Ik weet niet of je wel eens naar de virgin bent geweest of naar de VU? Maar er zijn er genoeg die gekleed gaan in nylonkousen en aftandse pruiken die zich voor VROUW uitgeven, TS is tot daaraantoe, maar nee, ze zijn gewoon "vrouw,punt"!KirstenHershe schreef:
Overschot van gelijk heb je meid; no hard feelings maar wanneer een man, gekleed in nylonkousen en een aftandse pruik op, zichzelf de status van Transseksueel of T-girl geeft, nou dan sla ik alvast groen uit.
Zoveel verschil is er niet tussen de netlog profielen en die van travestie.org?En zo zijn er vele hoor, neem maar eens een kijkje op bv. Netlog,
wie en wat zichzelf daarop allemaal Transseksueel of zelfs vrouw durft te noemen, ik ben vaak beschaamd in hun plaats.
Waar leg jij de grens, qua slecht geklede, mannelijke types die zich 'vrouw' of 'ts' noemen?
Want de profielen zijn bijkans hetzelfde. Bovendien staan hier ook de meest ranzigste contact ads.
en tjah, als mensen uit de buitenwereld die ranzige ads en de profielen op org zien ............
Dat soort types zouden het jou als TS juist makkelijker moeten maken, als ik tenminste mag aannemen dat jij als TS en met behulp van hormonen, meer oefening en naar ik hoop ook authenticiteit (maar dat laat zich raden) er beter uit zal zien en overkomen dan een TV?Maar zulke types maken het nou net voor ons, mensen die serieus met hun ding bezig zijn, heel ingewikkeld en moeilijk naar de buitenwereld toe.
Probeer dan maar es mensen ervan te overtuigen dat een Transseksueel
niet "zomaar een man is met een pruik op".