Hoger sterfte risico na sekse verandering

Algemeen

Moderator: Moderators

Gast

Bericht door Gast »

KirstenHershe schreef:
Overschot van gelijk heb je meid; no hard feelings maar wanneer een man, gekleed in nylonkousen en een aftandse pruik op, zichzelf de status van Transseksueel of T-girl geeft, nou dan sla ik alvast groen uit.
Ik weet niet of je wel eens naar de virgin bent geweest of naar de VU? Maar er zijn er genoeg die gekleed gaan in nylonkousen en aftandse pruiken die zich voor VROUW uitgeven, TS is tot daaraantoe, maar nee, ze zijn gewoon "vrouw,punt"!
En zo zijn er vele hoor, neem maar eens een kijkje op bv. Netlog,
wie en wat zichzelf daarop allemaal Transseksueel of zelfs vrouw durft te noemen, ik ben vaak beschaamd in hun plaats.
Zoveel verschil is er niet tussen de netlog profielen en die van travestie.org?
Waar leg jij de grens, qua slecht geklede, mannelijke types die zich 'vrouw' of 'ts' noemen?
Want de profielen zijn bijkans hetzelfde. Bovendien staan hier ook de meest ranzigste contact ads.

en tjah, als mensen uit de buitenwereld die ranzige ads en de profielen op org zien ............
Maar zulke types maken het nou net voor ons, mensen die serieus met hun ding bezig zijn, heel ingewikkeld en moeilijk naar de buitenwereld toe.
Probeer dan maar es mensen ervan te overtuigen dat een Transseksueel
niet "zomaar een man is met een pruik op". :wink:
Dat soort types zouden het jou als TS juist makkelijker moeten maken, als ik tenminste mag aannemen dat jij als TS en met behulp van hormonen, meer oefening en naar ik hoop ook authenticiteit (maar dat laat zich raden) er beter uit zal zien en overkomen dan een TV?
Gast

Bericht door Gast »

KirstenHershe schreef: Overschot van gelijk heb je meid; no hard feelings maar wanneer een man, gekleed in nylonkousen en een aftandse pruik op, zichzelf de status van Transseksueel of T-girl geeft, nou dan sla ik alvast groen uit.
Ik nam even een kijkje onder je www knop en op je yahooprofiel en je picturetrail. En ik kreeg een acute aanval van plaatsvervangende schaamte.

http://groups.yahoo.com/group/Kirsten_hershe/

Sorry hoor, ik zie nog net geen nylonpruik, maar je zit daar toch echt met smakeloze netkousen aan, zonder dat je groen uitslaat...

ehm, beautiful? vrouw? oh, nee, shemale?
wie en wat zichzelf daarop allemaal Transseksueel of zelfs vrouw durft te noemen, ik ben vaak beschaamd in hun plaats.
Dat jij jezelf de status van Transseksueel of T-girl geeft, daar sla ik alvast groen van uit.
Dat meen je toch niet??

"Lover of Leather, Uniforms, Boots Gloves
"I let my members screw me!"
"Hi Mister, I'm your little T-Girl, I am proud to be a pure bred TS slut - fresh out the back of the truck!"

Transvestite domination is Mistress Kirsten's passion. She is a beautiful TS with a truly fetish mind. You will be forced to do things HER way for HER PLEASURE She seeks submissive men so she can use them. She will train you so can please her the way she wants it. This site contains facesitting, smothering, golden showers, footworship...
(sorry ik heb het niet verzonnen dat staat gewoon op jouw profiel openbaar te vinden onder jouw www-knop!!)

Nou, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg serieus voor de buitenwereld hoor!

Wil je daarmee zeggen dat jij als hoerig shemalesletje (zo omschrijf je je op je yahooprofiel) niet ingewikkeld bent voor de buitenwereld dan?
Maar zulke types maken het nou net voor ons, mensen die serieus met hun ding bezig zijn, heel ingewikkeld en moeilijk naar de buitenwereld toe.
Ik sla hier steil achterover!
Probeer dan maar es mensen ervan te overtuigen dat een Transseksueel geen totaal sex en fetisj geobsedeerd shemalesletje is met een mannelijk gezicht: http://s241.photobucket.com/albums/ff77/KirstenHershe/

heeeeeeeeel geloofwaardig ja.........

"Hello,

No they aren't any pics from me facesitting a slave yet.

If you wanne be my facesitting slave we have to make an appoitment.

Kisses,
Kirsten"
Dat staat in je eigen yahoo groep, ook te vinden onder je www knop.

Need I say more? Ik val weer van de ene verbazing in de andere.

P.s: leef jij als 'vrouw'?!? Of speelt dit zich alleen op het net af?
Ik hoop van ganser harte het laatste. Als jij als 'vrouw' leeft dan is dat beslist niet goed voor de beeldvorming van T's in de buitenwereld.

De buitenwereld zou groen uitslaan van acute misselijkheid bij het zien van zoveel ranzigheid.
ik_ben_wie_ik_ben
ff weer wat posten

Bericht door ik_ben_wie_ik_ben »

Lekker op dreef ?
Gast

Bericht door Gast »

ik_ben_wie_ik_ben schreef:Lekker op dreef ?
rare reactie voor een heterovrouw die maar amper bekend is met T's hoor
de gemiddelde bio vrouw die dit allemaal zou zien en lezen gaat gillend op de loop voor zoveel ranzigheid

Jij dus niet.... Anna.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

natashya schreef:
KirstenHershe schreef: Overschot van gelijk heb je meid; no hard feelings maar wanneer een man, gekleed in nylonkousen en een aftandse pruik op, zichzelf de status van Transseksueel of T-girl geeft, nou dan sla ik alvast groen uit.
Ik nam even een kijkje onder je www knop en op je yahooprofiel en je picturetrail. En ik kreeg een acute aanval van plaatsvervangende schaamte.

Sorry hoor, ik zie nog net geen nylonpruik, maar je zit daar toch echt met smakeloze netkousen aan, zonder dat je groen uitslaat...

Dat jij jezelf de status van Transseksueel of T-girl geeft, daar sla ik alvast groen van uit.
Dat meen je toch niet??

"Hi Mister, I'm your little T-Girl, I am proud to be a pure bred TS slut - fresh out the back of the truck!"

Transvestite domination is Mistress Kirsten's passion. She is a beautiful TS with a truly fetish mind. You will be forced to do things HER way for HER PLEASURE She seeks submissive men so she can use them. She will train you so can please her the way she wants it. This site contains facesitting, smothering, golden showers, footworship...
(sorry ik heb het niet verzonnen dat staat gewoon op jouw profiel openbaar te vinden onder jouw www-knop!!)

Wil je daarmee zeggen dat jij als hoerig shemalesletje (zo omschrijf je je op je yahooprofiel) niet ingewikkeld bent voor de buitenwereld dan?
Probeer dan maar es mensen ervan te overtuigen dat een Transseksueel geen totaal sex en fetisj geobsedeerd shemalesletje is met een mannelijk gezicht: http://s241.photobucket.com/albums/ff77/KirstenHershe/

"Hello,

Kisses,
Kirsten"

Ik hoop van ganser harte het laatste. Als jij als 'vrouw' leeft dan is dat beslist niet goed voor de beeldvorming van T's in de buitenwereld.

De buitenwereld zou groen uitslaan van acute misselijkheid bij het zien van zoveel ranzigheid.
Natashya lekker op dreef, ze zit op haar ezel nu... hihi...

Lieverd, die foto's dateren uit een lang vervlogen tijdperk,
sommige dateren zelfs nog uit de vorige eeuw, ondertussen is er al héél wat veranderd hiero maar dat blijft voorlopig lekker geheim. :P :wink:

En laten we nou allemaal bijzonder groen uitslaan van jou sletterige reactie wat een prachtig voorbeeld is van hoe testosterone nou in feite bij een man tekeer gaat.

Let nou maar op dat je je hoofd niet stoot bij het steil achterover slaan.
Wie weet welke reacties er dan nog allemaal uit jou hand tevoorschijn komen. :P

Als je 't niet kan hebben dan kijk je simpelweg niet naar mijn Yahoo groep
en loop je niet te lullen over de "foto's na behandeling permanente ontharing" op mijn Photobucket account.

Het is maar dat je het weet lieve schat.

Hoogachtend,

Een sletterige TV met smakeloze netkousen én een nylonpruik. :wink:

PS en nee, ik pas mijn stelling van mijn voorgaande post niet aan en blijf dezelfde mening delen.
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

KirstenHershe schreef:
natashya schreef:

Dat meen je toch niet??

"Hello,

Kisses,
Kirsten"

Natashya lekker op dreef, ze zit op haar ezel nu... hihi...

Lieverd, die foto's dateren uit een lang vervlogen tijdperk,
sommige dateren zelfs nog uit de vorige eeuw, ondertussen is er al héél wat veranderd hiero maar dat blijft voorlopig lekker geheim. :P :wink:

En laten we nou allemaal bijzonder groen uitslaan van jou sletterige reactie wat een prachtig voorbeeld is van hoe testosterone nou in feite bij een man tekeer gaat.

Let nou maar op dat je je hoofd niet stoot bij het steil achterover slaan.
Wie weet welke reacties er dan nog allemaal uit jou hand tevoorschijn komen. :P

Als je 't niet kan hebben dan kijk je simpelweg niet naar mijn Yahoo groep
en loop je niet te lullen over de "foto's na behandeling permanente ontharing" op mijn Photobucket account.

Het is maar dat je het weet lieve schat.

Hoogachtend,

Een sletterige TV met smakeloze netkousen én een nylonpruik. :wink:

PS en nee, ik pas mijn stelling van mijn voorgaande post niet aan en blijf dezelfde mening delen.

Kleine aanvulling; heb net mijn Yahoo homepage aangepast (inclusief foto! :wink:), link naar m'n group in mijn handtekening verwijderd
en vervangen door mijn Flickr account én mijn Photobucket album is nu privaat ingesteld (dus zonder paswoord kom je er niet op).

Flauw hé?!! :P :lol: :wink:

owja, ben ook net fan geworden van de groep op Facebook "'t wil nie zeggen omdat ge schoon zijt dat heel de wereld aan uw voeten ligt, trut'".
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
ik_ben_wie_ik_ben
ff weer wat posten

Natashya is echt het zonnetje in huis.
Gast

Bericht door Gast »

KirstenHershe schreef: En laten we nou allemaal bijzonder groen uitslaan van jou sletterige reactie wat een prachtig voorbeeld is van hoe testosterone nou in feite bij een man tekeer gaat.
Ik hou er niet een gore, ranzige, oversekste yahoogroep op na hoor.......en nee, 'beautiful' ben je zeker niet op die foto's. Het is wel typisch iets voor een door testosteron op hol geslagen ranzige fetisj TV, zeg nou zelf. Wat door testosteron gedreven gore ranzigheid betreft sla jij werkelijk alles!
loop je niet te lullen

héél vrouwelijk taalgebruik ook hoor
Een sletterige TV met smakeloze netkousen
én bijzonder lelijk/mannelijk ook.
Kleine aanvulling; heb net mijn Yahoo homepage aangepast (inclusief foto! ), link naar m'n group in mijn handtekening verwijderd
en vervangen door mijn Flickr account én mijn Photobucket album is nu privaat ingesteld (dus zonder paswoord kom je er niet op)
Wel wat aan de late kant, maar gelukkig maar dan. Stel je voor dat andere onwetende lezers nietsvermoedend op je www knop drukken en volkomen onvoorbereid die gore ranzigheid te zien en te lezen krijgen.
Ik_ben_wie_ik_ben schreef: Natashya is echt het zonnetje in huis.
en geheel zonder zelfmoordneigingen!

:wink: :lol:
ik_ben_wie_ik_ben
ff weer wat posten

[quote="natashya"] en geheel zonder zelfmoordneigingen!
:wink: :lol: [/quote]
Bewijs dat eens 8) 8)
ik_ben_wie_ik_ben
ff weer wat posten

Zelfs quoten van jou lukt niet meer, zo onwijs goed ben je.

Maar het onderwerp van deze topic klopt niet meer. Natasya, kun je geen apart onderwerp beginnen met hoe treiter ik het beste ? Kun je jezelf volledig op uitleven, het ritme heb je al te pakken nu.
Gast

Bericht door Gast »

ik_ben_wie_ik_ben schreef: Bewijs dat eens 8) 8)
dmv van een zielig interview in een krant?
not my cup or tea
ik_ben_wie_ik_ben
ff weer wat posten

natashya schreef:dmv van een zielig interview in een krant?
not my cup or tea
Hmm, ben je nu jaloers dat Anna wel aandacht kreeg en jij niet ? Zou er dan toch nog iets vrouwelijks in jou schuilen ???
Dan weet je nog maar een klein deel van wat ze allemaal gedaan heeft indertijd. En ja, hoe vreemd voor jou ook, E heeft indertijd wel hulp gehad van het genderteam.
Gast

Bericht door Gast »

ik_ben_wie_ik_ben schreef:
natashya schreef:dmv van een zielig interview in een krant?
not my cup or tea
Hmm, ben je nu jaloers dat Anna wel aandacht kreeg en jij niet ? Zou er dan toch nog iets vrouwelijks in jou schuilen ???

Je eerste zelfmoordpoging was toch omdat je geen aandacht kreeg van E?
Dan weet je nog maar een klein deel van wat ze allemaal gedaan heeft indertijd.
nou, ik zal het je vertellen:pas na de srs en diverse zelfmoordpogingen pre en post op als 'vrouw' leren leven!
bij sollicitaties steeds afgewezen ivm een duidelijk TS verleden
en nu in de WAO
nou nou, poeh poeh, die Anna heeft heeeeeeeeeeel wat bereikt hoor!

E heeft indertijd wel hulp gehad van het genderteam.
de hulp aan E is blijkbaar een soort T hersenspoeling geweest dat ze voor de TWEEDE keer en blijkbaar weer doodongelukkig met een zwaar egoistische T eindigd???

Natasya, kun je geen apart onderwerp beginnen met hoe treiter ik het beste ? Kun je jezelf volledig op uitleven, het ritme heb je al te pakken nu
jij noemt het treiteren, ik noem het de waarheid benoemen
begin jij nou maar een topic vol fleurige rozegeur en maneschijn verhalen over je leven als 'passabele vrouw'
en dan toevoegen: de lezer mag er zelf uithalen wat waar is en wat gefantaseerd

8)
ik_ben_wie_ik_ben
ff weer wat posten

Ik denk dat iemand die ook maar een beetje verstand heeft niet afgaat op wat jij schrijft en wat jij uit een interview haalt. Je kent geen van beiden persoonlijk, kent maar een heel klein stukje van alles, en toch vind je dat je op basis daarvan heel veel conclusies kunt trekken. Ik hoop dat de moderators van dit forum ook eens in de gaten gaan krijgen dat je iemand bent die een ander het licht in de ogen niet gunt. Wat wel of niet waar is wat je zegt maakt daarbij helemaal niets meer uit. Wat recht is praat jij toch krom vv.
En je durft nog niet eens in te gaan op wat anderen over jou schrijven, alleen maar alles afkraken en op iedereen die op jou durft re reageren geef je af als je ook maar een druppeltje ziet.
Eigenlijk ben je meest zielige figuur hier Natashya, en moet iedereen verschrikkelijk medelijden met je hebben dat je dit nodig hebt om jezelf nog een beetje overeind te kunnen houden. De testosteron in je zal er wel voor zorgen dat je dit nodig hebt.

En waarom doe je bij je poll nu opeens geen bron vermelden met link ? Zelf verzonnen natuurlijk, zoals je heel veel uit je grote zuigt (ja, iets anders zul je wel genoeg zuigen tenslotte).
Gast

Bericht door Gast »

maar anna toch
je gunde jezélf het licht in je ogen niet......al die zelfmoordpogingen he? om over het licht in de ogen van E nog maar te zwijgen. toch?

trouwens over de testo.
jouw testo heeft er voor gezorgd dat jij in de volle wetenschap als een 'vrouw. punt.' nog even een 3e kind verwekt hebt!

waarschijnlijk ZONDER 1 moment stil te staan bij de toekomst van de kinderen en de relatie met E.

Die nabije toekomst bestond dus uit een onpassabele naar aandacht hunkerende TS die diverse zelfmoordpogingen onderneemt en die daarbij natuurlijk nul komma nul aandacht voor de 3 kinderen en E had?

Beste Anna, volgens mij gunde jij je eigen kinderen het licht in de ogen niet eens!

Heb je je zelf nou niet genoeg voor schut gezet? je fantasieverhalen over hoe geslaagd, passabel en onproblematisch je bent zijn inmiddels ontmaskerd dankzij dat interview ...
Plaats reactie