Nee, niet de discussie hoor.Snoopy schreef:Wat mensen al niet verzinnen om een (blijkbaar net iets te confronterende?) discussie uit de weg te gaan.
Jou!
Moderator: Moderators
Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?Saartje schreef:Nee, niet de discussie hoor.Snoopy schreef:Wat mensen al niet verzinnen om een (blijkbaar net iets te confronterende?) discussie uit de weg te gaan.
Jou!
pah pah pah, fa fa fa fa.Janiek_ schreef:Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?Saartje schreef:Nee, niet de discussie hoor.Snoopy schreef:Wat mensen al niet verzinnen om een (blijkbaar net iets te confronterende?) discussie uit de weg te gaan.
Jou!
Ik heb het nu een paar keer zien gebeuren. Wil er ook op persoonlijke titel wel van zeggen dat ik het niet oké vind.
Je moet je niet zo gedragen als een dramaqueen hoor, dadelijk denken ze in de kroeg nog dat je homo bentSaartje schreef:pah pah pah, fa fa fa fa.Janiek_ schreef:Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?Saartje schreef: Nee, niet de discussie hoor.
Jou!
Ik heb het nu een paar keer zien gebeuren. Wil er ook op persoonlijke titel wel van zeggen dat ik het niet oké vind.
ban me maar hoor , ALSJEBLIEFT!!!
De moderatoren hebben het nu gezien, en waarschuwen dat wanneer de tenneur van de discussie (en dus niet de onderwerp) onacceptabel wordt, degene(n) die daarvoor verantwoordelijk wordt geacht (door de moderatoren) zal worden bestraft. De grens is een paar keer overschreden. Laat het niet weer gebeuren.Janiek_ schreef:Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?
Lik mijn reet, arrogante koeien!Forumwatch schreef:De moderatoren hebben het nu gezien, en waarschuwen dat wanneer de tenneur van de discussie (en dus niet de onderwerp) onacceptabel wordt, degene(n) die daarvoor verantwoordelijk wordt geacht (door de moderatoren) zal worden bestraft. De grens is een paar keer overschreden. Laat het niet weer gebeuren.Janiek_ schreef:Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?
Forumwatch