Nacht van 19 op 20 Nov: Casa Luna met Jos Megens

Algemeen

Moderator: Moderators

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Snoopy schreef:Wat mensen al niet verzinnen om een (blijkbaar net iets te confronterende?) discussie uit de weg te gaan.
Nee, niet de discussie hoor.
Jou!
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Ben je al klaar? Je hebt me al kleuter genoemd, maar geen voldoening nog. Wil je soms niet geconfronteerd worden met waar je mee bezig bent, nl. jezelf en je transitie legitimeren door voorbeelden van transen te noemen die het minder getroffen hebben en door travestietje te pesten?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Saartje schreef:
Snoopy schreef:Wat mensen al niet verzinnen om een (blijkbaar net iets te confronterende?) discussie uit de weg te gaan.
Jou!
Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?

Ik heb het nu een paar keer zien gebeuren. Wil er ook op persoonlijke titel wel van zeggen dat ik het niet oké vind.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Janiek_ schreef:
Saartje schreef:
Jou!
Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?

Ik heb het nu een paar keer zien gebeuren. Wil er ook op persoonlijke titel wel van zeggen dat ik het niet oké vind.
pah pah pah, fa fa fa fa.

:lol:

ban me maar hoor , ALSJEBLIEFT!!!

Jo Brand
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Saartje schreef:
Janiek_ schreef:
Saartje schreef: Nee, niet de discussie hoor.
Jou!

pah pah pah, fa fa fa fa.

:lol:

ban me maar hoor , ALSJEBLIEFT!!!
Je moet je niet zo gedragen als een dramaqueen hoor, dadelijk denken ze in de kroeg nog dat je homo bent :D
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Janiek_ schreef:Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?

De moderatoren hebben het nu gezien, en waarschuwen dat wanneer de tenneur van de discussie (en dus niet de onderwerp) onacceptabel wordt, degene(n) die daarvoor verantwoordelijk wordt geacht (door de moderatoren) zal worden bestraft. De grens is een paar keer overschreden. Laat het niet weer gebeuren.

Forumwatch
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

"de baas van de dag" Ik wil ook een eigen status....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Forumwatch schreef:
Janiek_ schreef:Misschien moeten de moderatoren ons er weer even aan herinneren dat iemand op de persoon aanvallen onacceptabel is?

De moderatoren hebben het nu gezien, en waarschuwen dat wanneer de tenneur van de discussie (en dus niet de onderwerp) onacceptabel wordt, degene(n) die daarvoor verantwoordelijk wordt geacht (door de moderatoren) zal worden bestraft. De grens is een paar keer overschreden. Laat het niet weer gebeuren.

Forumwatch
Lik mijn reet, arrogante koeien!

Dat genoeg?

Jo Brand
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Ik geloof dat Saartje een slechte dag heeft... hoop dat jullie dat door de vingers willen zien 8)

Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Wij zien het in zover door de vingers, dat wanneer Saartje een e-mail stuurt naar forum@travestie.org waarin zij zich verontschuldigt, wij haar ban zullen opheffen.

Forumwatch
Plaats reactie