Mijn man geeft vertelt dat hij cd is

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Bibi »

Hai all,

Ik moet ook maar eens een duit in het zakje doen denk ik, ik kan, met al die forumdiva's hier, niet achterblijven toch ( sorry Johnn ik weet zo gauw niet wat het mannelijk equivalent is van een diva :oops: ).

De yahoogroep waar ik toevallig owner van ben, staat hier gelinkt op deze site en wel op de partnerpagina, dus de partners van, kunnen er zonder problemen bij komen. Wel merk ik inderdaad dat de internetskills vaak te wensen overlaat en dat daardoor de drempel hoger is om je bij de yahoogroep aan te melden. Maar daarbij bied ik alle hulp aan die mogelijk is. via het net dan wel via de telefoon. Dus daar is altijd uit te komen. En ik ben natuurlijk niet de enige die zich inzet voor de partners dus er is niemand die wij in de kou laten staan.

Dat ze hier op het partnerforum eigenlijk niet willen zijn kan ik helemaal begrijpen, ik heb het al eens in een andere thread gezegd, op dit forum ben je maar tot zover prive ......want iedereen kan meelezen. De weerzin om op zijn/haar favo site gezellig mee te doen is te begrijpen want stel je voor dat zij/hij het opvat als een goedkeuring. In een pril stadium, als iemand net weet dat de partner een T*girl is, kan ik me zo voorstellen dat een gesloten groep misschien veel nuttiger is.
Wat hebben wij vroeger nu meegekregen van Travestie ? toch alleen dat het verklede mannen zijn die het voor de kick doen. Dus er komt ook nog een stuk schaamtegevoel bij kijken. Tuurlijk leer je dat op den duur wel af (of niet) Maar dan is het toch prettiger dat je helemaal besloten, zonder pottekijkers je zegje kunt doen zonder dat *één of andere T*girl* (no offence) daar haar ongezouten mening/oordeel over kan geven

dat je als partner de verhalen wel herkend is het nuttige van een open forum. digibeet of niet. Als je tot hier komt dan is die ene stap verder, naar de yahoogroep helemaal niet zo'n grote......
Helaas echter en dat is dan wel moeilijk. Zijn het vaak de T*s zelf die zich aanmelden voor hun partner. Misschien met alle goede bedoelingen maar toch werkt dat niet. de partners van moeten het echt zelf willen......
Ik noem het maar the best of both worlds en zie het zonnig in. Dit open forum en de besloten yahoogroep hebben beide bestaansrecht.
En als het aan mij ligt zal dat ook zo blijven.

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Bibi,

Goed stukje....
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden (hoewel ik er wel een zwakke poging toe heb gedaan :lol: )

Groetjes,
Johnn.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Bibi, dat is in feite wat ik bedoelde.... en herkenbaar.. Ik zie het aan mijn partner. Die zit met grote regelmaat en met zeer veel plezier in een (verborgen) forum met allerlei vrouwen over borstvoeding, zwangerschappen en kinderen te beppen .. Daar hebben ze mij inderdaad ook niet bij nodig.. daar heb ik dan ook alle begrip voor..

Maar waar het mij omging.. was dít forum .. dat zou je ook op 'verborgen' kunnen zetten .. net als het transsexualiteitsforum .. en daarmee verklein je dan weer de door jou genoemde drempel. Maar omdat het hier gaat over onderwerpen die gerelateerd zijn aan de travestie en transsexualiteit heeft dat ook interessante kanten voor ons.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Nathalie

Je posting is me duidelijk, ieder geval duidelijk genoeg om te snappen wat je zegt. En ja ben het met je eens er worden interessante dingen geschreven hier voor ons.

Alleen komt bij mij dan de vraag naar boven : Is dit stukje forum voor ons of nou juist voor die partner. Ik heb nog geen partner maar lijkt mij dat ze juist hier in vertrouwen dinegn kwijt kunnen die hun partner niet kunnen zien.

Ik weet het niet, tis lastig, voel wat voor jou woorden maar de andere kant is ook erg belangrijk !

Liefs
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Wat is nu eigenlijk het probleem, sweet Pam ?
Een eigen stukje waar 'wij' niet (mogen) komen is er al (ik heb bibi's partnerpagina daaromtrent ook maar eens gelezen).... en in dit forum posten de partners niet of nauwelijks.

