Van kwaad naar erger............

Algemeen

Moderator: Moderators

denise_leasen
ff weer wat posten

Bericht door denise_leasen »

Frederique_ schreef:Schrik voor medicatie is heel normaal. Ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben en ik ben er zelf ook een tijdlang huiverig voor geweest.

Mannelijke hormonen gebruiken terwijl je genoeg testosteron in je lichaam hebt (je kunt dit laten testen bij de huisarts of bij een hormoondeskundige) is af te raden omdat uit onderzoeken in het verleden bleek dat dit niets opleverde. Je vrouwelijke(r) gevoelens gaan er niet van weg.

Groetjes,

Frederique
Bedankt Frederique voor deze uiteenzetting en voor jou zal dit wel een verschrikkelijk domme reactie zijn, waarvoor mijn excuses op voorhand, maar .....

Als mannelijke hormonen innemen mijn gevoel en noodzaak om me vrouwelijk te willen gedragen niet kan beïnvloeden en dat je door het innemen van vrouwelijke hormonen ik ook niet echt super vrouwelijk gaat worden, een matige borstontwikkeling en het ventiel valt er niet vanzelf af, dan zie ik het nut niet om hormonen te slikken.

Ik voel me werkelijk vrouw, alleen natuurlijke borsten zouden zeer welkom zijn en dat ventieltje heb ik ook nooit een pracht exemplaar gevonden, mag ik nog van geluk spreken dat het qua formaat in de ES maat zit. ( heeft misschien ook zijn reden ? )

Groetjes,

Denise
denise_leasen
ff weer wat posten

Bericht door denise_leasen »

Om een onverklaarbare reden is mijn vorig antwoord/vraag dubbel gepost, sorry !!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

denise_leasen schreef:Als mannelijke hormonen innemen mijn gevoel en noodzaak om me vrouwelijk te willen gedragen niet kan beïnvloeden en dat je door het innemen van vrouwelijke hormonen ik ook niet echt super vrouwelijk gaat worden, een matige borstontwikkeling en het ventiel valt er niet vanzelf af, dan zie ik het nut niet om hormonen te slikken.
Er zijn meer effecten van hormonen. De YES! in het vorige bericht stond er niet voor niets: ik was heel erg blij dat de seksuele fantasiën en de overmatige dwang van (en kracht achter) de masturbatie stopte. In mijn geval was de belangrijkste reden voor hormonen de natuurlijke borstgroei en hoewel die niet overdreven groot is, merk ik wel dat de jaloezie op borsten van vrouwen dankzij die effecten nagenoeg nihil is (ik was tientallen keren per werkdag jaloers op vrouwen met borsten). Een andere reden voor hormonen kan zijn dat ook je gezicht en je billen van vorm gaan veranderen. Broeken en rokken gaan bijvoorbeeld beter zitten.

En je hebt gelijk: de enige (fatsoenlijke) manier om van je piemel af te komen is een geslachtsoperatie.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Wat dacht je van afname van lichaamsbeharing?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Je hebt gelijk, dat kan ook een effect zijn (als je er genoeg van neemt, hoewel het geen effect op gezichtsbeharing heeft). Ik heb er zelf voor gekozen om de ontharing vooral via epilatie (laser) te doen. Dat kwam vooral omdat de beharing me zo dwars zat dat ik niet op de hormonen wou wachten. Het bijkomend voordeel van deze aanpak is dat de hoeveelheid hormonen lager kan zijn (waardoor de bijwerkingen minder groot zijn). Het gebruik van minder hormonen schijnt voor het effect op borsten, billen, uiterlijk niet uit te maken.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie