Ff weer die draad hier weer uns updaten
Het is nu een tijdje geleden, dat ik de twee operaties had en het is alles al erg goed genezen ook zie je nog steeds, dat aan mijn roosje is gesleutelt.....maargoed, dat zal wel nog un tijdje duren, voordat dit niet meer te zien valt....
....volgens un vriendin, die polshoogte naam afgelopen weekend, zag het toch best fatsoenlijk uit!
Ik ben echt blij nu, dat ik dat achter de rug heb en dat kun je mij ook aanzien...op de Lurie ben ik dan ook in een erg gewaagt outfit gelopen en was apetrots, dat ik daar voren nu geen bultje meer heb.....kreeg ook best veel complimenten, onder anderen ook dit: zeg, je hebt ook steeds dikkere tieten hè??? Ja inderdaad, ik heb sinds een week of 4 weer erg harde borsten en ze doen ook weer pijn zoals je van een groeifase gewent bent....dus na meer dan 6 jaar spuiten is er nog steeds iets gaande.....goed dat ik geen borstvergroting gepakt had, ook was het gratis in het behandelpaket daar in Essen, maar ik lijk het echt niet nodig te hebben.
Funktionaliteit van mijn doosje is ook goed, ja ik kan klaarkomen, ook is het alleen met me zelf, maar dat maakt niet uit.....mijn (seks)vriendin zal het ook nog onder het knie krijgen, hahahaha.....maar ik maak er toch geen sport van en ben met haar samen daar niet echt gericht op, dat het gebeurt.....
Plassen valt un beetje tegen......het kleine stuk zwellichaam, wat mevrouw Krege bij tweede ingreep wou verwijderen, lijkt nog steeds aanwezig te zijn en dat zorgt ervoor, dat na mate het aanzwelt, de straal schuin naar voren gaat, maar omdat nu de mons-pubis gevormt is en daardoor een hoedje over de klit zit, gaat het toch daarheen, waar het moet gaan.....ik wacht nu maar gewoon een jaar af en kijk dan nog un keer of ze daar nog wat aan kan doen.....
......voor de rest ben ik toch best tevreden met het resultaat
groetjes, Mara