Oh ja...?Esther schreef:Waar je het vandaan haalt dat ik anderen omlaag haal ontgaat me een beetje. Ik vind alleen dat er hier op trav.org regelmatig een vertekend vrouwbeeld wordt gehanteerd. In een privemailtje aan jou heb ik het wel eens vrouwonvriendelijk genoemd. Een beetje generaliserend misschien, maar toch....
Iedereen mag natuurlijk zhaar eigen beleving hebben, maar mag ik daar dan misschien mijn eigen mening tegenover zetten?
Hier geef je je mening, hier heb ik niets tegen te zeggen, integendeel, ben er volledig mee eens.Esther schreef:Hoe je ook naar vrouwen als Neelie Kroes (allang geen Smit-Kroes meer), Annemarie Jorritsma, Hanja May-Weggen, en bijv. uit de oude doos Haya van Someren -Downer mag kijken, het zijn wel dames die hun mannetje hebben gestaan. Die er gewoon stonden als vrouw!
Dit is gewoon een zielige poging om ons te kat uit te delen.Esther schreef:Annegreet, Joost, Lisa,.... Iets wat jullie nooit zullen bereiken.
Hier herhaal je wat je in het PB destijds heb geschreven. Het is een mening waarover valt te discussieren, want wat mijn beeld van het vrouw-zijn is, weet jij niet precies. Maar ik begrijp waar je de veronderstelling vandaan haalt.Esther schreef:Ze voldoen dan wellicht niet aan jullie vertekende travabeeld van vrouw, ze waren wel echt!
En dit is natrappen.Esther schreef:En dat kan ik niet van iedereen hier zeggen.
Had je maar de twee opmerkingen weggelaten, dan had ik misschien zin gehad om een redelijk en inhoudelijk antwoord te komen. Maar niet wanneer je op zulke manier je persoonlijk aan mij richt.
Lisa