Ik moet ook maar eens een duit in het zakje doen denk ik, ik kan, met al die forumdiva's hier, niet achterblijven toch ( sorry Johnn ik weet zo gauw niet wat het mannelijk equivalent is van een diva
![:oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
De yahoogroep waar ik toevallig owner van ben, staat hier gelinkt op deze site en wel op de partnerpagina, dus de partners van, kunnen er zonder problemen bij komen. Wel merk ik inderdaad dat de internetskills vaak te wensen overlaat en dat daardoor de drempel hoger is om je bij de yahoogroep aan te melden. Maar daarbij bied ik alle hulp aan die mogelijk is. via het net dan wel via de telefoon. Dus daar is altijd uit te komen. En ik ben natuurlijk niet de enige die zich inzet voor de partners dus er is niemand die wij in de kou laten staan.
Dat ze hier op het partnerforum eigenlijk niet willen zijn kan ik helemaal begrijpen, ik heb het al eens in een andere thread gezegd, op dit forum ben je maar tot zover prive ......want iedereen kan meelezen. De weerzin om op zijn/haar favo site gezellig mee te doen is te begrijpen want stel je voor dat zij/hij het opvat als een goedkeuring. In een pril stadium, als iemand net weet dat de partner een T*girl is, kan ik me zo voorstellen dat een gesloten groep misschien veel nuttiger is.
Wat hebben wij vroeger nu meegekregen van Travestie ? toch alleen dat het verklede mannen zijn die het voor de kick doen. Dus er komt ook nog een stuk schaamtegevoel bij kijken. Tuurlijk leer je dat op den duur wel af (of niet) Maar dan is het toch prettiger dat je helemaal besloten, zonder pottekijkers je zegje kunt doen zonder dat *één of andere T*girl* (no offence) daar haar ongezouten mening/oordeel over kan geven
dat je als partner de verhalen wel herkend is het nuttige van een open forum. digibeet of niet. Als je tot hier komt dan is die ene stap verder, naar de yahoogroep helemaal niet zo'n grote......
Helaas echter en dat is dan wel moeilijk. Zijn het vaak de T*s zelf die zich aanmelden voor hun partner. Misschien met alle goede bedoelingen maar toch werkt dat niet. de partners van moeten het echt zelf willen......
Ik noem het maar the best of both worlds en zie het zonnig in. Dit open forum en de besloten yahoogroep hebben beide bestaansrecht.
En als het aan mij ligt zal dat ook zo blijven.
Groetjes Bibi