melina_r schreef:Joy schreef :
lik denk echter dat de leeuw niet heeft bijgedragen aan eventuele negatieve gevolgen, dat doet ze namelijk zelf door in openbaar te treden op deze manier
Het is altijd een combinatie van de twee lijkt me ... maar je weet inderdaad dat je bij zo een programma zeker niet gespaard zal blijven.
Om dezelfde reden heb ik ook nooit willen deelnemen aan uitzendingen op VTM (Jambers) of VT4 ... want dat is eigenlijk zuiver gericht op sensatie en dus op kijkcijfers.
Een commerciële zender heeft daar dan ook alle belang bij om hoog te scoren door middel van mensen te gebruiken in een 'show' zuiver gericht op sensatie.
Bij de nationale omroep ligt dat gelukkig anders , een deel van die hun taak is de massa informeren.
Groeten,
Melina
jambers is van een zodaig niveau, dat vind ik toch een stuk slechter dan p de l,p de l heeft iig nog redelijk amusementswaarde, al kijk ik er zelden naar, aan mij niet besteed
jambers presteerd het om de zielige door iedereen verstoten trans voor de camera haar verhaal te laten doen, waarschijnlijk gewoon tegen betaling en hoppa, men kan weer lachen om het zoveelste trieste vogeltje