ik_ben_wie_ik_ben schreef:Het is me in ieder geval wel duidelijk dat je geen t* bent Natasha, en al helemaal geen transseksueel.
Dat is dan een mooi compliment, want zoiets
wil je toch niet eens zijn als je de verhalen hier allemaal leest?
En met kritiek op jou omgaan kun je ook al niet.
Ik sta open voor kritiek, maar het is helder dat jij hier jezelf bedoeld. Het is en was volgens mij voor iedereen allang duidelijk dat jij Nanette bent onder een ander account. Op het moment dat ik wat kritiek had op jouw roze bril verhalen, was je ineens met de staart tussen de benen vertrokken. Ik kan best kritiek hebben hoor. Als je als TS niet tegen kritiek kunt, kun je er beter helemaal niet aan beginnen.
Je bent een kapotte grammofoonplaat, herhalen iedere keer van dezelfde standpunten, respectloos en zonder enig begrip. Discussiëren met jou ? Dat is geen discussie, jij wilt alleen maar mensen die het niet met je eens zijn liefst de grond inboren.
Kapotte grammofoonplaat? "ik ben een vrouw punt krr ik ben een vrouw punt krr ik ben een vrouw punt krr"
tjah
Dat is niet waar. Je boort jezelf de grond in, door al die leugens over jezelf te verspreiden.
Als ik bijv eens kijk naar het account wat je nu gebruikt, heb je daarmee de lezers en lezeressen hier wijs proberen te maken dat je als bezorgde vriendin het opneemt voor een vrouw die een relatie heeft met een TV. Uit het verhaal wordt al snel duidelijk dat het hier vermoedelijk om jouw exvrouw gaat.
Als je voortaam prive informatie op een googlebaar forum zet, doe dat dan alsjeblieft niet zo doorzichtig. Je hebt al eerder de naam van je exvrouw genoemd in dat krantenartikel* en allemaal verwijten naar haar hoofd geslingerd, erg netjes is dat niet to say the least.
*
http://www.europeants.org/WTPS/Papers/w ... t_ziet.htm
Het is ook heel opvallend dat "ik ben wie ik ben" vermoedelijk "Nanette" zo duidelijk verteld dat haar "vriendin" vermoedelijk "exvrouw?" ongelooflijk veel last heeft van haar nieuwe vriend/man die omschreven wordt als een zeer egoistische narcistische en luie TV.
En dat tegelijkertijd haar ex vermoedelijk Nanette (ook TS) opgehemeld wordt alszijnde engelachtig passabel en totaal geintegreerd in de samenleving en heel anders en beter hoor dan die egoistische luie TV.
Vreemd alleen is dat E. (zoals ze genoemd wordt op het forum) na eerst 16 jaar een relatie te hebben gehad met een TS,
alweer opgezadeld wordt met een nieuwe vriend die ook TV blijkt te zijn. Hoeveel pech kun je hebben. Of zou dat geen toeval zijn?
Blijkbaar was die TV goed op de hoogte van de situatie, en zag zijn kans schoon. Op een of andere manier kreeg hij lucht van de situatie ondanks dat haar TSexvrouw engelachtig passabel is, en totaal geintegreerd in de maatschappij. Natuurlijk dacht hij direct: "Kijk daar een vrouwtje die geen bezwaren maakt" en sprong er bovenop.
Waarom je zo'n hekel hebt aan transseksuelen mag iedereen zelf invullen, want dat zul je hier vast niet vertellen.
Nou ik hoop dat dat nu wel duidelijk mag zijn. Als ik de verhalen allemaal naast elkaar leg kan ik maar tot een treurige conclusie komen.
De biologische en dus
echte vrouw wordt hier compleet omver gelopen door twee egoistische T's.
Waarom heeft het genderteam destijds aan haar (de echte vrouw in dit verhaal) geen psychologische ondersteuning aangeboden? Op deze manier lijkt de "cycle of abuse" in stand gehouden te worden aangezien nu zelfs haar autistische zoontje van 13 moet koken voor zijn nieuwe luie aandachtvragende T vader, omdat hij dat zelf niet kan.
Dat is allemaal na te lezen in het volgende topic:
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... sc&start=0
Ik vind dat de
echte vrouw en haar kinderen in dit verhaal wederom groot onrecht wordt aangedaan, zonder dat daar een haan naar kraait.
Ex-hetero transvader was precies hetzelfde. Dit zal wel het laatste bericht zijn wat iemand anders dan jij hier in dit draadje plaatst,
Mijn leven is van mij en van niemand anders
Zoiets kan alleen een egoistische ex hetero vader trans zeggen, als je je aan een vrouw bind en kinderen bij haar verwekt dan is je leven ook van HUN, OOK van HUN!
Waarom zou een geboren vrouw zich trouwens 'ik ben wie ik ben' noemen met als onderschrift 'mijn leven is van mij en van niemand anders'? En waarom is dit
hetzelfde onderschrift als die Nanette voerde??
lisa met een s schreef:
Ik zie het vooral als een offer dat ik zou moeten opbrengen om mijn geliefden te behoeden van een ellende waarin ik ze meesleur. Aan mijzelf denken, wanneer het ten koste gaat van mijn meest dierbaren, lijkt mij het toppunt van egoïsme
Dat staat haaks op 'mijn leven is van mij en van niemand anders' en daar zou jij nog eens iets van kunnen leren. Ookal kijk je ongetwijfeld neer op Lisa omdat zij slechts een TV is in jouw ogen.
en opnieuw is er weer een dieptepunt bereikt op dit forum.
Daar heb ik niet veel voor hoeven doen. Het dieptepunt was er al, ik heb het alleen maar even aangewezen.