Morbide schreef:Babelfish schreef:The Church of Mexico abrió to its fizzle against Law change sex of transsexuals
Fizzle? Viewpoint fo shizzle? Babelfish is prut en de voertaal is hier Nederlands. Doe eens even vertalen aub. =)
Mmm, en ik maar geloven dat

altijd de waarheid spreekt. Maar ik geloof je toch niet, hoe kan het nou prut wezen? Nee ik geloof net als die duizenden automobilisten met een

op hun wagen dat ik naar het visje moet luisteren,... Geloof ik, denk ik, o nee ik mag niet zelf denken ik moet geloven...
Maar even serieus,...
De Mexicaanse afdeling van de rooms katholieke kerk heeft weer eens ongevraagd haar, uhm zijn mening gegeven. Het zijn toch steeds mannen daar bij die toko.
Waarover? Nou Mexico bestaat uit 31 staten plus een federaal district (Mexico City) en in de laatste is men lekker aan het spelen met wetten en zo. En iedereen moet met zijn tijd mee gaan, toch? Tenminste dat dachten ze daar ook, dus even de zooi aanpassen dat transseksuelen hun naam en geslacht ook officieel op papier aankunnen passen. Ze hebben nu ook gestemd met 37 stemmen voor en 17 tegen. Interessant is dat een SRS waarschijnlijk niet verplicht is en als het balletje eenmaal rolt is de kans groot dat andere staten volgen....
Drie maal raden wat de mening van de rooms katholieke kerk is, een hoop bla bla bla over normen en waarden, gezond verstand en dat het absurd is.
Het hoofdkantoor in die achterbuurt daar in Rome zal het er mee eens zijn, in de gevallen dat een geestelijke zich positief uitsprak over iets wat met homo's of transen te doen had kwam er meteen commentaar van die mafkezen. Maar dit is dus goed... Het past waarschijnlijk mooi in het algemene beleid of zoiets.
En die ex bisschop, die is nu de president van Paraguay en heeft zich positief uitgelaten over het homohuwelijk. Ja, ik weet het het is niet echt trans what ever, maar in veel landen gaat ze vaak samen door een deur. En als een premier of president positief is, is de kans toch aardig groot dat, zie de laatste 9 maanden waar oa. in Spanje, Cuba en Brazilië SRS nu vergoed wordt.
Misschien klinkt het raar maar ik geloof wel,
Ja in Apple met als super über mega gott Steve Jobs...