Barbie’s Web Site Promotes Gender Confusion ???

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Josette schreef:Mijn TS is deze TS (Triebwagenschnellzug):
Afbeelding
SVT Köln

... en dit is mijn TV :P
Afbeelding
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Whaaaahaaaa,ik word gek hier!!!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

mireille schreef:
Josette schreef:Mijn TS is deze TS (Triebwagenschnellzug):
Afbeelding
SVT Köln

... en dit is mijn TV :P
Afbeelding
Leuk om naar te kijken die TV, leuk om in te zitten die trein... Maar op het verlanglijstje van mijn billen en ogen staat toch echt dit op no. 1:

Afbeelding

:D :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

lekker off-topic weer realiseerde ik me dus nog even proberen iets zinnigs ervan te maken... Goed over de hokjesgeest dan maar... technisch gezien ben ik dus een TV (yuk, wat een woord), hoewel ik me zelf meer beschouw richting TG maar ik leef (behalve in m'n hoofd dan misschien) niet fulltime als vrouw. En dan nog... "leven als vrouw"... Ik zou min of meer dezelfde dingen blijven doen. alleen zie ik er bij tijd en wijle wat anders uit. Ik wil mezelf dan ook absoluut niet in een hokje stoppen, en ik heb net zulke goede contacten met TS'en als TV's.

enne doe mij maar een Audi eigenlijk ;)
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Robin Hood, dat deden we om jou te voeren. En je hapt als vanouds.

Allicht. Chantal, Voor jou is er maar een auto BMW, BMW en nog eens BMW. :)

Chantal, nog een BMW-plaatje, speciaal voor jou:
Afbeelding
liefs, Josette
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Josette schreef:Allicht. Chantal, Voor jou is er maar een auto BMW, BMW en nog eens BMW. :)

Chantal, nog een BMW-plaatje, speciaal voor jou:
Afbeelding
Die is oud, maar hij blijft leuk! :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

[quote="Josette"]Robin Hood, dat deden we om jou te voeren. En je hapt als vanouds.

Huh?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Gezellig hier ! Deze webstek lijkt me wel een hokje waar ik me in kan plaatsen........

P.S. Weet je waarom blondines nooit in een Mercedes Benz rijden....?
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Nou Robin Gewoon maar een foto van je scooter plaatsen :D als tegenhang van de patserwensen :D :D (ps, ben ik ook een bromscooter rijder :D :( )
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Robinhood schreef:Het was ook geen hokken discussie maar een vraag aan Mara,omdat ik weet dat je niets meer in hokken kan plaatsen en waarschijnlijk zal het zo zijn dat naarmate we verder in de tijd komen,er ook andere vormen de kop gaan opsteken.

Kijk voordat de medische weteschap zover was dat transformatie mogelijk was moesten de mensen het doen met travestie,dat neemt niet weg dat deze mensen zich vrouw geen voelden.
Sterker nog ik ben van mening dat een trans een geboren vrouw is ook al heefd deze mens een mannelijk lichaam.
Er zijn geen maatstaven die bepalen waar het begint of eindigt,zelfs de forumwatch noemde mij een man omdat ik mijzelf Robin Hood noem,maar de foto op mijn profiel laat wat anders zien.
Toch ben ik geen vrouw,maar ook geen man dat zit in mijn gevoel mijn persoonlijke werkelijkheid ,ok duw het in een hokje en wat krijg je dan?
Hokjes okee, zolang je onderscheid kan maken en tussen transjes en ander T* is er degelijk een verschil.....een transje zal alles eraan doen van mannelijke kenmerken aftekomen, waarbij ik altijd weer lees, dat de niettransjes zich kunnen arrangeren met hun mannelijke lichaam.....da's alles....en toch zoeken TVs/TGs voortdurend naar gelijknissen met transjes, maar zelf niet door de hel van verslaaftheid en doodswens/pogingen en dergelijken te zijn gegaan, immers lees ik van spannende ondekkingsreizen en aanvullingen op hun gewone leven en zo....dus anders als de hel, die voor een transje pas eindigt, als de lichaam van de grofste mannelijke lichaamelijke kenmerken is ontdaan.....da's pas un opluchting/bevrijding, ik maak het net door :wink:

