Ik heb al verschillende geruchten gehoord over twee nieuwe chirurgen in de VU. Alleen weet ik niet of het nu klopt en wie het zijn. Als jullie het weten, zou ik het graag van jullie vernemen
Groetjes Valissia
Nieuwe Chirurgen
Moderator: Moderators
Vorige maand bij virgin vertelde Jos Megens dat de VU twee nieuwe chirurgen op het oog heeft die daar zouden kunnen gaan opereren.
Ze waren er toen nog niet helemaal uit wie en wanneer en hoelang, er moesten toen nog wat details uitgesproken worden.
Dus hoe het nu inmiddels is weet ik niet maar als je het zeker wilt weten kun je maandag natuurlijk even naar Jos bellen dan heb je de informatie uit eerste hand.
Ze waren er toen nog niet helemaal uit wie en wanneer en hoelang, er moesten toen nog wat details uitgesproken worden.
Dus hoe het nu inmiddels is weet ik niet maar als je het zeker wilt weten kun je maandag natuurlijk even naar Jos bellen dan heb je de informatie uit eerste hand.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik had het met meneer Gijs erover, de ene zal een oostenrijker zijn, de andere een italiaan die in Gent gewerkt heeft, ze zullen allebei goeie ervaringen hebben opgedaan in dozensleutelijen, ene ook in penisbuilding! Maar of ze nu tekenen in januari, wil niemand over iets kwijt! Als het zover komt, nou dan blijft te hopen dat ze de wachttijden wegwerken, we moeten wel uns allemaal vast duimen, mijn RLE is in september afgelopen, zal leuk zijn, zo'n kerstkado anno 2005
Liefs Mara, die ook in Essen aan kijken is
Liefs Mara, die ook in Essen aan kijken is
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Chantal C.
- Forumdiva
wat ik op 5 november bij mijn controle heb gehoord is dat er inderdaad onderhandelingen zijn met 2 nieuwe chirurgen maar dat deze nog niet hebben getekend,dit zou pas in januari gebeuren eventueel.
verder heeft mijn psych gezegt dat ze in doetichem max 1 operatie per maand zouden blijven doen dit zou de wachtlijst eerder stabiliseren dan doen inkorten.
verder ondanks het vu wel meer chirurgen tot hun beschikking hebben,is de beschikking over operatiekamers en ander personeel onveranderd.
in het kort gezegt in eerste instantie blijft de wachtlijst stabiel op huidig niveau zo`n 6 tot 8 maanden.
verder heeft mijn psych gezegt dat ze in doetichem max 1 operatie per maand zouden blijven doen dit zou de wachtlijst eerder stabiliseren dan doen inkorten.
verder ondanks het vu wel meer chirurgen tot hun beschikking hebben,is de beschikking over operatiekamers en ander personeel onveranderd.
in het kort gezegt in eerste instantie blijft de wachtlijst stabiel op huidig niveau zo`n 6 tot 8 maanden.
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer: