Hoger sterfte risico na sekse verandering

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

anjatheefee schreef:
KirstenHershe schreef::roll: :roll: :roll:

man man... wat een gezeik in dit topic...

ben nu al enkele maanden zeer weinig actief op dit forum,
omdat ik effe genoeg had van al het geruzie, en nu ik nog es
kom piepen is het nog geen haar veranderd!

Wat een ellende toch, is het niet op travestie.org dan wel
op travestieweb.be maar op zowat alle T-girl fora lijken
de testosterone gehaltes veel hoger te liggen dan gemiddeld.
Kwestie van de juiste topics overslaan of even snel scannen. De topics die je ergeren gewoon weer snel verlaten, dan valt de opwinding wel mee. (ik zeg dus niks over dit topic specifiek, maar is algemeen bedoeld)
Van opwinding is hier weinig sprake hoor...er zijn andere dingen waarvan ik opgewonden raak. :P :wink:

En het was ook maar effe terloops gezegd hoor, niet dat ik mij daar ook maar iets over aantrek.
Ik dacht dat het misschien de boel wel zou helpen bekoelen en dat iedereen eens tweemaal zou nadenken voor zij iets schrijft. :wink:

enfin, alvast nog veel fun toegewenst.

Liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gast

Bericht door Gast »

Ja maar dames,
als jullie steeds tweemaal nadenken voordat jullie iets schrijven, dan komt er op een gegeven moment helemaal geen postje meer. Ik zou zeggen, join the discussion..
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

natashya schreef:Ja maar dames,
als jullie steeds tweemaal nadenken voordat jullie iets schrijven, dan komt er op een gegeven moment helemaal geen postje meer.
Nou, bedankt!
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gast

Bericht door Gast »

Janiek_ schreef: Weten je geliefden ook dat je bezig bent dit offer voor hen te brengen? Misschien is het wel iets wat zij nooit van je zouden willen vragen. Iets moois voor een ander doen, waar een ander blij van wordt, is heel iets anders dan jezelf iets belangrijks ontzeggen terwille van een ander. Daarbij is de ander namelijk medeplichtig aan de last die jij daardoor draagt.

Je draait hier de boel wel mooi om. Ik heb eens zitten denken, maar het komt nogal eens voor dat een TS in transitie gaat als de kinderen nog heel erg jong zijn, 3 jaar bijv.
Zeker gezien het gegeven dat een TS gewoon alle aandacht op zichzelf gevestigd wil hebben, zou het niet kunnen zijn dat sommigen jaloers worden van de aandacht die vrouwlief aan de kinderen geeft?
Er is minder aandacht voor de man, en vaak wat minder sex de eerste tijd, maar ipv te gaan mopperen of een affaire te beginnen buitenshuis, probeert die man misschien wel de aandacht op zichzelf weer te vestigen door zelf de moeder en de vrouw te gaan spelen?

Daarnaast is het ook zo opvallend dat de meeste TSen beweren dat ze altijd al wisten dat ze "vrouw, punt" waren maar toch vrouw en kinderen hebben. Zouden ze dat dan bewust doen.... eerst zorgen dat je bij een vrouwtje kinderen krijgt zodat je er al preventief voor zorgt dat de relatie niet op de klippen loopt?

Tja, ik weet het allemaal niet hoor.

ipv Ik ben wie ik ben... is het eerder zoiets als:

"ik doe wat ik doe, maar vraag niet waarom, ik doe wat ik doe, en misschien is dat dom, maar ik vraag toch ook niet aan jou waarom je een k*ut op jezelf wilt, en niet op je vrouw, ach kom nou, we doen wat we doen"
Gast

Bericht door Gast »

Janiek_ schreef: :lol: Jezus nog aan toe, drie golven feminisme en jij staat hier nog altijd dat onzinnige, voor het gerief van mannen ontworpen vrouwbeeld hoog te houden?!
Trouwens de titel van dat maandblad "opzij" wat je ongetwijfeld als rasechte feministe leest krijgt in een TS context ook een hele andere lading...