Maar om op deze plaats van de draad medeofftopic te blijven....mijn interesses qua techniek zijn inderdaad ook niet echt vrouwelijk :D

Mijn persoonlijke verplaatsingsmiddelen zijn doorgaans als eruuuug reug te betitelen, ik heb un fable voor alles wat met terreinvaardigheid te maken heeft.....en nu de zon eindelijk weer schijnt, ga ik dus door ons heuvellandje mountainbiken 8)

fijn restweekend nog.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

[quote="dhiamara"]Nou Robin Gewoon maar een foto van je scooter plaatsen :D als tegenhang van de patserwensen :D :D (ps, ben ik ook een bromscooter rijder :D :( )[/quote]

Ik heb helaas geen foto van mijn scooter maar de foto is te zien op de Peugot website,ik heb een Elystar 50 cc nou ben ik wel een beetje ondeugent ,dus My Lady laat mij pas in de steek bij 80 km/h.
Dan wil ik nog even kwijt dat My Lady een echte TS is,.......Tour Scooter.
Zij brengt mij in contact met de natuur ,daar waar een motor of auto niet mag komen,daardoor kan ik meer zien en beleven van de natuur.
Wat nog leuk is om te vermelden dat ik met ong 8euro een volle tank heb die mij ong 250 km ver brengt.Volgend jaar wil ik de west-coast van Groot britanie aan doen ,met de wind in mijn gezicht en een lachend gezicht omdat ik voor drie tot vier weken niet meer dan 4 tot 500 euro kwijt ben,en ik geen wensen meer heb.
Born to be wi.......eh,cheap!

Nog even voor Mara,dankjewel jij heb mij begrepen!

Ik hou van de zon en van jullie.
.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Mara schreef:Hokjes okee, zolang je onderscheid kan maken en tussen transjes en ander T* is er degelijk een verschil.....een transje zal alles eraan doen van mannelijke kenmerken aftekomen, waarbij ik altijd weer lees, dat de niettransjes zich kunnen arrangeren met hun mannelijke lichaam.....da's alles....en toch zoeken TVs/TGs voortdurend naar gelijknissen met transjes, maar zelf niet door de hel van verslaaftheid en doodswens/pogingen en dergelijken te zijn gegaan, immers lees ik van spannende ondekkingsreizen en aanvullingen op hun gewone leven en zo....dus anders als de hel, die voor een transje pas eindigt, als de lichaam van de grofste mannelijke lichaamelijke kenmerken is ontdaan.....da's pas un opluchting/bevrijding, ik maak het net door :wink:
Dat er grote verschillen zijn tussen al de verscheidene soorten T* zal ik niet ontkennen. Maar dat er ook overeenkomsten zijn valt ook niet te twisten -- zelfs door Mara -- want als er geen overeenkomsten waren dan voelde Mara zich hier niet thuis tussen ons allemaal en zou ze niet met zoveel inzet deelnemen aan de discussies.

En ja -- ik erken wel dat ik gelukkig bespaard ben van de ellende en hel dat Mara moest doormaken om eindelijk opgelucht of bevrijd te zijn van haar genderdysforie. Gun het mij aub; het onbehagen gevoel over mijn man-zijn wordt bij mij wel eventjes weggewerkt door af en toe in travestie te gaan. Dan kan ik er een poosje goed tegenaan en vrede mee hebben met wie ik ben. Het advies dat de TS-en geven is steevast als dat genoeg is dan moet je er blij om zijn en niet verder willen en dat geloof ik graag. Ik vind het dan ongepast als dezelfde mensen die mij dat advies geven mijn gevoel en beleving afdoen alsof alleen maar spanning en opwinding mijn drijfveer is.

Wordt mijn leven verrijkt door travestie? Nou laat mij het zo stellen: travestie stelt mij in staat om normaal en gelukkig te functioneren in de maatschappij. Toen ik alles stiekum moest doen of moest onderdrukken was ik ongelukkig en leefde ik alsof ik in een schelp zat; door het onderdrukken van een deel van mijzelf ervaarde ik alles door een doffe mat. Door de acceptatie van mijn vrouw en kinderen is mijn leven in zo ver verrijkt dat ik een gelukkiger en evenwichtiger mens ben geworden. Tja -- zelfmoordpoging? Ja ik heb het in het verleden overwogen. Je kunt niet meten hoeveel pijn iemand lijdt aan de hand van wat er nodig is om dat pijn te verlichten. De enige zekerheid is dat de pijn van mij makkelijker te verlichten was dan van Mara. Ik bedoel: neem twee kinderen van 13 jaar. De een heeft -- net zoals ik -- travestie nodig om de zoveel tijd om in balans te blijven. De andere is transseksueel. De transseksueel wordt gesteund door ouders en hulpverleners; door school en vrienden. De travestiet daarentegen wordt niet geaccepteerd door ouders en daardoor durft het ook niet binnen de vriendenkring bekend te maken. Wie heeft het moeilijker? Wiens ellende en hel is groter? Wie zal er langer lijden?

Lisa
Laatst gewijzigd door Lisa met een S op zo mei 28, 2006 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
If all else fails, buy new shoes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Begrijp me niet verkeerd... ik had liever ook een andere "hobby" cq "psychische afwijking" gehad. Maar ik probeer er maar het beste van te maken... Gaat aardig veel tijd in zitten onder andere...
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik denk ook niet dat je bijvoorbeeld kan meten wie er een zwaardere psichische of lichamelijke lijdensweg ondergaat.
Een oordeel daar over ,is vaak de kijk op de mensen verkleinen.
De een kan 30 jaar rouwen om de dood van een hond en de ander moet een zwaar en bewogen leven lijden om dezelfde pijn te voelen.
Conclusie,de pijn en de lijdensweg is net zo zwaar!

Ik heb zelf een behoorlijk bewogen leven achter de rug,waardoor ik de travestie eigenlijk in een euforie ben gaan ervaren omdat er een wereld van geluk voor mij open ging.
Ook ik heb wel eens de daardoor de neiging om de zwaarte die sommigen travesties beleven te onderschatten.
Dan zeg ik vaak,'" joh kom op kijk eens naar mij ik truer toch ook niet."Maar ik ben gelukkig gaan beseffen dat deze mensen daar geen boodschap aan hebben.Door vaak alleen te luisteren of begrip te tonen ,help ik soms veel meer.

En dan al die mensen met al hun vormen van travestie en trans beleving,hoe kunnen we daar nou een lijn trekken ,.........het is onmogelijk.
.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik gun wel iedereen een dragelijk en vervult leven en ik accepteer un heleboel hoor tot op un paar nare afwijkingen na, waar ik het dan over dingen heb, waar dit forum dus niet om draait.....

......ach zullen we allemaal wel gelijk zijn, hoe saai zal de wereld zijn en nee een competitie isset ook nie, wie er wel of niet, wat voor afwijking of beleefnissen ook maar heeft en hoe iemand nou een weg uiteindelijk vind eindelijk gelukkig met zichzelf te zijn.....uiteindelijk zijn me toch gelukkige mensen liever...... :wink:

En ja, soms lijkt het wel op afzeiken of wat dan ook van mijn kant, maar jullie moeten uns meekrijgen, hoe het in mijn kenniskring tekeer gaat en daar wiemelt het van afwijkingen met betrekking tot het thema van deze forum......dit forum dus, waar ik me ook thuis voel :wink:

groetjes
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie