadrukken.

Overigens, als ik nu niet meteen onder het mes wil, betekent at niet dat dat zo blijft. Een beetje vooruitkijken kan nooit kwaad.

En leuk dat het goed met je gaat!

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Hoi Isabelle,

Je schreef:
In zaken van belangenbehartiging werkt alleen "samen sterk". Met "onze" bedoel ik dat het in politiek weinig zin heeft om in zo'n klein groepje nog eens de onderlinge verschillen te benadrukken.
Ik denk te weten dat jij het meent en goed bedoeld.
Toch vind ik "onze" wat ruim uitgedrukt. Bij onze denk ik dan gelijk aan, wat hier zo graag genoemd wordt: De T-wereld.
Nou, als ik zo nu en dan lees wat er geschreven wordt op de diverse fora en in een hoop profielen denk ik:T-wereld, nee dank je. Daar maak ik liever toch geen onderdeel van uit, laat staan dat ze mijn belangen zouden willen/kunnen behartigen.
Overigens, als ik nu niet meteen onder het mes wil, betekent at niet dat dat zo blijft. Een beetje vooruitkijken kan nooit kwaad.
O,o :wink:
En leuk dat het goed met je gaat!
Dank je, voel me heerlijk, eindelijk.

Groetjes,
Esther
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hoi Esther

Allereerst ook van mijn kant uit de gelukswens dat je je zo lekker voelt de laatste tijd. In principe gaat het met mij net zo lekker al heb ik af en toe nog wel eens wat dipjes omwille van de acceptatie van mijn nieuwe hoedanigheid in Lelystad. Zal wel een kwestie van tijd zijn hoop ik en voormezelf misschien een kwestie van gewenning. Verder bedoelde ik die naaldhakjes niet als stereotype connectie met TS. Was gewoon een beeld wat ik even voor ogen had. Al dat geklik-klak leek me best grappig. Draag zelf ook niet vaak naaldhakjes. Hoewel ze prachtig zijn als je er de benen en de voeten voor hebt snap ik niet waarom je jezelf zo zou pijnigen hahaha.... Het was maar een kwinkslag om even kort te zijn en het zou wel leuk zijn als je het niet zo serieus opnam. Als jij je niet met naaldhakjes verbonden voelt dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen. Anyway geniet maar lekker van je leven.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Esther schreef:Gelukkig is daarvoor deze site niet nodig.
Voor jou kennelijk niet. Maar als er iets van je hart af moet, weet jij dan alternatieven voor jezef? Voor anderen, zoals ik en velen anderen wel. En voor een aantal die in de kast zitten een uiterst nuttige hulp om over een drempel heen te gaan
Esther schreef:Nou, als ik zo nu en dan lees wat er geschreven wordt op de diverse fora en in een hoop profielen denk ik:T-wereld, nee dank je. Daar maak ik liever toch geen onderdeel van uit, laat staan dat ze mijn belangen zouden willen/kunnen behartigen.
Cliché maar waar, Er is er maar eentje die dat kan en dat ben je zelf. 'Hulpverleners', laat staan zij het 'circuit' al überhaupt niet.

Groetjes, Joost
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Verder bedoelde ik die naaldhakjes niet als stereotype connectie met TS. Was gewoon een beeld wat ik even voor ogen had. Al dat geklik-klak leek me best grappig. Draag zelf ook niet vaak naaldhakjes. Hoewel ze prachtig zijn als je er de benen en de voeten voor hebt snap ik niet waarom je jezelf zo zou pijnigen hahaha....
Joanne, lieverd. Ik hoop dat je Engels goed is. Want meer hoge-hakkendiscussies vind je op het forum www.hhplace.org. Have fun!
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hai,

De minister van volksgezondheid zou zelf maar een kind hebben dat ts is en graag van lichaamsbeharing af wil. Die gast is maf dat hij op de zorg in zijn algemeenheid bezuinigd. En dat de minister president hiermee akkoord gaat. Waar gaat het heen met Nederland?

Ik laat het hier maar bij straks veroorzaak ik een rel omdat ik wat fouts heb gezegd, omdat ik geen verstand van politiek en bezuinigen heb, Geld moet rollen :wink:

Groetjes, Nataschja
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Here here!
Nataschja schreef:Ik laat het hier maar bij straks veroorzaak ik een rel omdat ik wat fouts heb gezegd, omdat ik geen verstand van politiek en bezuinigen heb, Geld moet rollen :wink:
Nataschja, laat je niets van weerhouden iets te zeggen wat je op je hart hebt, ook al strookt het niet met een mening van een meerderheid. Ook een afwijkend standpunt mag gehoord worden
liefs, Josette
Plaats reactie