Josette schreef:Mijn TS is deze TS (Triebwagenschnellzug):
SVT Köln
... en dit is mijn TV
Moderator: Moderators
Leuk om naar te kijken die TV, leuk om in te zitten die trein... Maar op het verlanglijstje van mijn billen en ogen staat toch echt dit op no. 1:mireille schreef:Josette schreef:Mijn TS is deze TS (Triebwagenschnellzug):
SVT Köln
... en dit is mijn TV
Hokjes okee, zolang je onderscheid kan maken en tussen transjes en ander T* is er degelijk een verschil.....een transje zal alles eraan doen van mannelijke kenmerken aftekomen, waarbij ik altijd weer lees, dat de niettransjes zich kunnen arrangeren met hun mannelijke lichaam.....da's alles....en toch zoeken TVs/TGs voortdurend naar gelijknissen met transjes, maar zelf niet door de hel van verslaaftheid en doodswens/pogingen en dergelijken te zijn gegaan, immers lees ik van spannende ondekkingsreizen en aanvullingen op hun gewone leven en zo....dus anders als de hel, die voor een transje pas eindigt, als de lichaam van de grofste mannelijke lichaamelijke kenmerken is ontdaan.....da's pas un opluchting/bevrijding, ik maak het net doorRobinhood schreef:Het was ook geen hokken discussie maar een vraag aan Mara,omdat ik weet dat je niets meer in hokken kan plaatsen en waarschijnlijk zal het zo zijn dat naarmate we verder in de tijd komen,er ook andere vormen de kop gaan opsteken.
Kijk voordat de medische weteschap zover was dat transformatie mogelijk was moesten de mensen het doen met travestie,dat neemt niet weg dat deze mensen zich vrouw geen voelden.
Sterker nog ik ben van mening dat een trans een geboren vrouw is ook al heefd deze mens een mannelijk lichaam.
Er zijn geen maatstaven die bepalen waar het begint of eindigt,zelfs de forumwatch noemde mij een man omdat ik mijzelf Robin Hood noem,maar de foto op mijn profiel laat wat anders zien.
Toch ben ik geen vrouw,maar ook geen man dat zit in mijn gevoel mijn persoonlijke werkelijkheid ,ok duw het in een hokje en wat krijg je dan?
Dat er grote verschillen zijn tussen al de verscheidene soorten T* zal ik niet ontkennen. Maar dat er ook overeenkomsten zijn valt ook niet te twisten -- zelfs door Mara -- want als er geen overeenkomsten waren dan voelde Mara zich hier niet thuis tussen ons allemaal en zou ze niet met zoveel inzet deelnemen aan de discussies.Mara schreef:Hokjes okee, zolang je onderscheid kan maken en tussen transjes en ander T* is er degelijk een verschil.....een transje zal alles eraan doen van mannelijke kenmerken aftekomen, waarbij ik altijd weer lees, dat de niettransjes zich kunnen arrangeren met hun mannelijke lichaam.....da's alles....en toch zoeken TVs/TGs voortdurend naar gelijknissen met transjes, maar zelf niet door de hel van verslaaftheid en doodswens/pogingen en dergelijken te zijn gegaan, immers lees ik van spannende ondekkingsreizen en aanvullingen op hun gewone leven en zo....dus anders als de hel, die voor een transje pas eindigt, als de lichaam van de grofste mannelijke lichaamelijke kenmerken is ontdaan.....da's pas un opluchting/bevrijding, ik maak het net door