Transseksualiteit in "Mooi weer de leeuw" (the day

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Babette schreef: wat pas echt tenenkrommend is, is het respectloze commentaar van sommige deelnemers aan dit forum.

We hebben het hier wel over mensen, mensen......
Correctie: We hebben het over een televisieuitzending die nou niet echt van de bovenste Cuturele Plank is.

Bovendien bijna een week oud. Hoog bejaardenhuisgehalte op het forum, dus eigenlijk.....

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Morbide schreef:Jessica, wie anders?

"Daar staat de Euromast."
ik lees dat toch iets anders.... Ietsje verder op wordt de aanstaande echtscheiding ook nog eventjes fijntjes aangestipt.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Ciska Lacomte schreef:
Babette schreef: wat pas echt tenenkrommend is, is het respectloze commentaar van sommige deelnemers aan dit forum.

We hebben het hier wel over mensen, mensen......
Correctie: We hebben het over een televisieuitzending die nou niet echt van de bovenste Cuturele Plank is.

Bovendien bijna een week oud. Hoog bejaardenhuisgehalte op het forum, dus eigenlijk.....

Ciska.
het gaat niet om het televisie programma, en of die nu van de bovenste culturele plank is of niet: het gaat er om of je het al dan niet kies vindt om andere mensen tot op hun vetertjes af te fikken en dan ook nog eens op hun uiterlijk.

Ieder mens heeft het recht (dus ook Jessica) om zijn of haar leven naar eigen smaak in te vullen, ongeacht wat een ander daarvan vindt. Moeten we er dan allemaal bij gaan lopen als "mindless atomatons", zo van één, twee in de maat anders wordt de juffrouw kwaad? Laten toch vooral blij zijn met de grote verscheidenheid die wij als mensheid ten toon spreiden, in plaats van dat jeukerige geneuzel over uiterlijkheden! En nogmaals: wie bepaalt die norm?

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

kom kom Babette, niets menselijk is ons vreemd toch.. en jij wilt toch ook graag als een leuke / aantrekkelijke vrouw gezien worden. :o
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Babette schreef:Ietsje verder op wordt de aanstaande echtscheiding ook nog eventjes fijntjes aangestipt.
Ja, als we het dan toch over mensen hebben. Ook de partner van zal in Bennekom op straat herkend worden waarschijnlijk...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Oepsie Morbide,

<Ja, als we het dan toch over mensen hebben. Ook de partner van zal in Bennekom op straat herkend worden waarschijnlijk..>

Daar mogen we het hier niet over hebben hoor, over de gevoelens van departners van, stel je voor zeg!

Het is van hoogst belang dat we het hier alleen hebben over diegenen 'die hun geluk niet op kunnen'. De rest doet er niet toe, of mag er niet toe doen..

Straks word je nog van jaloezie beticht hoor....

Groetjes Mila.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Ja, als we het dan toch over mensen hebben. Ook de partner van zal in Bennekom op straat herkend worden waarschijnlijk...

Ja en dat in een heel 'katholieke', zeg maar conservatieve en bekrompen omgeving.
Ik kan het me al een beetje voorstellen.
Waarschijnlijk kan die dame nog enkel het klooster in of vluchten naar het buitenland.

Groetjes,

Melina
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

mila, ben blij dat je het eindelijk begrijpt

joy
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

@Babette;

Ik begrijp je punt, maar als iemand zich ten overstaan van andehalf miljoen mensen 'out' steek je je hoofd wel héél ver boven het spreekwoordelijke maaiveld uit. Je verheft jezelf tot publiek bezit, met alle mooie en vooral lelijke kanten vandien. In ons kringetje geldt Jessica nu blijkbaar even als voorbeeld voor diverse aanstormende T*'s hoe je het beter niet kunt aanpakken. Zie het als een dienst die de arme ziel ons even bewijst. O, ja. reken maar dat ik met Jessica te doen heb. Haar Outing bij de Leeuw is misschien het meest ingrijpende wat haar ooit zal overkomen. Ze zal er best nog wel de nodige nachten van wakker liggen, vrees ik.
Waarschijnlijk was Jessica honderd keer beter af met een uurtje bekvechten met Mila, of een stevig debat met Petra. Daar had ze misschien ook wel een paar slapeloze nachten aan overgehouden, maar dan wél met oog op de toekomst, nu heeft ze waarschijnlijk alleen maar een kapot verleden.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Babette schreef :

Laten toch vooral blij zijn met de grote verscheidenheid die wij als mensheid ten toon spreiden, in plaats van dat jeukerige geneuzel over uiterlijkheden! En nogmaals: wie bepaalt die norm?


