Hoi Morbide,Morbide schreef:In je voorstelberichtje schreef je dat je denkt meer TG te zijn, nu oriënteer je jezelf op transigheid. Voor je het weet heb je jezelf er inderdaad van overtuigd dat je niet anders kunt dan van geslacht te moeten veranderen. De transitie is geen wondermiddel, de problemen die je nu eventueel hebt met je traweetikveel verdwijnen niet als een chirurg je ballen verwijdert of als een endo je pillen voorschrijft.
Het is volgens mij heel normaal je als TG te orienteren (dus ook info in te winnen over TS -zijn)...en dat over een operatie willen, nou dat gebeurt toch niet in een dag, is een heel lang traject en als het niet voor je bedoelt is kom je er vanzelf wel achter.
Ik zie mijzelf duidelijk als TG, dat komt omdat ik mijn identiteit een beetje androgyn vind. Maar ook juist daarom zijn info over hormonen, epilatie, enz enz...heel nuttig, ook voor TG's dus.
Meeste info is helaas alleen voor TS-jes ...maar geen reden om niet naar humanitas te gaan lijkt me (of informatie in te winnen op websites over transseksualiteit).
groetjes,
Mina