ALLES en IEDEREEN, vrouw en kinderen, familie, wie ook moet wijken voor de transitie. Zouden daar ook artikelen over verschijnen in de "opzij"?

Hoop van niet, maar jammer genoeg zijn de ingedutte feministes niet meer zo bezig met het controleren van indringers, wie weet is het een kwestie van tijd. Maar als die vrouwen zouden weten hoe het werkelijk zat, had die geslachtsregistratie er nooit gekomen, en nog terecht ook.
ik_ben_wie_ik_ben
ff weer wat posten

Bericht door ik_ben_wie_ik_ben »

Het is me in ieder geval wel duidelijk dat je geen t* bent Natasha, en al helemaal geen transseksueel. En met kritiek op jou omgaan kun je ook al niet. Je bent een kapotte grammofoonplaat, herhalen iedere keer van dezelfde standpunten, respectloos en zonder enig begrip. Discussiëren met jou ? Dat is geen discussie, jij wilt alleen maar mensen die het niet met je eens zijn liefst de grond inboren.
Waarom je zo'n hekel hebt aan transseksuelen mag iedereen zelf invullen, want dat zul je hier vast niet vertellen. Ex-hetero transvader was precies hetzelfde. Dit zal wel het laatste bericht zijn wat iemand anders dan jij hier in dit draadje plaatst, en opnieuw is er weer een dieptepunt bereikt op dit forum.
Mijn leven is van mij en van niemand anders
Gast

Bericht door Gast »

ik_ben_wie_ik_ben schreef:Het is me in ieder geval wel duidelijk dat je geen t* bent Natasha, en al helemaal geen transseksueel.
Dat is dan een mooi compliment, want zoiets wil je toch niet eens zijn als je de verhalen hier allemaal leest?
En met kritiek op jou omgaan kun je ook al niet.
Ik sta open voor kritiek, maar het is helder dat jij hier jezelf bedoeld. Het is en was volgens mij voor iedereen allang duidelijk dat jij Nanette bent onder een ander account. Op het moment dat ik wat kritiek had op jouw roze bril verhalen, was je ineens met de staart tussen de benen vertrokken. Ik kan best kritiek hebben hoor. Als je als TS niet tegen kritiek kunt, kun je er beter helemaal niet aan beginnen.
Je bent een kapotte grammofoonplaat, herhalen iedere keer van dezelfde standpunten, respectloos en zonder enig begrip. Discussiëren met jou ? Dat is geen discussie, jij wilt alleen maar mensen die het niet met je eens zijn liefst de grond inboren.

Kapotte grammofoonplaat? "ik ben een vrouw punt krr ik ben een vrouw punt krr ik ben een vrouw punt krr"

tjah

Dat is niet waar. Je boort jezelf de grond in, door al die leugens over jezelf te verspreiden.

Als ik bijv eens kijk naar het account wat je nu gebruikt, heb je daarmee de lezers en lezeressen hier wijs proberen te maken dat je als bezorgde vriendin het opneemt voor een vrouw die een relatie heeft met een TV. Uit het verhaal wordt al snel duidelijk dat het hier vermoedelijk om jouw exvrouw gaat.

Als je voortaam prive informatie op een googlebaar forum zet, doe dat dan alsjeblieft niet zo doorzichtig. Je hebt al eerder de naam van je exvrouw genoemd in dat krantenartikel* en allemaal verwijten naar haar hoofd geslingerd, erg netjes is dat niet to say the least.

*http://www.europeants.org/WTPS/Papers/w ... t_ziet.htm

Het is ook heel opvallend dat "ik ben wie ik ben" vermoedelijk "Nanette" zo duidelijk verteld dat haar "vriendin" vermoedelijk "exvrouw?" ongelooflijk veel last heeft van haar nieuwe vriend/man die omschreven wordt als een zeer egoistische narcistische en luie TV.

En dat tegelijkertijd haar ex vermoedelijk Nanette (ook TS) opgehemeld wordt alszijnde engelachtig passabel en totaal geintegreerd in de samenleving en heel anders en beter hoor dan die egoistische luie TV.