En toch, blijf ik het jammer vinden dat de belangrijke verhalen en ervaringen van de partners van T*'s nu nog meer de anonimiteit in gaan. Juist de T*'s zelf kunnen daar mijns inziens veel van leren. Al was het maar dat ze dan eens inzien hoe de andere sexe het beleeft. En dat het niet alleen maar gebaseerd kan zijn op het eigen egocentrische denken. Dat het een samenspel is of moet worden. Dat er van beide partijen uit belangen zijn die gezien moeten worden en vervolgens recht gedaan moeten worden wil je er samen ooit uitkomen. Daar is niet alleen de T* in kwestie voor nodig maar ook de partner .. en tja.. als die zich uitsluitend ophoudt in een yahoogroep .. dan kom je er niet.

Of wel ?

Maar goed, ik begrijp dat doordraven in deze niet zoveel nut heeft. Het is en blijft aan de partners hierin een keuze te maken. Het is en blijft tenslotte hun forum en hun roep om een eigen plekje. Daar wil ik me best in inleven....

Bij deze dan.
Afbeelding
Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Bibi »

Hai Nathalie,

Ik begrijp je wel maar wat jij wilt is het kip en het ei.
Enerzijds posten de partners op de groep omdat het in beslotenheid en vertrouwen kan op de yahoogroep.
Dat doen ze ook alleen maar onder die omstandigheden, Jij zou willen dat dat ook in het openbaar forum gebeurt maar omdat het openbaar is zullen ze dat dus niet doen........

En ik weet dat je dit forum verborgen kunt maken maar dan vind ik persoonlijk de drempel te hoog.

Als ik mezelf naga ben ik blij met de groep, omdat dit niet *mijn* site is.
En nee ik probeer niet twee kampen te creeeren maar kijk nou eens naar de hoeveelheid sites, clubs en groepen voor T*s in alle soorten en maten. En zet daar tegenover de sites groepen en clubs voor de partners vanT*s.
Steekt wel magertjes af !

Nathalie, laat eens horen wat jou partner hier van denkt ?

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik was al van plan het er bij te laten zitten, Bibi. Want, zoals ik al schreef, ik begrijp best waarom een eigen plekje prettig kan zijn. Ik gaf slechts de redenen aan waarom ik dat jammer vind.

Maar kom nou niet aan met het non-argument dat er zoveel informatieve websites voor travestieten zouden zijn. Dan sla je de plank toch echt mis. Ik zit inmiddels heel wat jaartjes op het net. En het gebruik van zoekmachines is me bekend. En travestie.org is echt een van de weinige die werk maakt van gerichte, interactieve en actuele informatie op travestie gebied. En niet in de laatste plaats mede door de gebruikers zélf. De rest deel ik in op persoonlijke websites, commerciële initiatieven, ego-muren en sex-gerelateerde websites. (die indeling is discutabel, dat weet ik. Maar het is mijn indeling. Dus puh ;-P)

En voor wat betreft mijn partner, die verkiest om voor haar goede redenen slechts voor het zo af en toe lezen van dit forum en het niet reageren daarop. (al reageert ze wel eens op míjn berichtgeving die ik daardoor dan ook nog wel eens achteraf iets nuanceer :-? ) En aangezien ze vast van plan is daarmee door te gaan zal ze ook nooit geinteresseerd kunnen raken in de verwikkelingen en perikelen van de partners aangezien deze (gelet op jouw verhaal) de ondergrondse verkiezen. Zo blijft het helaas een iets te marginaal gebeuren en haal je de discussie nog maar erg moeilijk uit het ondergrondse circuit.

Maar nogmaals, da's slechts mijn mening. Neem het aan, wuif het weg of negeer het: ik vind het allemaal best. :wink:
Afbeelding
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nathalie,

Helaas begrijp ik niet wat het is dat jij jammer vindt.

