Wat ga je eigenlijk doen als je in je zoektocht erachterkomt dat je een stoere kerel bent, ik bedoel maar, je hebt daar iets gelezen, ff wat uitgeprobeert, borstjes en rokjes en zo, ja natuurlijk best spannend allemaal, maar ik denk niet dat je iets door lezen en zo kan worden, ook heeft iemand uns iopgeschreven dat je ook later achter kan komen dat je transgender of trans ben.......het klinkt me te zeer na *ooohhhhh, die anderen zijn ook alle punk, nou dat wil ik ook graag zijn om een plek te hebben*Frederique_ schreef:Ook dit is een herhaling van zetten: zie hier.
Bedenk goed dat je beter jezelf blijft, want je kunt niks worden, je bent het of niet en dat zal wel iedereen wel voelen wat die is, daar hebben wij de puberteit toch voor om dit uit te zoeken, naja zoeken, achter te komen is beter van toepassing....
Ik weet trouwens al alles over mij sinds mijn tienerjaren, punk ben ik sinds ik 14 ben, sinds 16 leef ik op me zelf, ik wist ook dat ik trans ben, liep alleen ervoor weg, te ingrepend dit, wou eerst us zo proberen, wat steeds slechter ging....
Maargoed, offtopic, maar jij en je zoektocht en aanhalen dat al door eerdere reïncarnaties bij jou invloed hadden op wat je nu denkt te zijn, bitteschön, als het jou streven is, uns TG te zijn, moet je vooiral theoretisch op heenwerken, hoeveel boeken heb je al gelezen.........ik bvb luister alleen naar mijn binneste, ben nu pas begonnen wat over transdingen te lezen, maar ik lees niks nieuws......
Succes op je weg meneer/mevrouw