Vreemd alleen is dat E. (zoals ze genoemd wordt op het forum) na eerst 16 jaar een relatie te hebben gehad met een TS, alweer opgezadeld wordt met een nieuwe vriend die ook TV blijkt te zijn. Hoeveel pech kun je hebben. Of zou dat geen toeval zijn?

Blijkbaar was die TV goed op de hoogte van de situatie, en zag zijn kans schoon. Op een of andere manier kreeg hij lucht van de situatie ondanks dat haar TSexvrouw engelachtig passabel is, en totaal geintegreerd in de maatschappij. Natuurlijk dacht hij direct: "Kijk daar een vrouwtje die geen bezwaren maakt" en sprong er bovenop.
Waarom je zo'n hekel hebt aan transseksuelen mag iedereen zelf invullen, want dat zul je hier vast niet vertellen.
Nou ik hoop dat dat nu wel duidelijk mag zijn. Als ik de verhalen allemaal naast elkaar leg kan ik maar tot een treurige conclusie komen.

De biologische en dus echte vrouw wordt hier compleet omver gelopen door twee egoistische T's.

Waarom heeft het genderteam destijds aan haar (de echte vrouw in dit verhaal) geen psychologische ondersteuning aangeboden? Op deze manier lijkt de "cycle of abuse" in stand gehouden te worden aangezien nu zelfs haar autistische zoontje van 13 moet koken voor zijn nieuwe luie aandachtvragende T vader, omdat hij dat zelf niet kan.

Dat is allemaal na te lezen in het volgende topic:
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... sc&start=0

Ik vind dat de echte vrouw en haar kinderen in dit verhaal wederom groot onrecht wordt aangedaan, zonder dat daar een haan naar kraait.
Ex-hetero transvader was precies hetzelfde. Dit zal wel het laatste bericht zijn wat iemand anders dan jij hier in dit draadje plaatst,
Zoiets kan alleen een egoistische ex hetero vader trans zeggen, als je je aan een vrouw bind en kinderen bij haar verwekt dan is je leven ook van HUN, OOK van HUN!

Waarom zou een geboren vrouw zich trouwens 'ik ben wie ik ben' noemen met als onderschrift 'mijn leven is van mij en van niemand anders'? En waarom is dit hetzelfde onderschrift als die Nanette voerde??
lisa met een s schreef: Ik zie het vooral als een offer dat ik zou moeten opbrengen om mijn geliefden te behoeden van een ellende waarin ik ze meesleur. Aan mijzelf denken, wanneer het ten koste gaat van mijn meest dierbaren, lijkt mij het toppunt van egoïsme
Dat staat haaks op 'mijn leven is van mij en van niemand anders' en daar zou jij nog eens iets van kunnen leren. Ookal kijk je ongetwijfeld neer op Lisa omdat zij slechts een TV is in jouw ogen.

en opnieuw is er weer een dieptepunt bereikt op dit forum.
Daar heb ik niet veel voor hoeven doen. Het dieptepunt was er al, ik heb het alleen maar even aangewezen.
Deedee
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Deedee »

Je draait hier de boel wel mooi om. Ik heb eens zitten denken, maar het komt nogal eens voor dat een TS in transitie gaat als de kinderen nog heel erg jong zijn, 3 jaar bijv.
Zeker gezien het gegeven dat een TS gewoon alle aandacht op zichzelf gevestigd wil hebben, zou het niet kunnen zijn dat sommigen jaloers worden van de aandacht die vrouwlief aan de kinderen geeft?
Er is minder aandacht voor de man, en vaak wat minder sex de eerste tijd, maar ipv te gaan mopperen of een affaire te beginnen buitenshuis, probeert die man misschien wel de aandacht op zichzelf weer te vestigen door zelf de moeder en de vrouw te gaan spelen?

Daarnaast is het ook zo opvallend dat de meeste TSen beweren dat ze altijd al wisten dat ze "vrouw, punt" waren maar toch vrouw en kinderen hebben. Zouden ze dat dan bewust doen.... eerst zorgen dat je bij een vrouwtje kinderen krijgt zodat je er al preventief voor zorgt dat de relatie niet op de klippen loopt?

