Maar alleen kleding dus, en geen make-up/haar zoals ik begrijp uit een eerder berichtje? En ben ik ook nog benieuwd hoe het zit kwa 'borstpartij' zogezegdJosette schreef:Enfemme is voor mij volledig (de Engelsen kunnen dat zo mooi verwoorden met het woord Entirely) in vrouwenkleren, Marucha. Dus ook damesbroeken (stretch, 7/8, enz.)
Ik vind het gewoon grappig om te zien dat wat de ene persoon en femme noemt voor de ander halflopen is, en weer voor de ander gewoon een vrouwelijke kledingstijl is. Ik heb zelf, zoals al vaker aangegeven, geruime tijd vrouwenkleding met make-up gedragen 'als man', zonder dat ik daarbij het gevoel had 'en femme' te zijn. Dat laatste is *voor mij* nl. echt 'the whole deal', dus inclusief make-up, een vrouwelijke haarstijl en inderdaad ja, borsten ..
Ik heb hier ook wel eens eerder iets verteld over een vriend van me die helemaal niets met het t-wereldje te doen heeft, zichzelf ook zeker niet als t-girl beschouwt, maar ondertussen niet zonder make-up de deur uit gaat en wiens kleding nog een graad vrouwelijker is dan wat ik destijds droeg (ik droeg alleen broeken, hij ook regelmatig rokjes, zowel tijdens het uitgaan als naar zijn werk bijvoorbeeld). Hij wordt regelmatig met mevrouw aangesproken, iets waar hij overigens niet zo blij mee is. Als ik jullie twee vergelijk zou ik zijn stijl eerder 'en femme' noemen dan die van jou, maar vreemd genoeg zijn jullie het daar kennelijk beiden mee oneens