Spullen afhalen op een servicepunt
Moderator: Moderators
Spullen afhalen op een servicepunt
Ik had een paar dingetjes besteld via internet en er voor gekozen om ze zelf af te halen bij zo’n service afhaalpunt. Voordeel, pakje wordt niet afgeleverd bij de buren. Het leuke ervan is ook dat ik mijn voornaam netjes op de bestelling kon invullen. Een paar dagen nadat ik besteld had kon ik inderdaad het pakje ophalen. De medewerker van het service punt zet het pakje voor me op de toonbank waar op de adressticker heel gaaf de naam Bianca voor mijn achternaam staat. Ik geef mij id-kaart. Hij kijkt even en zegt vervolgens dat Bianca het pakje zelf op moet komen halen, want de naam op het pakje en de id-kaart komen niet overeen en daar heeft hij al een keer problemen mee gehad. Ik uitleggen dat het onzin is, maar krijg het pakje niet mee. Nadat ik in de winkel met DHL gebeld heb en een paar keer doorverbonden ben, krijg ik uiteindelijk het pakje mee.
Conclusie :
Kies je ervoor om je pakje op te halen bij een servicepunt zet je gegevens erop die overeenkomen met je id-kaart. Het is echt de policy van DHL, dat de gegevens overeen moeten komen.
Bianca B
Conclusie :
Kies je ervoor om je pakje op te halen bij een servicepunt zet je gegevens erop die overeenkomen met je id-kaart. Het is echt de policy van DHL, dat de gegevens overeen moeten komen.
Bianca B
- mireille
- Eredivisie
Dat is dus ook de reden dat ondanks dat ik een ov jaarkaart heb (van het werk) dat ik toch treinkaartjes en strippenkaarten gebruik. Je moet het niet moeilijker maken dan dat het al is
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ja, Amber daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat was totdat 1 van de leveranciers besloot dat er niet meer bij de buren geleverd werd.......ik een paar echt leuke spullen besteld (want als dat het niet is koop ik het liever gewoon in de winkel), en vind ik 2x een briefje in de bus, waarvan de laatste meldde dat ze de spullen retour hadden gestuurd. K heb die leuke dingen dus nooit gehad.
Sindsdien maak ik wel gebruik van een servicepunt......komt toch zeker eens per jaar voor, en ik kan niet zeggen dat ik er slechte ervaringen mee heb. Krijg keurig melding als het is afgeleverd, en ik zorg gewoon dat mijn "juiste" naam op het pakje staat. Dat dat niet degene is die Clau gebruikt is dan even jammer.....maar de verpakking wordt toch weggegooid. Dus.....waarom moeilijk doen over je identiteit.
Claudia
Sindsdien maak ik wel gebruik van een servicepunt......komt toch zeker eens per jaar voor, en ik kan niet zeggen dat ik er slechte ervaringen mee heb. Krijg keurig melding als het is afgeleverd, en ik zorg gewoon dat mijn "juiste" naam op het pakje staat. Dat dat niet degene is die Clau gebruikt is dan even jammer.....maar de verpakking wordt toch weggegooid. Dus.....waarom moeilijk doen over je identiteit.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
-
- Forumdiva
Er is een mogelijkheid om als je in behandeling bent voor geslachtsverandering om je na(a)m(en) wettelijk te laten veranderen voor je operatie. Naar het M of V kijkt bijna niemand. Nadeel is wel dat je 2 x proceskosten hebt, daarom gebruikt bijna niemand deze mogelijkheid. Het zou kunnen dat het tegenwoordig niet meer kan, maar 10 jaar geleden wel, dus verwacht dat het nog steeds kan.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
In Duitsland doet het dan wel iedereen.....maar daar krijg je dus ook meestals wel "Prozesskostenhilfe" in niet geringe hoogte.....Nannette schreef:Er is een mogelijkheid om als je in behandeling bent voor geslachtsverandering om je na(a)m(en) wettelijk te laten veranderen voor je operatie. Naar het M of V kijkt bijna niemand. Nadeel is wel dat je 2 x proceskosten hebt, daarom gebruikt bijna niemand deze mogelijkheid. Het zou kunnen dat het tegenwoordig niet meer kan, maar 10 jaar geleden wel, dus verwacht dat het nog steeds kan.
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Greta,
Het ligt doorgaans niet aan het DHL servicepunt, maar aan de leverancier. Wehkamp is bijv. veel lastiger dan Bon Prix. Die zetten uit zichzelf "mevrouw" boven mijn bestellingen, maar naam en adres komen overeen, dus kreeg ik het gewoon mee. Wehkamp daarentegen eist een 100% overeenkomst, en dan ligt het aan de medewerker of je het mee krijgt.
groetjes
Clau
Het ligt doorgaans niet aan het DHL servicepunt, maar aan de leverancier. Wehkamp is bijv. veel lastiger dan Bon Prix. Die zetten uit zichzelf "mevrouw" boven mijn bestellingen, maar naam en adres komen overeen, dus kreeg ik het gewoon mee. Wehkamp daarentegen eist een 100% overeenkomst, en dan ligt het aan de medewerker of je het mee krijgt.
groetjes
Clau
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Regelmatig ontvang ik pakketjes via DHL, UPS of TNT die op naam van Kirsten staan, welke nog niet mijn officiële voornaam is, en heb nog nooit problemen gehad of ondervonden hiermee, zelfs niet wanneer ik het pakketje ga afhalen en mijn ID moet voorleggen.
Als je een beetje mondig bent en weet hoe je in zo'n situatie moet handelen
krijg je uw pakketje zonder veel poespas mee.
liefs, Kirsten
Als je een beetje mondig bent en weet hoe je in zo'n situatie moet handelen
krijg je uw pakketje zonder veel poespas mee.
liefs, Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
-
- Eredivisie
Ik heb ook nooit problemen gehad, hoogstens een verbaasde blik. Maar ik presenteer me ook als vrouw, dus een vrouwelijke naam past daar ook bij. Ik heb geen flauw idee hoe ze reageren als de post is geadresseerd op een vrouwennaam en er staat een man voor hun neus.
groeten,
Joandelynn
groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.