Voor een Euromast titel ?
Geen idee, maar ik zou het in elk geval niet over me heen laten gaan hebben.
Ik zou er iets achtergooien van ... wat ik in de lengte heb, heb jij in de breedte hé Paul.

Sommige vinden Dat Paul vriendelijk is gebleven, ik vond dat je aan zijn manieren kon zien, dat hij het totale 'beeld' geen zicht vond.
Hij maakte daar ook nog ergens een opmerking over haar kleding, die me niet al te positief overkwam.

Groetjes Melina
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

iedereen kent paul de leeuw, iedereen kent zijn programma

als je dat niet kent is het je eigen verantwoording je daar eens in te verdiepen

termen als euromast etc, je kunt het verwachten, je hebt immers te doen met de leeuw

lik denk echter dat de leeuw niet heeft bijgedragen aan eventuele negatieve gevolgen, dat doet ze namelijk zelf door in openbaar te treden op deze manier
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: Straks word je nog van jaloezie beticht hoor....
Qui s'excuse, s'accuse....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Joy schreef :

lik denk echter dat de leeuw niet heeft bijgedragen aan eventuele negatieve gevolgen, dat doet ze namelijk zelf door in openbaar te treden op deze manier


Het is altijd een combinatie van de twee lijkt me ... maar je weet inderdaad dat je bij zo een programma zeker niet gespaard zal blijven.
Om dezelfde reden heb ik ook nooit willen deelnemen aan uitzendingen op VTM (Jambers) of VT4 ... want dat is eigenlijk zuiver gericht op sensatie en dus op kijkcijfers.

Een commerciële zender heeft daar dan ook alle belang bij om hoog te scoren door middel van mensen te gebruiken in een 'show' zuiver gericht op sensatie.
Bij de nationale omroep ligt dat gelukkig anders , een deel van die hun taak is de massa informeren.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

mila schreef: Daar mogen we het hier niet over hebben hoor, over de gevoelens van departners van, stel je voor zeg!
Daar hadden we toch een andere draad voor? Of openen we een nieuwe?
Dan hou ik m'n mond wel, want te emotioneel betrokken ofzo. :-?
(iets over gelezen in feministies-fetisjisme voor beginners)

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

melina_r schreef:Joy schreef :

lik denk echter dat de leeuw niet heeft bijgedragen aan eventuele negatieve gevolgen, dat doet ze namelijk zelf door in openbaar te treden op deze manier


Het is altijd een combinatie van de twee lijkt me ... maar je weet inderdaad dat je bij zo een programma zeker niet gespaard zal blijven.
Om dezelfde reden heb ik ook nooit willen deelnemen aan uitzendingen op VTM (Jambers) of VT4 ... want dat is eigenlijk zuiver gericht op sensatie en dus op kijkcijfers.

Een commerciële zender heeft daar dan ook alle belang bij om hoog te scoren door middel van mensen te gebruiken in een 'show' zuiver gericht op sensatie.
Bij de nationale omroep ligt dat gelukkig anders , een deel van die hun taak is de massa informeren.

Groeten,

Melina
jambers is van een zodaig niveau, dat vind ik toch een stuk slechter dan p de l,p de l heeft iig nog redelijk amusementswaarde, al kijk ik er zelden naar, aan mij niet besteed

jambers presteerd het om de zielige door iedereen verstoten trans voor de camera haar verhaal te laten doen, waarschijnlijk gewoon tegen betaling en hoppa, men kan weer lachen om het zoveelste trieste vogeltje
Plaats reactie