Vind je het jammer dat de partners zelf kiezen om hun discussies over ons te voeren zonder inkijk van ons? Je hebt misschien gelijk dat wij er beter van zou kunnen worden, door beter te begrijpen hoe zij op ons reageren, en daardoor zou het beter kunnen zijn voor de relatie als geheel. Daarentegen, als zij weten dat wij meelezen, zouden zij misschien niet zo openhartig met elkaar praten, waardoor het voordeel daarvan teniet wordt gedaan. Uiteindelijk is het hun keus en dat moeten wij respecteren. Er is gekozen dan voor zonder inkijk van ons. Als je dat jammer vindt, dan is een gesloten forum binnen Travestie.org ook geen oplossing.

Of vind het jammer dat er gekozen is om buiten Travestie.org een site op te zetten? Ook hier geldt dat er voor beide argumenten wat valt te zeggen. En m.i. is er nu een optimale oplossing: De groep staat apart van Travestie.org, maar partners kunnen de weg daar vinden hiervandaan, en ook daarvandaan kunnen ze de weg terugvinden.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

... zie hierboven...
If all else fails, buy new shoes
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Beide, lisa.. met nadruk op de eerste alinea

(Je begrijpt het dus wél ;)
Afbeelding
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nathalie schreef:De rest deel ik in op persoonlijke websites, commerciële initiatieven, ego-muren en sex-gerelateerde websites. (die indeling is discutabel, dat weet ik. Maar het is mijn indeling. Dus puh ;-P)
Nee, die indeling is arbitrair. Iedere andere indeling is even legaal als de jouwe. Vergelijk het maar met verschil tussen kleine en grote, dat is ook subjectief, iedere afspraak is even legaal of illegaal.
Nathalie schreef:Ik was al van plan het er bij te laten zitten, Bibi. Want, zoals ik al schreef, ik begrijp best waarom een eigen plekje prettig kan zijn. Ik gaf slechts de redenen aan waarom ik dat jammer vind.
Een soort van gelijke discussie was een tijdje terug gaande over het TS-forum. Absolute openheid is echter een illusie, of dat nu over TS, TG of partners gaat. Het taboe over T* is nog zo aanwezig dat afgeschermde plekken op internet bittere noodzaak zijn.
Nathalie schreef:En voor wat betreft mijn partner, die verkiest om voor haar goede redenen slechts voor het zo af en toe lezen van dit forum en het niet reageren daarop. (al reageert ze wel eens op míjn berichtgeving die ik daardoor dan ook nog wel eens achteraf iets nuanceer :-? ) (...)

Maar nogmaals, da's slechts mijn mening. Neem het aan, wuif het weg of negeer het: ik vind het allemaal best. :wink:
Nee, vind het niet allemaal best en blijf met fel formuleren en zonder aanziens des tijds standpunten in te nemen, ook al zijn ze impopulair en ongenuanceerd. De afgelopen negen maanden heb ik jou leren kennen als iemand die fel is maar met het hart op de juiste plek. Je lijkt daarin op mij, ik werd en word ook wel eens hard aangevallen op standpunten die niet tot het grote grijze gemiddelde. Ook ik moet wel eens wat terugnemen.

Maar blijf jezelf en word geen grijze eenheidsworst. Lievers, blijf onverminderd Nathalie die kleur kan bekennen én herkennen.
liefs, Josette
smelanie
daar ben ik weer

Bericht door smelanie »

hallo pruts,

Ik weet het zelf ook pas 3 mnd,en ik vind het soms ook nog moeilijk om hem te zien.
Mijn tipje: ik ga altijd tegen hem aanzitten en een dvdtje kijken,en dan kijk ik met een oogje naar hoe hij eruit ziet,als hij op staat en ergens heen loopt dan kijk ik pas goed als ik hem niet aan kijk.
Als je op deze manier begint te kijken,dan laat jij jezelf er aan wennen.
Het is niet raar en niet aso om zo te kijken,want je moet jezelf de tijd gunnen om er aan te wennen.

Als we gaan winkelen dan wijst hij wel eens iets aan voor mij,en dan zeg ik als ik het niks vind,misschien wat voor jou?
Zodoende laat je hem ook weten dat je het goed vind als hij het zelf leuk vind.

Vergeet niet dat "onze"mannen het er ongetwijfeld zelf even moeilijk mee hebben als dat wij hebben nog,zeker als ze het net verteld hebben. Daarom zijn grapjes maken heel goed,dan hou je de communicatie er over open.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Liefs melanie
ik hou van mijn vent zoals hij is!!!
Plaats reactie