Herenrok
Moderator: Moderators
- mireille
- Eredivisie
lol... als je toch verwijfd moet overkomen, doe het dan ook goed denk ik maarTijn schreef:kan door het model komen, maar het hele gebeuren komt toch nog wel verwijfd over, dus ik denk niet dat je dit zult zien op straat...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Ik zag deze een eeuwigheid geleden al in het publiek bij een optreden van een gothic-band. Vond de drager ervan een hele mooie man! stukken beter dan de gemiddelde hollandsche lamzak! Overigens over mooie mannen in rokken gesproken: Kim Wilde is bezig met een come back. Bij top of the pops heeft haar bassist (m) ook een rok aan: Leer, model schotse kilt. Heel mooi!
Ciska
Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Zag laatst op mijn werk (in jongerencentrum) bij een gothic/metal optreden ook een heeeeel mooie jongen in zo'n rok ala die van de otto, maar dan nog met 4 grote metalen gespen overdwars van onder naar boven. Stond hem erg goed, ik kon mijn ogen niet van hem afhouden, maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat hij net een nog mooiere en stuk jongere versie van Robbie Williams was.
Zijn outfit was afgemaakt met een visnet-truitje met daaroverheen een bodywarmer waar de mannelijke buik en borstspieren werden gerepresenteerd door stukken traanplaat. En hij had roze haar
Maarja, waarschijnlijk had 'ie ook mijn aandacht getrokken als 'ie in een juttezak had rondgelopen, maar ik vond zijn outfit hem geweldig staan, en hij zag er ozo mannelijk in uit.
Groetjes,
Quinty
Zijn outfit was afgemaakt met een visnet-truitje met daaroverheen een bodywarmer waar de mannelijke buik en borstspieren werden gerepresenteerd door stukken traanplaat. En hij had roze haar
Maarja, waarschijnlijk had 'ie ook mijn aandacht getrokken als 'ie in een juttezak had rondgelopen, maar ik vond zijn outfit hem geweldig staan, en hij zag er ozo mannelijk in uit.
Groetjes,
Quinty
chick on a mission
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Hoi Tijn,
Zou ik toch op zoek gaan naar een kilt. Nou meen ik me te herinneren dat de drummer van Rowwen Hêze ook een poos in een kilt heeft opgetreden. Hij vond het heerlijk: Niet zo plakkerig in je kruis en om je benen, meer ventilatie. Lange rok als drummer? Met de pedalen ezo... Wil dat wel?
Ciska
Zou ik toch op zoek gaan naar een kilt. Nou meen ik me te herinneren dat de drummer van Rowwen Hêze ook een poos in een kilt heeft opgetreden. Hij vond het heerlijk: Niet zo plakkerig in je kruis en om je benen, meer ventilatie. Lange rok als drummer? Met de pedalen ezo... Wil dat wel?
Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Dit topic ging toch ook over hoe een rok ook de man kan maken, ipv er een vrouw van te maken? En daarnaast heeft de gothic-scene zeker wel veel met wat jij bedoelt met 'onze wereld' te maken. Er lopen heel wat TV's en TS rond in de gothic scene, androgyne mensen zijn gezien in dei scene en ook heeft de gemiddelde vrouwelijke gothic outfit alle ingredienten voor de fetisj-travestiet, zoals lak, leer en corsetten e.d.Irene schreef:In de gothic scene is dat heel normaal, ik zag er vorig jaar ook een in een pretpark en al velen jarene gelden een engelsman in een schotse kilt op de pistes in oostenrijk. Heeft m.i. niets met onze wereld te maken.
Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Maar waarom voelen ze zich daartoe aangetrokken? Omdat men daar over het algemeen heel makkelijk word geaccepteerd en niks 'raar' is.quintytamara schreef: Dit topic ging toch ook over hoe een rok ook de man kan maken, ipv er een vrouw van te maken? En daarnaast heeft de gothic-scene zeker wel veel met wat jij bedoelt met 'onze wereld' te maken. Er lopen heel wat TV's en TS rond in de gothic scene, androgyne mensen zijn gezien in dei scene en ook heeft de gemiddelde vrouwelijke gothic outfit alle ingredienten voor de fetisj-travestiet, zoals lak, leer en corsetten e.d.
Groetjes,
Quinty
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Juliette,
Ook in "onze wereld" wordt het veel gemakkelijker geaccepteerd dan "we" van te voren denken. Je moet 't wel durven, natuurlijk.
Groetjes,
Frederique
Ook in "onze wereld" wordt het veel gemakkelijker geaccepteerd dan "we" van te voren denken. Je moet 't wel durven, natuurlijk.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !