Je bent niet de enige die er niks van weet. het enige wat ik weet is dat Samira nu dreigt mij er altijd af te gooien zodra ik op de chat kom. Wat je indirect (of misschien zelfs direct) kunt zien als n ban.Petra v schreef: Van een ban weet ik niets en wil ik ook niet weten.
@ Sar: ik geef je geen ongelijk. "Alles moet kunnen" is zo'n beetje bijna mijn motto (er zijn nu eenmaal dingen waar ik ook een grens trek,maar die zal het grootste gedeelte van de mensheid begrijpen) maar mensen die me kennen weten ook dat zo'n beetje alles echt mogelijk is bij mij. Ik vind het vreemd om te zien dat een gesloten gemeenschap die zo hard schreeuwt om acceptatie, respect en tolerantie van een buitenstaander, dat blijkbaar niet kan tonen naar een ander in dezelfde gesloten gemeenschap. Sterker nog, zodra je ook maar iets afwijkt van de geldende norm, lig je er uit en moet je het zelf maar uitzoeken.
Misschien moet ik Janette toch een andere naam gaan geven. Heeft iemand nog n suggestie of tip? Flessepoeper klinkt weer zo raar, grafporum is zo standaard en wicht klinkt in delen lager dan Drenthe ook als een scheldwoord...