Yoelle schreef: Alleen die naam he
Off topic Y...
Moderator: Moderators
txs hoor, maar ff kijke of ik dit goed snap; kun je iets explicieter zijn wat je hier nu precies bedoelt?melina_r schreef:[Als je zelf als vrouw leeft dan ben je vrij snel verlost van je minderwaardigheidscomplex naar 'mooie' vrouwen ..... het worden immers in sommige gevallen vriendinnen, maar in andere gevallen ook concurrenten.
Jalozie zit dan niet langer meer bij ons hoor ...neen bio-vrouwen kunnen daar heel veel last van hebben als ze het 'onderspit' moeten delven.
Groetjes,
Melina
Ik heb in Vlaanderen weleens de term 'dikke nekken' horen vallen als men het had over Nederlandse collega's. Als je spreekt over integriteit kunnen de meeste 'ollanders nog erg veel leren in Vlaanderen, hoor.melina_r schreef:
................... een programma op de VRT (vroeger BRT) en ik ben daar heel goed uitgekomen.
Ik kan zeker niet klagen over hoe ze me bij de VRT hebben in beeld gebracht ....
wat pas echt tenenkrommend is, is het respectloze commentaar van sommige deelnemers aan dit forum. Wie bepaalt hier de norm???? Al het voorgaande tegelijk??? Ik vind het getuigen van een belabberd niveau als mensen niet in hun waarde gelaten worden, en dat is hier behoorlijk het geval.Morbide schreef:Ik heb het net met gekromde tenen zitten kijken... Wat een afgang.
Als je wat verder zou kijken dan je tenen lang zijn, dan had je gelezen dat ik Paul de Leeuw de schuld gaf van die afgang. Hij stelde Jessica voor als Chris, noemde haar later nog een keer Chris en Euromast. Na een kledingadviesje zetten ze haar neer als een Dolly Dots persiflage. Kortom; een afgang. Wat Jessica aan te reken valt is dat zij zich er voor laat lenen. En misschien die van gleuf tot gleuf opmerking.Babette schreef: wat pas echt tenenkrommend is, is het respectloze commentaar van sommige deelnemers aan dit forum. Wie bepaalt hier de norm???? Al het voorgaande tegelijk??? Ik vind het getuigen van een belabberd niveau als mensen niet in hun waarde gelaten worden, en dat is hier behoorlijk het geval.
Ik voelde zelf heel veel liefde voor jessica (en dat meen ik), zou alleen nu niet direct op haar vallen.. maar geloof wel dat ze véél potentie heeft om een mooie lange vrouw te worden! Een prachtig en oprecht mens die jessica.. wel beetje naief als 7 jarige 'T' leek me..Babette schreef:Hoi hoi,
wat pas echt tenenkrommend is, is het respectloze commentaar van sommige deelnemers aan dit forum. Wie bepaalt hier de norm???? Al het voorgaande tegelijk??? Ik vind het getuigen van een belabberd niveau als mensen niet in hun waarde gelaten worden, en dat is hier behoorlijk het geval.Morbide schreef:Ik heb het net met gekromde tenen zitten kijken... Wat een afgang.
Wat is er hier aan de hand: kleinburgerlijkheid, gebrek aan respect, klein denkraam, gebrek aan liefde, de schone schijn van Nederland??? Wie het weet mag het zeggen. Het geeft in ieder geval een schrijnend gebrek aan medeleven en liefdevolle gevoelens aan.....
We hebben het hier wel over mensen, mensen......
Groetjes en liefs,
Babette.