Ik vraag mij af hoe Jij allemaal aan deze wijsheid komt. Jij voegt niets bij op dit forum, alleen maar afgeven op alles en iedereen.
Eigenlijk niet de moeite waard om op zo'n iemand te reageren. Bah
Gast

Bericht door Gast »

Deedee schreef: Ik vraag mij af hoe Jij allemaal aan deze wijsheid komt.
Nou ja het is gewoon eenvoudigweg een aantal dingen bij elkaar optellen hoor. Zou ik ziende blind en horende doof zijn in de ts wereld?
ik_ben_wie_ik_ben
ff weer wat posten

Bericht door ik_ben_wie_ik_ben »

natashya schreef:
Nou ja het is gewoon eenvoudigweg een aantal dingen bij elkaar optellen hoor. Zou ik ziende blind en horende doof zijn in de ts wereld?
Het antwoord is simpel, ja dat ben je. Je weet alleen wat je leest, niet wat je niet leest. En jij wil ook niet weten wat je niet leest. Misschien heeft E. wel hulp gehad bij het genderteam, dat weet je niet. Zoals eerder gezegd, met kritiek omgaan kun je niet. Je eigen verplaatsen in een ander al helemaal niet, en dat wil je ook niet. Over anderen weet je genoeg, maar niemand mag iets over jou weten. Dat is iets wat wel opvalt in dit hele verhaal. En is er hier iemand die biologische vrouwen neerhaalt ? Nee. Zeggen mensen dat een TV minder is ? Nee, dat maak jij er van. Jij bent degene die alles uit verband haalt en dingen anders voorstelt dan dat ze zijn omdat je 1 grote fout maakt, je doet aannames zonder deze te verifiëren. Jou aan de kaak stellen is het makkelijkste wat er is. Zoek ook eens berichten na van anderen, over soortgelijke discussies als in deze thread. Maar daar gaat het jou niet om.

Ik weet wel wat je bent, spijtoptant. Transseksueel wil je niet zijn, vrouw ben je niet. Je geeft af op transseksuelen die kinderen verwekt hebben (wat trouwens een grote minderheid van de transseksuelen is). Jaloers op wat jou allemaal niet gelukt is.
Moge je rusten in vrede.
Gast

Bericht door Gast »

Het antwoord is simpel, ja dat ben je. Je weet alleen wat je leest, niet wat je niet leest. En jij wil ook niet weten wat je niet leest.
Ik kan toch ook niet weten wat ik niet lees? Ik wil best weten wat ik niet lees hoor, maar hoe?
Jij bent degene die alles uit verband haalt en dingen anders voorstelt dan dat ze zijn omdat je 1 grote fout maakt, je doet aannames zonder deze te verifiëren.
Dat is misschien zo, maar denk je niet dat je dat ook een beetje aan jezelf te danken hebt? Jij werkt mee aan dat interview en het staat er allemaal letterlijk in. Het staat ook allemaal letterlijk in het topic "Hoe ga je als TV met je vriendin/vrouw om". Als je niet wilt dat er bepaalde dingen over je bekend zijn dan moet je dat niet op openbare fora posten of in krantenartikelen vermelden.

Normaal zou me dat niets kunnen schelen, maar ik vind het wel erg dat andere personen zoals de echte biologische vrouw EN kinderen op deze vervelende manier in de publiciteit worden gebracht. Ik denk niet dat dat iets is wat zij graag zouden willen. Zij voelen zich al genoeg gedwongen in een situatie waar ze nooit om gevraagd hebben.
Ik weet wel wat je bent, spijtoptant. Transseksueel wil je niet zijn, vrouw ben je niet. Je geeft af op transseksuelen die kinderen verwekt hebben (wat trouwens een grote minderheid van de transseksuelen is). Jaloers op wat jou allemaal niet gelukt is.
Misschien ben ik wel een normale vrouw die iets dergelijks overkomen is, heb je daar wel eens aan gedacht?
Moge je rusten in vrede.
Alles wat je een ander toewenst krijg je zelf 3 keer terug. Bovendien wens ik jou het allerbeste toe, en je exvrouw en kinderen ook.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Irene schreef:Ik weet trouwens ook wel dat m/v twee heel sterke merken zijn en ik heb daar ook niks op tegen. Op dit gebied deel ik de mening van Frederique bijvoorbeeld niet, ik hoef niet zo nodig tussen de geslachten in te leven, het is meer een compromis dat ik met mezelf heb gesloten.
Je hoeft zelf niet tussen de genders in te leven om te erkennen dat er mensen zijn voor wie het wezenlijk is om ZOWEL hun mannelijke ALS hun vrouwelijke kant te erkennen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

natashya schreef:
ik_ben_wie_ik_ben schreef: En dat niet weten is toch echt de meerderheid van de samenleving.
Gelukkig wel ja... anders was het hier in Nederland ook onleefbaar als TS. Als wat er achter de schermen gebeurt openbaar gemaakt zou worden. Gelukkig heeft de meerderheid van de samenleving een heel ander idee over wat TSen zijn. Als ze zouden weten hoe het werkelijk zit, zullen de meeste vrouwen ons ook gaan ontwijken en in opstand komen tegen die geslachtsregistratie en dan is het helemaal onleefbaar als TS.
Angst, angst, angst....

Laat die angst eens los. Nederland heeft een redelijk tolerant volk (ja, ik heb tussen genders ingeleefd, heb toen ook vaak in het openbaar vervoer gereisd en weet dus dat men, ondanks een grap links en rechts, je in het algemeen best erkent voor wat je doet en wie je bent).

Ik ben serieus van plan om nog eens aan een TV-programma mee te werken waar het mogelijk is mijn complexe man/vrouw-gevoel uit te diepen. Vooral in de hoop dat mensen -veel- ruimer gaan denken over mijn soort mensen en dat men ook -veel- minder snel aannames doet over "'t zal wel een vrouw in een mannenlichaam zijn" als ze een niet-passabele T* zien. In alle eerlijkheid ben ik al die angsten voor niet-acceptatie meer dan zat. 'k Heb te vaak meegemaakt dat het reuze mee valt...

Groetjes,

Frederique
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

natashya schreef:
Was jij niet dat lieve meisje met wie ik een paar jaar geleden uit eten geweest ben in Amsterdam?
Destijds gaf je op het forum ook al zo af op Janiek en andere T*'s met kinderen...

Nee, ook ik ben niet ziende doof en horende blind. Ook niet in andere woordsamenstellingen :wink:

'k Vraag me af wat je zo gedreven maakt in je missie...

Groetjes,

Frederique
Gast

Bericht door Gast »

ik_ben_wie_ik_ben schreef: Ik weet wel wat je bent, spijtoptant. Transseksueel wil je niet zijn, vrouw ben je niet. Je geeft af op transseksuelen die kinderen verwekt hebben (wat trouwens een grote minderheid van de transseksuelen is). Jaloers op wat jou allemaal niet gelukt is.
Moge je rusten in vrede.
Is dit trouwens geen ontkenning in jezelf wat je op mij projecteert?
Frederique_ schreef:
Angst, angst, angst....
post op angst!!
ik_ben_wie_ik_ben schreef:Misschien heeft E. wel hulp gehad bij het genderteam, dat weet je niet. .
Vrouwen en kinderen van T's krijgen NOOIT hulp van het genderteam.
Frederique_ schreef:
'k Vraag me af wat je zo gedreven maakt in je missie...
BIOVROUWEN en PARTNERS ALLER T'S VERENIGD EN VERZET U!!
wij beginnen de 4e femi golf!
ik_ben_wie_ik_ben schreef: Moge je rusten in vrede.
Wat is dit? een doodsdreigement of zo?
IK ben niet suicidaal hoor!
Zoek ook eens berichten na van anderen, over soortgelijke discussies als in deze thread. Maar daar gaat het jou niet om.
LISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! anna post hier met 2 accounts als 2 verschillende personen!
Plaats reactie