Herenrok

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

kan door het model komen, maar het hele gebeuren komt toch nog wel verwijfd over, dus ik denk niet dat je dit zult zien op straat...
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Tijn schreef:kan door het model komen, maar het hele gebeuren komt toch nog wel verwijfd over, dus ik denk niet dat je dit zult zien op straat...
lol... als je toch verwijfd moet overkomen, doe het dan ook goed denk ik maar :) :) :)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mireille schreef:
lol... als je toch verwijfd moet overkomen, doe het dan ook goed denk ik maar
Als ik morgen in het straatbeeld verschijn zal er toch hopelijk niemand denken dat dat de nieuwe herenmode is.

Irene
Kleine stapjes
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

inderdaad, hou de rok maar gewoon vrouwelijk, veel van die bierbuikmannen staat het toch niet :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Ik zou hem graag willen kopen maar hij is uitverkocht bij Otto :(
Ik kleed me zowel mannelijk als vrouwelijk en vind alles spannend wat er tussin valt. Helaas is dat zo weinig!!!!!

liefs,
Mina
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik zag deze een eeuwigheid geleden al in het publiek bij een optreden van een gothic-band. Vond de drager ervan een hele mooie man! stukken beter dan de gemiddelde hollandsche lamzak! Overigens over mooie mannen in rokken gesproken: Kim Wilde is bezig met een come back. Bij top of the pops heeft haar bassist (m) ook een rok aan: Leer, model schotse kilt. Heel mooi!

Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Gebruikersavatar
qt
dagelijks aanwezig
Berichten: 156
Lid geworden op: wo okt 18, 2006 14:35

Bericht door qt »

Zag laatst op mijn werk (in jongerencentrum) bij een gothic/metal optreden ook een heeeeel mooie jongen in zo'n rok ala die van de otto, maar dan nog met 4 grote metalen gespen overdwars van onder naar boven. Stond hem erg goed, ik kon mijn ogen niet van hem afhouden, maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat hij net een nog mooiere en stuk jongere versie van Robbie Williams was.

Zijn outfit was afgemaakt met een visnet-truitje met daaroverheen een bodywarmer waar de mannelijke buik en borstspieren werden gerepresenteerd door stukken traanplaat. En hij had roze haar :-)

Maarja, waarschijnlijk had 'ie ook mijn aandacht getrokken als 'ie in een juttezak had rondgelopen, maar ik vond zijn outfit hem geweldig staan, en hij zag er ozo mannelijk in uit.

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

zo wordt er bij mij ook op aangedrongen op bij het eerste optreden van m'n band samen met de drummer in zo'n lange zwarte rok te gaan rammen :-? het vervelende is dat ik dan niet meer bij m'n pedalen kom en dergelijke en hij ook niet :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Hoi Tijn,

Zou ik toch op zoek gaan naar een kilt. Nou meen ik me te herinneren dat de drummer van Rowwen Hêze ook een poos in een kilt heeft opgetreden. Hij vond het heerlijk: Niet zo plakkerig in je kruis en om je benen, meer ventilatie. Lange rok als drummer? Met de pedalen ezo... Wil dat wel?

Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

nee, dat drummen gaat dan volgens mij niet lukken. maar we gaan eerst nog even proberen om er onderuit te komen :wink:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

In de gothic scene is dat heel normaal, ik zag er vorig jaar ook een in een pretpark en al velen jarene gelden een engelsman in een schotse kilt op de pistes in oostenrijk. Heeft m.i. niets met onze wereld te maken.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
qt
dagelijks aanwezig
Berichten: 156
Lid geworden op: wo okt 18, 2006 14:35

Bericht door qt »

Irene schreef:In de gothic scene is dat heel normaal, ik zag er vorig jaar ook een in een pretpark en al velen jarene gelden een engelsman in een schotse kilt op de pistes in oostenrijk. Heeft m.i. niets met onze wereld te maken.
Dit topic ging toch ook over hoe een rok ook de man kan maken, ipv er een vrouw van te maken? En daarnaast heeft de gothic-scene zeker wel veel met wat jij bedoelt met 'onze wereld' te maken. Er lopen heel wat TV's en TS rond in de gothic scene, androgyne mensen zijn gezien in dei scene en ook heeft de gemiddelde vrouwelijke gothic outfit alle ingredienten voor de fetisj-travestiet, zoals lak, leer en corsetten e.d.

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Quinty schreef:
Dit topic ging toch ook over hoe een rok ook de man kan maken, ipv er een vrouw van te maken?
Ja sorry, daar heb je gelijk in.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

quintytamara schreef: Dit topic ging toch ook over hoe een rok ook de man kan maken, ipv er een vrouw van te maken? En daarnaast heeft de gothic-scene zeker wel veel met wat jij bedoelt met 'onze wereld' te maken. Er lopen heel wat TV's en TS rond in de gothic scene, androgyne mensen zijn gezien in dei scene en ook heeft de gemiddelde vrouwelijke gothic outfit alle ingredienten voor de fetisj-travestiet, zoals lak, leer en corsetten e.d.

Groetjes,
Quinty
Maar waarom voelen ze zich daartoe aangetrokken? Omdat men daar over het algemeen heel makkelijk word geaccepteerd en niks 'raar' is.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Juliette,

Ook in "onze wereld" wordt het veel gemakkelijker geaccepteerd dan "we" van te voren denken. Je moet 't wel durven, natuurlijk.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie